abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:55:09 #91
3542 Gia
User under construction
pi_216642034
Stoor me nu al aan Ted, die haar hondje met heet weer over heet grind laat lopen. Arm beestje. Volgens mij heeft ze diabetes, zo'n witte dop op haar arm.

Leuk dat Elisa en Demi erbij zijn.

Jacobien is weer heerlijk irritant, overweegt, volgens mij, nog een kind!

Bij Maaike kan het geld niet op, blijft maar spenderen. Heeft stress dat dat niet kan.

Kortom, belooft weer een leuk seizoen te worden.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:58:08 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216642095
Oh, die mensen uit Popolos.Die vreselijke Elisa.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 februari 2025 @ 23:18:19 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216642413
Die Ted op Madeira kenden wij niet. Dat seizoen van B&B vol liefde hebben wij niet bekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 februari 2025 @ 09:57:33 #94
3542 Gia
User under construction
pi_216645565
Vind die Jacobien en haar man zo'n wannabee Meilandjes. Met die maniertjes allemaal. Dat vind ik overigens ook van Elisa en co. Allemaal van die figuren die wel een eigen RLS willen hebben en de bijbehorende bekendheid. Als de Meilands dat kunnen, kunnen wij dat ook.

Vind dat bij Richard en Aadje en bij Maaike en Bart wel meevallen, maar ook die zoeken toch telkens weer de media op. Hoewel ik vermoed dat ze benaderd worden en meedoen ook wel wat oplevert en dan kan ik me bij Aadje en Richard wel wat voorstellen, aangezien die nu niet meer de catering kunnen doen.

Van Ted snap ik niet wat die nog op tv doet. Ze kan zelf niks, laat alles aan vaklui over en je ziet haar alleen maar wandelen en terrasjes pikken.
pi_216673493
Leuk dat er een nieuw seizoen is, kwam er pas net achter. Heftig om te zien hoe Aadje totaal is veranderd. En hoe zwaar Richard het er ook mee heeft. Die gekkige grappenmakende vrolijke joviale Aadje is veranderd in een soort teneergeslagen oude man vol lijden. Ik vond dat verhaal ook echt heftig hoe die zn bewustzijn verloor en dat die vlak dr voor nog tegen Richard zei dat die van hem hield en dat hij goed voor alles en iedereen moest zorgen. Zo zie je maar hoe snel het voorbij kan zijn in het leven. In de laatste clip van t eerste seizoen zeiden ze dat ze de grootste cateraars van de hele Costa Blanca wilden worden…nu niks meer.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 22:49:11 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216740708
Richard doet echt alles voor Aadje. Lief om dat re zien.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 18 februari 2025 @ 22:56:59 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216740812
Elisa die een B&B verzint om haar zoon bezig te houden.
:{w
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 februari 2025 @ 22:18:56 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216834993
Bart en z'n vrouw lekker aan het stressen want de eerste gasten komen anderhalf uur eerder.
Ted blijft op Madeira meer geld uitgeven.

En gelukkig kan Jacobien on Italië weer een design zonnebril aanschaffen. Slechts
voor 1100 euro een Vercase die goed bij de auto past.
Poef.....gone! ©golfer
pi_216835060
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 22:18 schreef golfer het volgende:
Bart en z'n vrouw lekker aan het stressen want de eerste gasten komen anderhalf uur eerder.
Ted blijft op Madeira meer geld uitgeven.

En gelukkig kan Jacobien on Italië weer een design zonnebril aanschaffen. Slechts
voor 1100 euro een Vercase die goed bij de auto past.
Waarom draagt ze continue die baby mee? En waarom zelfs tijdens het shoppen geen shirtje. Die uv stralen zijn al niet goed en zeker niet voor zo'n teer babyhuidje.

Wat een leuk koppel die Richard en Aadje O+
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:24:12 #100
3542 Gia
User under construction
pi_216838980
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 22:24 schreef praadje het volgende:

[..]
Waarom draagt ze continue die baby mee? En waarom zelfs tijdens het shoppen geen shirtje. Die uv stralen zijn al niet goed en zeker niet voor zo'n teer babyhuidje.

Wat een leuk koppel die Richard en Aadje O+
Ik ben gisterenavond afgehaakt vanwege Jacobien. Terwijl ik Elisa en Demi en Maaike en Bart best leuke stellen vind. Maar Jacobien irriteert me zo met haar 'Gucci', en 'het is een investering!' 'wordt alleen maar meer geld waard' en 'bij een Gucci moet je niet naar de prijs kijken'. Grrr. En dan die arme man rond commanderen: Dit moet nog en dat moet nog en dat moet nog en dat is short notice, voor de lange termijn willen we ook nog een zwembad en speeltuin. En als manlief iets wil zeggen, legt ze hem het zwijgen op: "he, ik ben wat aan 't uitleggen!"

Bah, bah en nog es bah. Kijk wel wat anders.
pi_216839537
ik vind het ergens ook wel grappig van Jacobien, een grote teringzooi nog thuis maar wel even shoppen voor een zonnebril, gewoon omdat het kan. Zij lijken overigens wel een enorm budget te hebben om dit alles te kunnen doen, of ze hebben ergens werk waar ik niets vanaf weet.
pi_216845122
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:19 schreef poohenzo het volgende:
ik vind het ergens ook wel grappig van Jacobien, een grote teringzooi nog thuis maar wel even shoppen voor een zonnebril, gewoon omdat het kan. Zij lijken overigens wel een enorm budget te hebben om dit alles te kunnen doen, of ze hebben ergens werk waar ik niets vanaf weet.
ik vind het ook wel weer enorm grappig, de blufpoker van Jacobien. En ze gelooft er zelf in. Duidelijk is ze een enorme klaploper die het moet hebben van diezelfde bluf houding. Welke gek huurt daar een houten keet voor 1000 euro per week? Kennelijk toch twee of drie. Puur armoede dat gesjouw met die baby in alleen een luier.
pi_216845898
Tis 35 graden met de opnames.. ik zou mijn baby ook alleen een luier aandoen.
pi_216846693
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef Blues het volgende:
Tis 35 graden met de opnames.. ik zou mijn baby ook alleen een luier aandoen.
Ja, als je voortdurend in de schaduw loopt wel.
pi_216851255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 19:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
ik vind het ook wel weer enorm grappig, de blufpoker van Jacobien. En ze gelooft er zelf in. Duidelijk is ze een enorme klaploper die het moet hebben van diezelfde bluf houding. Welke gek huurt daar een houten keet voor 1000 euro per week? Kennelijk toch twee of drie. Puur armoede dat gesjouw met die baby in alleen een luier.
ze is wel het type van het "manifesteren kun je leren " volgens mij haha

Wat je met 35 graden aan kleding moet aantrekken aan een baby weet ik niet, ik had de indruk dat alleen een luier wel prima was in die temperaturen.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:19:42 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928107
Mevrouw Gucci heeft een uitvinding gedaan: olijfolie in je haar smeren is goed voor de haargroei.
Werkt alleen niet echt goed bij haar man. :+
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:26:06 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928249
Claudia is echt een geweldige vriendin voor Richard en Aadje. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:28:20 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928304
En Tedje heeft weer genoeg 'sjouw personeel' geregeld.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:33:49 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928449
Chaos en bloed in het pannenkoekenrestaurant.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:52:03 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216928910
Superknap van Senna dat hij na 8 maanden al zijn diploma heeft gehaald. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')