Wat zei ie? Ik zat op s1quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat beseffen en snel er iets anders van maken. Die gozer is totaal niet oprecht.
Ja had ik van ashley ook gewoon begrepen. Maar door het putje te kiepen voor 1 week verder is zondequote:
Ja @Gert heeft ze allemaal gemaakt en we kunnen ze zo pakken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Geloof dat alles klaar staat al.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:35 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik vind dat heel belangrijk, dat iemand zijn eigen spel kiest. Ik kan daar geen fout woord over zeggen.
Jawel. Ze wou het even verwerken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ook niemand die even bij Alice komt kijken
Goed nieuws kun je moeilijk verborgen houden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:24 schreef Paul het volgende:
Bedankt voor de spoiler in de TT (als dit waar is)
ja ik merkte het ook op, en gewoon bijna exact dezelfde bewoording als bij Ash hahahaquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat beseffen en snel er iets anders van maken. Die gozer is totaal niet oprecht.
56 nog ietsquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Hoeveel zit er nu nog in de pot? Iets meer dan een halve ton ofzo?
Maar dit keer geen bijvalquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik merkte het ook op, en gewoon bijna exact dezelfde bewoording als bij Ash hahaha
zo is datquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Als Ty morgenochtend de stream aanslingerd en naar zijn bankrekening kijkt
Dan kan hij zichzelf toch wel echt als de slimste bewoner zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |