abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 december 2000 @ 18:52:23 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_565857
En vast...
Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 19 december 2000 @ 19:04:41 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_565901
Uit welk tijdperk komt Koos ??

5 bosjes bloemen voor een tientje ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 19 december 2000 @ 19:29:50 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_565992
quote:
Op 19 december 2000 19:04 schreef Harry het volgende:
Uit welk tijdperk komt Koos ??

5 bosjes bloemen voor een tientje ?


Een klein bosje in 5 gedeeld.

Wat een ergernis als je naar Koos zijn boerderijverhaaltjes moet luisteren.

Robin had weer sterk de Bartmodus aan staan. Was weer lekker aan het spelen voor de camera.

En ons Deesje ging wel heel erg soepel over de klimwand.

  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2000 @ 19:37:14 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_566017
Na het promotiefilmpje van vanavond, lijkt het me duidelijk dat Bianca van BB moet winnen.

Robin: "koeien?, koeien?, melk komt toch uit een fles?"

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_566023
Duidelijk dat Deesje mag vertrekken donderdag, komt niet of nauwelijks in beeld..tenzij zittend of mokkend (alhoewel, die klimwand: meid ik ben daar wel jaloers op). Verder Bianca slijmend tegen Robin, Koos over Bianca...en Robin was idd weer erg Bart, maar ik denk dat het zowel voor Koos als voor Robin positief uitpakt. Qua nominaties..
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_566049
Zei Bianca nou dat ze verliefd is op Koos?
Hoorde ik dat nou goed?
Bianca verliefd op Koos?
Huh?

Ik heb het een week moeten missen, dus weet helemaal niet wat er gebeurd is... Dat wil iemand vast wel even voor me uitleggen, toch?

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_566066
quote:
Op 19 december 2000 19:51 schreef ~Anja~ het volgende:
Zei Bianca nou dat ze verliefd is op Koos?
Hoorde ik dat nou goed?
Bianca verliefd op Koos?
Huh?

Ik heb het een week moeten missen, dus weet helemaal niet wat er gebeurd is... Dat wil iemand vast wel even voor me uitleggen, toch?


Eeehhh, deesje, Koos en Robin zijn genomineerd, waarop deesje begon te huilen. Koos vindt Bianca een moordwijf en is in the beans, Robin vindt dat geslijm. Bianca slijmt bij Robin voor de grap dat ze verliefd op hem is (zucht), en Hieke is Hieke en Georgie is...naja.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_566067
Oww, en Koos houdt van Robin en Robin ook van Koos!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 19 december 2000 @ 20:06:13 #9
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_566097
Ik ben benieuwd wat Doordevil gaat schrijven over boerenjongen Koos.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2000 @ 20:06:25 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_566098
quote:
Op 19 december 2000 19:51 schreef ~Anja~ het volgende:

Ik heb het een week moeten missen, dus weet helemaal niet wat er gebeurd is... Dat wil iemand vast wel even voor me uitleggen, toch?


Tijdens de vorige weekopdracht, het geblindoekt epileren van elkanders wenkbrauwen, is er een innige relatie ontstaan tussen Koos en Bianca.
Beiden zitten nog in de ontkenningsfase. Vooral Bianca snakt naar de toenadering door Koos. Koos heeft echter net 50 koeien kado gedaan aan zijn levensgezellin, Els. En kan dus wel fluiten naar z'n geld als deze relatie op de klippen loopt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_566131
Nou Binaca was nou niet indrukwekkend veel in beeld, gister was het wel ff cool, toen ze met Hieke op de bank zat, maar vandaag, Verliefd op Robin, maar was natuurlijk maar ff een grapje, de enige waar Biuanca verliefd op is is Hieke zeker weten !

Nou Desiree mag donderdag vertrekken weet ik zeker, en Biancawordt de winnaar

XXX Bianca Fan (Robin)

pi_566138
quote:
Op 19 december 2000 20:14 schreef Bianca_Fan het volgende:
en Biancawordt de winnaar

XXX Bianca Fan (Robin)


Ik moet al huilen bij de gedachte...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 19 december 2000 @ 20:22:46 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_566155
* ElizabethR was binnen drie minuten in slaap gevallen!! Heerlijk gedroomd over Marco Borsato
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Moderator dinsdag 19 december 2000 @ 20:45:12 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_566212
Is Koos verliefd op Bianca?

Nou, hij is in ieder geval wel in the beans. Wat een wazig verhaal hield hij zeg, tegen Robin.
Het begon ermee dat-ie zo verbaasd was dat zijn mening zo omgeslagen was over Bianca, en daarna maakte zijn brein een hele vreemde gedachtenkronkel: hij ging fantaseren over wat voor soort dingen hij wel en niet met haar kon doen. "Ik ben niet zo avontuurlijk.. klimwanden nee... dagenlang door de woestijn: nee.... maar verder, reizen vind ik heel leuk. Samen naar New York zou wél weer kunnen.."
Dat is toch een hele rare opmerking? Tenzij je in the beans bent natuurlijk, dan is het wel te verklaren dat je er zulke gedachten op nahoudt en ze nog uitspreekt ook.

Arme Koos. Ik hoop dat hij het niet al te zwaar te pakken krijgt, want dan worden het nog een paar zware weken. Aan de andere kant: hij weet het waarschijnlijk wel beter te handelen dan dat jongetje uit Leiden.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 19-12-2000 20:47]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_566218
quote:
Op 19 december 2000 20:45 schreef Gert het volgende:
Is Koos verliefd op Bianca?

Nou, in ieder geval wel in the beans]/i]. Wat een wazig verhaal hield hij zeg, tegen Robin.
Het begon ermee dat-ie zo verbaasd was dat zijn mening zo omgeslagen was over Bianca, en daarna maakte zijn brein een hele vreemde gedachtenkronkel: hij ging fantaseren over wat voor soort dingen hij wel en niet met haar kon doen. "Ik ben niet zo avontuurlijk.. klimwanden nee... dagenlang door de woestijn: nee.... maar verder, reizen vind ik heel leuk. Samen naar New York zou wél weer kunnen.."
Dat is toch een [i]hele rare opmerking?
Tenzij je in the beans bent natuurlijk, dan is het wel te verklaren dat je er zulke gedachten op nahoudt en ze nog uitspreekt ook.

Arme Koos. Ik hoop dat hij het niet al te zwaar te pakken krijgt, want dan worden het nog een paar zware weken. Aan de andere kant: hij weet het waarschijnlijk wel beter te handelen dan dat jongetje uit Leiden.


Ja maar dat doet Koos vaker, vind ik...Ook dat hij dacht dat hij een leidersfiguur zou worden in de groep! Verbazingwekkend! Inderdaad een hele rare kronkel, om als ouwe stramme man hardop te fantaseren over waar je met Bianca naartoe zou gaan..heeeel vreemd!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_566238
Ach, Koos fantaseerd gewoon over hoe het zou zijn met Bianca... 't heeft niks om handen. Koos heeft wel een zwak voor Bi, daar maakt hij ook geen geheim van. Het is Hieke die dit even aandikt en er meer achter suggereert. Totaal misplaatst in mijn ogen.
  Moderator dinsdag 19 december 2000 @ 21:04:14 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_566277
quote:
Op 19 december 2000 20:53 schreef fokje het volgende:
Het is Hieke die dit even aandikt en er meer achter suggereert. Totaal misplaatst in mijn ogen.
Hieke suggereerde dat op weer andere gronden! Zij zat immers niet bij het onthullende gesprek, waarin Koos zijn verlangens uitsprak omtrent reisjes met Bianca. (ik zeg niet dat hij gelooft dat het daar ook werkelijk van komt, dat denk ik niet. Maar hij zou het wel graag willen).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 19 december 2000 @ 21:04:17 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_566278
Koos heeft een geluk ten opzichte van dat knulletje uit Leiden.
Het komt maar van een kant die gevoelens. Ik heb toch het idee dat Bi-anca van wat jonger vlees houd.
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2000 @ 21:10:31 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_566307
Opa Koos heeft vanaf het begin geroepen dat hij het liefste met drie vrouwen wilde overblijven. Hij heeft ook een zwak voor dezeuree, aan wie hij afgelopen zaterdag de liefde probeerde te verklaren (lukte hem niet, hij was te veel bezig met het vastknopen van zijn gulp). Alleen Hieke kan hem gestolen worden, zal wel niet gebeuren gezien de hoge muren.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_566371
quote:
Op 19 december 2000 21:04 schreef Gert het volgende:
Hieke suggereerde dat op weer andere gronden! Zij zat immers niet bij het onthullende gesprek, waarin Koos zijn verlangens uitsprak omtrent reisjes met Bianca.
Klopt, maar dat Hieke dat zei wordt dan vooral door VOO gesuggereerd (door dat achter elkaar te plakken) dat Koos echt een oogje heeft op Bianca. De 'onthullingen' van Koos krijgen op deze manier een andere betekenis in mijn ogen.
  Moderator dinsdag 19 december 2000 @ 22:03:49 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_566491
quote:
Op 19 december 2000 21:26 schreef fokje het volgende:
Klopt, maar dat Hieke dat zei wordt dan vooral door VOO gesuggereerd (door dat achter elkaar te plakken) dat Koos echt een oogje heeft op Bianca. De 'onthullingen' van Koos krijgen op deze manier een andere betekenis in mijn ogen.
Ja, dat ben is wel waar ja, zo achter elkaar geplakt wordt het al gauw een 'affaire'.

(maar het blijft een vreemde monoloog van Koos over die reisjes Verliefdheid is een aannemelijke verklaring toch?)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_566528
quote:
Op 19 december 2000 22:03 schreef Gert het volgende:

(maar het blijft een vreemde monoloog van Koos over die reisjes Verliefdheid is een aannemelijke verklaring toch?)


Ja ach een beetje verliefd zal hij wel zijn...
  dinsdag 19 december 2000 @ 22:27:20 #23
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_566578
'n Beetje verliefd, eenzamig, heimweeïg, beetje te lang in 't huis gezeten. 't Zal wel een combi zijn.
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  dinsdag 19 december 2000 @ 22:36:57 #24
7694 crocodile
Het doet er niet toe...
pi_566624
quote:
Op 19 december 2000 19:58 schreef Catootje het volgende:
Oww, en Koos houdt van Robin en Robin ook van Koos!
Ja mooi he, dat is echte liefde.
.....wat je zegt, maar hoe je het zegt.
pi_566779
Koos is gewoon snel onder de indruk van "vrouwelijk schoon". Een paar dagen geleden zei hij nog dat hij JALOERS was op Leo toen die zoveel met Dees hing. Dat is toch ook niet normaal!
Al die jaren als brave huisvader met een pamela anderson poster in de truck hebben hem misschien wat gefrustreerd gemaakt
Conform, Comply, Obey
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')