ehmm dat is dus precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kan mij toch eat posts van je herinneren dat jij hem sfeerbepalend noemde...
preciesquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar niet op de bank durven gaan zitten met 3 anderen. Nee dan gooi je 20 ruggen weg
Precies, zo van 'kijk mij eens goed zijn' terwijl hij haar verleden week nog vervloekte.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan dat geslijm van Jim niet meer aanhoren.
Al vanaf zaterdag plakt hij ineens aan Ashley vast.
inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heb hier meer begrip voor dan voor die actie van Ashley.
Dat was gewoon een naaistreek.
dat mens heeft ze niet 3 op een rij, en die zal echt niet winnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar niet op de bank durven gaan zitten met 3 anderen. Nee dan gooi je 20 ruggen weg
fixedquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:48 schreef Ireth het volgende:
Streamwissel van ratelende Ash naar cocoon in rouw...
Ty komt uit een gezin dat het niet a te breed heeft gehad dan is de 10k die je overhoud gewoon veel geldquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:46 schreef Ireth het volgende:
"Het is geen levensveranderend bedrag..."
Er zullen mensen zijn die het daar niet mee eens zijn...
hij heeft geld voor zijn eieren gekozenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:47 schreef woxxel2 het volgende:
Jammer dat ty weg is. Hij had kunnen winnen
preciesquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ty komt uit een gezin dat het niet a te breed heeft gehad dan is de 10k die je overhoud gewoon veel geld
Ja dat bedoel ik dus ook. Maar volgens Ashley is het geen levensveranderend bedrag...quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ty komt uit een gezin dat het niet a te breed heeft gehad dan is de 10k die je overhoud gewoon veel geld
Dat geloof en hoopte ik ook, nu hoop ik dat Glenn wint, maar denk van niet omdat verleden jaar Bart (Belg) gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:47 schreef woxxel2 het volgende:
Jammer dat ty weg is. Hij had kunnen winnen
ja finale moet Alice,Tom en Randy wordenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:49 schreef danilel het volgende:
voor mij nu maar 3 mogelijke winnaars en dat zijn niet Ashley Jim Glenn..........eens kijken wie deze week nog meer voor mij afvalt
#TeamTomquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:49 schreef danilel het volgende:
voor mij nu maar 3 mogelijke winnaars en dat zijn niet Ashley Jim Glenn..........eens kijken wie deze week nog meer voor mij afvalt
Zo zie ik eruit als ik in mijn portemonnee kijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:37 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/uj401r
[ afbeelding ]
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook. Maar volgens Ashley is het geen levensveranderend bedrag...
Ik kan me niet herinneren het ooit gehad te hebben
nee iedereen is beter dan Ashleyquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat geloof en hoopte ik ook, nu hoop ik dat Glenn wint, maar denk van niet omdat verleden jaar Bart (Belg) gewonnen heeft.
Dan mag Alice van mij winnen, maar asjeblieft niet die zelffverkozen queen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |