Over iets meer dan een weekje is het gedaan. Nepgedoe.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik ga hem zo erg missen hier.
Ik vind het ook geen levensveranderend bedrag.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook. Maar volgens Ashley is het geen levensveranderend bedrag...
Ik kan me niet herinneren het ooit gehad te hebben
Sommige mensen zijn wel oprecht in hun gevoelens.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Over iets meer dan een weekje is het gedaan. Nepgedoe.
Heeft ze al een altaar voor hem gebouwd?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt ik ga hem zo erg missen hier.
De enige waarbij ik dat gevoel heb is Glenn. Die is by far het meest oprecht daar van iedereen. Mag van mij ook winnen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wel oprecht in hun gevoelens.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze al een altaar voor hem gebouwd?
Vanmiddag stukje wc papier boven haar bed waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze al een altaar voor hem gebouwd?
nomineren waarvoor?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:56 schreef Million_Lights het volgende:
De poll maar al terug aangepast.![]()
[poll=7017]
Precies. En dan heeft hij nog genoeg over voor een leuk feestje en een autootje. Die loopt nu fluitend buiten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen levensveranderend bedrag.
Wat hij overhoudt kan wel een tijd wat lucht geven, of een fijne reis kun je ervan maken of een autootje kopen
Maar het zal niet daadwerkelijk je leven vanaf dit moment van dit bedrag winnen, veranderen.
Hij zal er wel blij mee zijn en zijn moeder mee op reis kunnen nemen zoals hij van plan was.
zal as wel doenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanmiddag stukje wc papier boven haar bed waarschijnlijk.
Dat voelt voor hun heel andersquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Over iets meer dan een weekje is het gedaan. Nepgedoe.
Hij maakt zichzelf onnodig moe.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf onnodig moe.
Ashley vroeg hem hoe het met hem gaat en hij antwoordde "ça va"
Als hij "goed" had geantwoord, had dat weer een vermoeiende lettergreep gescheeld.
Het is ook een heel verschil of je daar wil blijven en niet naar huis wil ofquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb hier meer begrip voor dan voor die actie van Ashley.
Dat was gewoon een naaistreek.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:38 schreef mazaru het volgende:
Zo, tv gemaakt. Nou weer een kilootje plamuur erop. Prioriteiten
[ afbeelding ]
Om te blijven, of om weg te sturen??quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:56 schreef Million_Lights het volgende:
De poll maar al terug aangepast.![]()
[poll=7017]
Tenenkrommend dit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook. Maar volgens Ashley is het geen levensveranderend bedrag...
Ik kan me niet herinneren het ooit gehad te hebben
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen levensveranderend bedrag.
Wat hij overhoudt kan wel een tijd wat lucht geven, of een fijne reis kun je ervan maken of een autootje kopen
Maar het zal niet daadwerkelijk je leven vanaf dit moment van dit bedrag winnen, veranderen.
Hij zal er wel blij mee zijn en zijn moeder mee op reis kunnen nemen zoals hij van plan was.
mwa was nog beter geweest.. minder mondbewegingen en verwoordt beter z'n stemming.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf onnodig moe.
Ashley vroeg hem hoe het met hem gaat en hij antwoordde "ça va"
Als hij "goed" had geantwoord, had dat weer een vermoeiende lettergreep gescheeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |