abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 mei 2024 @ 18:16:13 #76
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_213745433
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2024 11:14 schreef golfer het volgende:

[..]
Ach jeetje. Ze heeft ook wel elke keer pech.
Of ze informeert zich onvoldoende van te voren.
Doe dat tweede maar...niemand heeft zoveel dezelfde pech achter elkaar. Gewoon een eigenwijze druif, die vrouw.
Ik kon trouwens niet meer luisteren naar haar inhoud. Enorm afgeleid door haar mond en het feit dat ze haar hele lap naar buiten steekt bij het woordje "en" :')
pi_213745834
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 18:16 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Doe dat tweede maar...niemand heeft zoveel dezelfde pech achter elkaar. Gewoon een eigenwijze druif, die vrouw.
Ik kon trouwens niet meer luisteren naar haar inhoud. Enorm afgeleid door haar mond en het feit dat ze haar hele lap naar buiten steekt bij het woordje "en" :')
Had ik ook.
Ze zei niet steeds 'en' maar aahhn
:o
pi_213754831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
Caroline heeft dat huis weer te koop staan. De VVE wil er geen B&B hebben. 875K maar dan heb je ook wat :o
Welke VvE? Wellicht ben ik kippig, maar zie in de tekst geen vermelding over een VvE.
pi_213755068
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 16:06 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Welke VvE? Wellicht ben ik kippig, maar zie in de tekst geen vermelding over een VvE.
Klopt, dat is slechts de link naar funda. Las het bij Veronica. :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_213755760
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 16:47 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Klopt, dat is slechts de link naar funda. Las het bij Veronica. :)
Wat ik bedoelde: als er sprake is van een VvE, ook als het gaat om bijv. een gedeelde weg achter een slagboom om het terrein op te komen, dan hoort dat in de advertentie van het huis te staan inclusief de bijdrage.

Het is een vrijstaand huis, dan heb je meestal geen VvE.

Wellicht wordt er gemeente bedoeld i.v.m. bestemmingsplan (al is dat dan bij Veronica niet goed weergegeven).
pi_213755912
Het is een park dan zal er ook een VVE zijn. En het regelement krijg je als koper. Mevrouw heeft dat dus niet gelezen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213756262
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 17:57 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Wat ik bedoelde: als er sprake is van een VvE, ook als het gaat om bijv. een gedeelde weg achter een slagboom om het terrein op te komen, dan hoort dat in de advertentie van het huis te staan inclusief de bijdrage.

Het is een vrijstaand huis, dan heb je meestal geen VvE.

Wellicht wordt er gemeente bedoeld i.v.m. bestemmingsplan (al is dat dan bij Veronica niet goed weergegeven).
Geen idee, meer dan wat ze er volgens dat artikel en hun bron zelf over zegt kan ik er ook niet van maken:

quote:
Aan RTL Boulevard legt Caroline uit hoe dit zit: “Ik had bij de gemeente alles gecheckt rondom het starten van een B&B bij het huis, maar achteraf bleek ik geen toestemming te krijgen van de Vereniging van Eigenaren.”
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_213756494
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 18:11 schreef Soury het volgende:
Het is een park dan zal er ook een VVE zijn. En het regelement krijg je als koper. Mevrouw heeft dat dus niet gelezen.
Dat bedoel ik maar, ipv eens vooruitkijken en zich te verdiepen in bestemmingsplannen continu het arme mensje uithangen dat iedereen haar tegengewerkt (met name instanties). Naast haar spraakgebrek sowieso een hekel aan dit soort kirrende blufpoezen. Heel vrouwonvriendelijk, maar net zo goed een pesthekel aan bluffende en snoevende kerels.

[ Bericht 2% gewijzigd door Firuze60 op 01-06-2024 19:09:56 ]
pi_213756622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 19:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat bedoel ik maar, ipv eens vooruitkijken en zich te verdiepen in bestemmingsplannen continu het arme mensje uithangen dat iedereen haar tegengewerkt (met name instanties). Naast haar spraakgebrek sowieso een hekel aan dit soort kirrende blufpoezen. Heel vrouwonvriendelijk, maar net zo goed een pesthekel aan bluffende en snoevende kerels.
Ze heeft hersenletsel opgelopen bij een ski ongeluk vertelde ze pas in een aflevering. Denk dat het aparte praten daar vandaan komt.
pi_213756632
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 19:12 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ze heeft hersenletsel opgelopen bij een ski ongeluk vertelde ze pas in een aflevering. Denk dat het aparte praten daar vandaan komt.
Dan is het des te meer zielig dat ze toegestemd heeft om aan dit programma mee te doen.
pi_213817650
Debbie en Vincenzo uit elkaar, Debbie weer terug in Nederland met Peppino.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_213818622
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch terug naar Nederland, de vrouw met het hondje

Ik zie haar bedrijf hier ook niet succesvol worden, sorry, maar wat wil ze gaan doen voor haar boterham
Ik krijg het idee dat ze een uitkering heeft omdat ze haar oude werk niet meer kan doen, misschien niet hoog genoeg om haar levensstijl te onderhouden.
Wel apart dat ze niet tegen prikkels kan, maar ondertussen half Europa afreist op huizenjacht en prima met de cameras etc om kan gaan.
pi_213818845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:43 schreef casita het volgende:
Debbie en Vincenzo uit elkaar, Debbie weer terug in Nederland met Peppino.
Triest, maar bijna voorspelbaar. De zogenaamde laconieke houding van Debby in deze reeks was al bijna het tegenovergestelde van het vorige controlefreak-achtige programma. Ook haar moeder en broer hielpen nu niet bepaald mee in positiviteit om de plannen van schoonzoon en zwager. Ze werd/ wordt weer even de oude Debby uit de vorige serie, uitermate berekenend. Hoop dat ze er financieel heelhuids van af komt, suffe muts.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 13:48:19 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216633203
Vanavond begint weer een nieuw seizoen van dit programma.

Zo volgen de makers van Daar Gaan Ze Weer ditmaal onder meer Ted uit een van de eerste seizoenen van B&B Vol Liefde, Demi en Elisa Rutten van Het Spaanse Dorp: Polopos, Aadje en Richard uit Ik Vertrek en de familie de Weijer uit Helemaal het Einde.

RTL4 20:29
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:51:24 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216641954
Ach. Aadje met een hersenbloeding.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:55:09 #91
3542 Gia
User under construction
pi_216642034
Stoor me nu al aan Ted, die haar hondje met heet weer over heet grind laat lopen. Arm beestje. Volgens mij heeft ze diabetes, zo'n witte dop op haar arm.

Leuk dat Elisa en Demi erbij zijn.

Jacobien is weer heerlijk irritant, overweegt, volgens mij, nog een kind!

Bij Maaike kan het geld niet op, blijft maar spenderen. Heeft stress dat dat niet kan.

Kortom, belooft weer een leuk seizoen te worden.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:58:08 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216642095
Oh, die mensen uit Popolos.Die vreselijke Elisa.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 11 februari 2025 @ 23:18:19 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216642413
Die Ted op Madeira kenden wij niet. Dat seizoen van B&B vol liefde hebben wij niet bekeken.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 12 februari 2025 @ 09:57:33 #94
3542 Gia
User under construction
pi_216645565
Vind die Jacobien en haar man zo'n wannabee Meilandjes. Met die maniertjes allemaal. Dat vind ik overigens ook van Elisa en co. Allemaal van die figuren die wel een eigen RLS willen hebben en de bijbehorende bekendheid. Als de Meilands dat kunnen, kunnen wij dat ook.

Vind dat bij Richard en Aadje en bij Maaike en Bart wel meevallen, maar ook die zoeken toch telkens weer de media op. Hoewel ik vermoed dat ze benaderd worden en meedoen ook wel wat oplevert en dan kan ik me bij Aadje en Richard wel wat voorstellen, aangezien die nu niet meer de catering kunnen doen.

Van Ted snap ik niet wat die nog op tv doet. Ze kan zelf niks, laat alles aan vaklui over en je ziet haar alleen maar wandelen en terrasjes pikken.
pi_216673493
Leuk dat er een nieuw seizoen is, kwam er pas net achter. Heftig om te zien hoe Aadje totaal is veranderd. En hoe zwaar Richard het er ook mee heeft. Die gekkige grappenmakende vrolijke joviale Aadje is veranderd in een soort teneergeslagen oude man vol lijden. Ik vond dat verhaal ook echt heftig hoe die zn bewustzijn verloor en dat die vlak dr voor nog tegen Richard zei dat die van hem hield en dat hij goed voor alles en iedereen moest zorgen. Zo zie je maar hoe snel het voorbij kan zijn in het leven. In de laatste clip van t eerste seizoen zeiden ze dat ze de grootste cateraars van de hele Costa Blanca wilden worden…nu niks meer.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 22:49:11 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216740708
Richard doet echt alles voor Aadje. Lief om dat re zien.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 18 februari 2025 @ 22:56:59 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216740812
Elisa die een B&B verzint om haar zoon bezig te houden.
:{w
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 februari 2025 @ 22:18:56 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216834993
Bart en z'n vrouw lekker aan het stressen want de eerste gasten komen anderhalf uur eerder.
Ted blijft op Madeira meer geld uitgeven.

En gelukkig kan Jacobien on Italië weer een design zonnebril aanschaffen. Slechts
voor 1100 euro een Vercase die goed bij de auto past.
Poef.....gone! ©golfer
pi_216835060
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 22:18 schreef golfer het volgende:
Bart en z'n vrouw lekker aan het stressen want de eerste gasten komen anderhalf uur eerder.
Ted blijft op Madeira meer geld uitgeven.

En gelukkig kan Jacobien on Italië weer een design zonnebril aanschaffen. Slechts
voor 1100 euro een Vercase die goed bij de auto past.
Waarom draagt ze continue die baby mee? En waarom zelfs tijdens het shoppen geen shirtje. Die uv stralen zijn al niet goed en zeker niet voor zo'n teer babyhuidje.

Wat een leuk koppel die Richard en Aadje O+
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:24:12 #100
3542 Gia
User under construction
pi_216838980
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 22:24 schreef praadje het volgende:

[..]
Waarom draagt ze continue die baby mee? En waarom zelfs tijdens het shoppen geen shirtje. Die uv stralen zijn al niet goed en zeker niet voor zo'n teer babyhuidje.

Wat een leuk koppel die Richard en Aadje O+
Ik ben gisterenavond afgehaakt vanwege Jacobien. Terwijl ik Elisa en Demi en Maaike en Bart best leuke stellen vind. Maar Jacobien irriteert me zo met haar 'Gucci', en 'het is een investering!' 'wordt alleen maar meer geld waard' en 'bij een Gucci moet je niet naar de prijs kijken'. Grrr. En dan die arme man rond commanderen: Dit moet nog en dat moet nog en dat moet nog en dat is short notice, voor de lange termijn willen we ook nog een zwembad en speeltuin. En als manlief iets wil zeggen, legt ze hem het zwijgen op: "he, ik ben wat aan 't uitleggen!"

Bah, bah en nog es bah. Kijk wel wat anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')