Het houdt niet op, niet vanzelf. Waarom ook nog de prijs van de shampoo noemen? Dat mens kan niet zonder een écht merk en nu moet manlief óók nog eens precies zo´n terras aan gaan leggen als dat ze in Parijs hebben gezien, Luxembourg Garden. En de kids moeten haar even de rust gunnen voor haar koffietje. Staat ze met een klein kind dat op haar ligt te slapen in die vreselijke grote jas, zo van kijk mij het eens zwaar hebben en druk. Heeft dat kind nog steeds geen eigen bedje? Heb dat mens nog niet veel zien doen maar komt wél met -tig plannen die hij dan moet gaan vervullen. Ze vergat deze keer het merk en de prijs van de jas te noemen, die je niet verwacht bij bouwwerkzaamheden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:41 schreef golfer het volgende:
Jacobien met regenjas aan die een hondje wast met speciale shampoo van 80 eurp uit Nederland.
Wie is er in Godsnaam nou geďnteresseerd in een boek van dat mens?quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:25 schreef golfer het volgende:
Jacobien wil nog even haar autobiografische boekje promoten terwijl Arjan zich de tyfus werkt en zij alleen maar toekijkt en commentaar geeft.
Ik had het idee dat die jas gesponsord wordt of zo, zag wel dat de kindjes ook truien aan hadden, dus mss was het wel fris. Maar alles met die jas aandoen is toch ook onhandig? Zo'n hondje wassen bijv.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf. Waarom ook nog de prijs van de shampoo noemen? Dat mens kan niet zonder een écht merk en nu moet manlief óók nog eens precies zo´n terras aan gaan leggen als dat ze in Parijs hebben gezien, Luxembourg Garden. En de kids moeten haar even de rust gunnen voor haar koffietje. Staat ze met een klein kind dat op haar ligt te slapen in die vreselijke grote jas, zo van kijk mij het eens zwaar hebben en druk. Heeft dat kind nog steeds geen eigen bedje? .Heb dat mens nog niet veel zien doen maar komt wél met - tig plannen die hij dan moet gaan vervullen. Ze vergat deze keer het merk en de prijs van de jas te noemen, die je niet verwacht bij bouwwerkzaamheden.![]()
Dat bedoel ik, ze maakt er steeds een soort van modeshow van.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die jas gesponsord wordt of zo, zag wel dat de kindjes ook truien aan hadden, dus mss was het wel fris. Maar alles met die jas aandoen is toch ook onhandig? Zo'n hondje wassen bijv.
En dan vergeet je nog het succes van de familie Rutten met hun feestelijke opening te vermelden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:07 schreef Chea49 het volgende:
En ook nu weer decadente Jacobien met haar luxe wensen die haar man uit moet voeren. Wordt het Parijs, Afrika of toch Sicilië? Ach, even tussendoor voor fotografe spelen met amateuristische apparatuur. En dan maar gratis om wat bekender te worden daar.![]()
Schrijvershuisje voor het eerst in gebruik door bevriende schrijfster. Wat is dat toch een leuk stel, die Debbie en haar partner Paul. Onvermoeibaar gaat ze maar door en dat op hun leeftijd.![]()
Het wil het Larense stel maar niet lukken om hun plannen voor een sportschool te verwezenlijken. Wat is dat toch in Spanje dat je een bod doet op een stuk grond of gebouw en dat je maanden later nog steeds niets hebt gehoord of afspraken steeds maar worden verzet? Zou mij ook frustreren hoor.
En Caroline heeft succes met haar B&B in Oostenrijk die steeds is volgeboekt. Ik gun het haar van harte, de harde werkster.![]()
Zag er mooi uit, maar toch heb ik bij hun altijd het gevoel dat de projecten nooit lang kunnen duren. Waar zullen ze volgend jaar weer opduiken?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog het succes van de familie Rutten met hun feestelijke opening te vermelden.
Je hebt helemaal gelijk, helemaal vergeten. Erg mooi geworden daar door hun noeste arbeid. En geweldig dat haar 91-jarige moeder naar Spanje was gekomen speciaal voor die opening.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:38 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog het succes van de familie Rutten met hun feestelijke opening te vermelden.
Misschien een van haar exen? Ze heeft al met diverse kerels met wat geld een relatie gehad. In ieder geval gaat ze het proberen bij een andere uitgever maar of dat gaat lukken is nog maar de vraag. Ook de taalkwaliteit schijnt er iets mee te maken te hebben. Een boek kun je niet zomaar schrijven maar zij vindt zichzelf een echte auteur. Ze had alles al geregeld inclusief haar ticket naar Nederland en een bevriend restauranteigenaar waar het allemaal plaats had moeten vinden.quote:Op maandag 8 juni 2026 14:11 schreef Blues het volgende:
Haha gecanceldHeel benieuwd naar alle details
Dat vind je vreemd, ja?quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:41 schreef Chea49 het volgende:
Vreemd dat Jacobien in een zelfgemaakt filmpje niets zegt over het feit dat ze zélf de boel heeft gecanceld.
Eigenlijk niet nee nu ik er beter over nadenk.quote:
Publicitair gezien? Neu.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee nu ik er beter over nadenk.
Maar het lijkt mij wel dat je er beter op staat als je zélf gecanceld hebt en niet een ander.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |