Die hebben niet zoveel met de tekst white power.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:28 schreef Nober het volgende:
Hamasaanhangers mogen dat. Het mag schuren.
Extreemlinks en rechts kunnen samen strijden tegen de zionisten joden.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Die hebben niet zoveel met de tekst white power.
Dan hadden er wel leuzen als from the river to the sea bij gestaan.
Ik weet niet of ome Adolf een in onbruik geraakt toilet nou wel zo'n waardige plek voor een swastika had gevonden hoor.quote:Zelfs de toiletten van het oude gebouw zijn ondergeklad met hakenkruizen.
Dit is ook wat je min of meer kunt aanschouwen. Partijen als BIJ1 en FVD zijn het helemaal eens over de oorlog in Israėl. En velen uit de progressief linkse hoek, die het liefst morgen nog een oorlog willen beginnen tegen Rusland, kiezen vervolgens doodleuk partij voor de Palestijnen, die op hun beurt weer nauwe banden hebben met jawel ... de Russen.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Extreemlinks en rechts kunnen samen strijden tegen de zionisten joden.
Het lijkt mij ook echt heel erg sterk dat hier echte neo-nazis achter zitten.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:57 schreef Cruzinats het volgende:
Kwajongens die willen shockeren, geen aandacht aan besteden dunkt mij.
Fok! neemt het weer uiterst serieus.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:57 schreef Cruzinats het volgende:
En ook nog eens in een dorp met zo'n geschiedenis.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Als je dit een kwajongensstreek vindt ben je niet goed in je harses.
Welke felle demonstraties van linksquote:Op woensdag 3 april 2024 16:43 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, als allerlei groepen uit zowel de Islamtische hoek als de progressief linkse hoek met antizionistische en antisemitische overtuigingen alle vrijheid krijgen, ruikt extreemrechts natuurlijk ook kansen. Dit wordt dus ook in de hand geholpen door het lakse optreden van overheden en handhaving die de afgelopen maanden bij felle demonstraties van de eerste twee groepen, niet of nauwelijks hebben ingegrepen.
Ja en vlak na pasen ookquote:Op woensdag 3 april 2024 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
En ook nog eens in een dorp met zo'n geschiedenis.
Oorlog beginnen tegen Rusland ? WTFquote:Op woensdag 3 april 2024 16:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is ook wat je min of meer kunt aanschouwen. Partijen als BIJ1 en FVD zijn het helemaal eens over de oorlog in Israėl. En velen uit de progressief linkse hoek, die het liefst morgen nog een oorlog willen beginnen tegen Rusland, kiezen vervolgens doodleuk partij voor de Palestijnen, die op hun beurt weer nauwe banden hebben met jawel ... de Russen.
Dit zou idd best kunnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:57 schreef Cruzinats het volgende:
Ik heb de krantenkop overgenomen.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef Za het volgende:
TT doet iets anders vermoeden dan het is.
Eea is niet aangebracht op het terrein van het herinneringscentrum, maar in een oude voormalige waterzuivering in het dorp met gelijke naam.
Wist niet dat FOK! Teletekst, internetsites en krantenartikelen bepaalt.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fok! neemt het weer uiterst serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |