Staat allemaal al klaar hoor, hoef het alleen maar te pakken, had hem al een tijdje klaar staan om het te kunnen posten, was al wel duidelijk tochquote:
Die hebben ze een tijd terug gerepareerd hoorquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien van blijdschap bij 1 van de bewoners, maar voor de rest zal het me worst wezen en gun ik zelfs die kapotte deurklink van de slaapkamer de winst.
ditquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Hij baalde al van die 20 k, nu is er nóg minder over voor de winnaar , goed gedaan
ja denk het inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog steeds ergens hoopte dat er ander nieuws zou komen. Het is voor ons ook makkelijker te accepteren dan als je al bijna 3 maand daar opgesloten zit denk ik.
Ook dat niet eens, ik vind het spel niet eerlijk gespeeld. Sommige krijgen te veel kans en worden een kant op geduwd.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien van blijdschap bij 1 van de bewoners, maar voor de rest zal het me worst wezen en gun ik zelfs die kapotte deurklink van de slaapkamer de winst.
hoezo, is wel gedaan denk ik voor vandaagquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef basicsaint het volgende:
De streams gaan de rest van de dag heel spannend worden.
Daar heeft ze gelijk in ... zij kan daar moeilijk iets over zeggen. Maar dat doet ze dan ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:35 schreef Harry het volgende:
Ashley: ik vind dat heel belangrijk, dat iemand zijn eigen spel kiest. Ik kan daar geen fout woord over zeggen.
Ja net je bent net to latequote:Op dinsdag 2 april 2024 13:34 schreef Ireth het volgende:
Ah, ik lees in de SV dat het ook al bevestigd is door BB..
Daar hoor je snot lopenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:36 schreef schizolientje het volgende:
grafredes op 2, niet zonder kotsen aan te horen, op naar 1
hij wilde zelfde uithaal doen als bij Ash he?quote:
preciesquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze snappen toch wel dat binnen nu en anderhalve week iedereen het huis gaat verlaten. Kun je maar beter 15K meenemen.
Ja en dat beseffen en snel er iets anders van maken. Die gozer is totaal niet oprecht.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij wilde zelfde uithaal doen als bij Ash he?
daar is iedereen van deze BB wel erg mee bezig vind ik ookquote:
Hij had niet gebaald als ze het gepakt het om naar huis te gaan heeft hij gezegd, alleen om een ronde verder te komen vond hij niet leukquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Hij baalde al van die 20 k, nu is er nóg minder over voor de winnaar , goed gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |