abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2025 @ 21:27:00 #126
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217489816
Prima stel. Eindelijk eens een koppel dat niet 130m2 en 4 of 5 slaapkamers wilde, maar tevreden was met een kleinere benedenwoning dan ze nu hadden als de plek maar een beetje goed was.

Echt het tegenovergestelde van verwend eigenlijk.
pi_217489918
Ze zijn wel oprecht echt blij. Het is wel een mooi huis met veel authentieke details.

Het lijkt erop dat ze Den Haag niet echt kennen: als je enigszins bekend bent in Den Haag dat weet je dat de wijk rondom de Fahrenheitstraat echt een leuke gezellige wijk is.

Een school tegenover mijn huis zou wel echt mijn horrorhuis zijn. :-)
pi_217489982
Wat een ver-schrik-ke-lijk stel. Hij leek zichzelf iets te tof te vinden. Winnie the 'angry-eye' Pooh leek me meer het type die last had van de rubbertegel-overspannenheid.

Het huis is wel tof geworden. Zou er niet willen wonen. School voor de deur, stijl van het huis, de locatie, etc. Maar er is wel weer een mooi werkje geleverd.

Volgende week alweer de laatste van het seizoen...
pi_217490626
Zit stel zat wel in mijn allergie. Die man steeds dat kleine sprongetje doen. Wel een mooi huis datwel
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  dinsdag 29 april 2025 @ 07:16:19 #130
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217491099
De stem van de man kwam mij bekend voor, is de presentator van een Feyenoord podcast en radio programma.

Ja die vrouw was vreselijk over geacteerd, en dat zij een burnout heeft, daar kijk ik niet voor, dat vind ik niet boeiend.

Ben zelf geen fan van jaren 30 huizen, of wat het ook was.

Weinig ruimte beneden voor het kind om te spelen, zoals gewoonlijk.
  Moderator maandag 5 mei 2025 @ 14:00:55 #131
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217547186
Wat verschil met het stel van vorige week.

Dit stel bepaalde eisen, die je af en toe voorbij ziet bij de Belgische versie.
Verder is heel mooi huis geworden + atelier.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_217550032
Wel een sympathiek stel in de laatste aflevering van dit seizoen. Moest wel een beetje lachen om Alex met zijn 'prutsen met klei'. Stonden die KLM-huisjes nu op een plank in de keuken? Dat wordt een vette bende dan.

Mooi atelier, hoor.
  maandag 5 mei 2025 @ 18:38:38 #133
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217550113
Wat een matig stel. Zelf geen moeite doen en zo raar doen met geld. Hij dacht ook de baas te zijn.
  maandag 5 mei 2025 @ 18:56:09 #134
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217550341
Ik snap overigens echt niet waar de bizarre consensus vandaan komt dat het stel van vorige week - We nemen genoegen met 2 slaapkamers en een tuintje, een kleiner huis dan we nu hebben, mag een benedenwoning zijn - dat Alex de wijk uit liet kiezen en op een kleine keuken reageerde met 'wat een schattige keuken' zogenaamd verwend zou zijn. Hoeveel minder eisen moet een stel dan hebben voor een half miljoen? Ze waren bereid om op 75m2 te wonen, wat is daar verwend aan?

Dat vervolgens een ander stel nog geen enkele serieuze poging had ondernomen om een huis te kopen, schimmig doet over het budget dat ze hebben "want hij moest zijn huis nog verkopen", een gelijkvloerse woning wil met 2 extra slaapkamers en 2 extra hobbyruimtes in een landelijk gebied maar dan weer wel met uitstraling en niet te rustig maar ook niet te druk en wel dicht bij de voorzieningen, dan weer wel sympathiek zou zijn? Apart hoor.
pi_217550728
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:56 schreef VoMy het volgende:
Ik snap overigens echt niet waar de bizarre consensus vandaan komt dat het stel van vorige week - We nemen genoegen met 2 slaapkamers en een tuintje, een kleiner huis dan we nu hebben, mag een benedenwoning zijn - dat Alex de wijk uit liet kiezen en op een kleine keuken reageerde met 'wat een schattige keuken' zogenaamd verwend zou zijn. Hoeveel minder eisen moet een stel dan hebben voor een half miljoen? Ze waren bereid om op 75m2 te wonen, wat is daar verwend aan?

Dat vervolgens een ander stel nog geen enkele serieuze poging had ondernomen om een huis te kopen, schimmig doet over het budget dat ze hebben "want hij moest zijn huis nog verkopen", een gelijkvloerse woning wil met 2 extra slaapkamers en 2 extra hobbyruimtes in een landelijk gebied maar dan weer wel met uitstraling en niet te rustig maar ook niet te druk en wel dicht bij de voorzieningen, dan weer wel sympathiek zou zijn? Apart hoor.
Jaloerse mensen op Fok!
  Moderator maandag 5 mei 2025 @ 20:45:22 #136
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217551500
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:56 schreef VoMy het volgende:

Het probleem dat ze heel klein zoekgebied opgeven. Dat is in de huidige tijd gewoon niet realistisch.

Bij dat stel met de hobbies gaat ons niks aan hoe ze hun financiën in elkaar steekt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 5 mei 2025 @ 21:26:58 #137
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217551914
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het probleem dat ze heel klein zoekgebied opgeven. Dat is in de huidige tijd gewoon niet realistisch.

Ze willen een woning met een bepaalde sfeer die ook betaalbaar is. De grootte van het zoekgebied maakt niet uit, het aanbod van woningen dat daaraan voldoet binnen het zoekgebied wel. Je kunt ook allemaal wijken toevoegen die je niet kunt betalen of juist een compleet andere bouwstijl hebben, dat maakt de zoektocht niet eenvoudiger.

Zij hadden zelf er al moeite in hadden gestopt en uitgezocht waar ze ongeveer konden wonen voor ongeveer hun budget. Alex kwam toen later nog dat hij ook wel net over de rand kon kijken met hun sfeerplan in het achterhoofd, en daar gingen ze gewoon in mee. Dat was dus allemaal bijzonder realistisch. Ook in de huidige tijd.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 10:03:24 #138
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217555185
Mooi huis geworden zeg, jammer alweer einde seizoen.
pi_217555334
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 21:26 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ze willen een woning met een bepaalde sfeer die ook betaalbaar is. De grootte van het zoekgebied maakt niet uit, het aanbod van woningen dat daaraan voldoet binnen het zoekgebied wel. Je kunt ook allemaal wijken toevoegen die je niet kunt betalen of juist een compleet andere bouwstijl hebben, dat maakt de zoektocht niet eenvoudiger.

Zij hadden zelf er al moeite in hadden gestopt en uitgezocht waar ze ongeveer konden wonen voor ongeveer hun budget. Alex kwam toen later nog dat hij ook wel net over de rand kon kijken met hun sfeerplan in het achterhoofd, en daar gingen ze gewoon in mee. Dat was dus allemaal bijzonder realistisch. Ook in de huidige tijd.
Inderdaad. Wat zij als zoekgebied hadden zijn qua aantallen straten waar ik vandaan kom bijvoorbeeld gewoon meerdere kleine dorpen. Dat is dan geografisch gezien een stuk groter, maar er komen amper weinig woningen vrij die binnen hun criteria vallen. Dus eigenlijk is dat veel onrealistischer, maar geografisch lijkt het niet een heel klein gebied.

Het was hier gewoon makkelijk om ze als veeleisend af te schilderen op basis van de geografie. Alex had ook direct al die interventie kunnen doen met het zoekgebied oprekken, maar dan blijkt direct dat het met hun eisen wel meevalt en dat is niet leuk voor het programma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')