Doe dat tweede maar...niemand heeft zoveel dezelfde pech achter elkaar. Gewoon een eigenwijze druif, die vrouw.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach jeetje. Ze heeft ook wel elke keer pech.
Of ze informeert zich onvoldoende van te voren.
Had ik ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:16 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Doe dat tweede maar...niemand heeft zoveel dezelfde pech achter elkaar. Gewoon een eigenwijze druif, die vrouw.
Ik kon trouwens niet meer luisteren naar haar inhoud. Enorm afgeleid door haar mond en het feit dat ze haar hele lap naar buiten steekt bij het woordje "en"
Welke VvE? Wellicht ben ik kippig, maar zie in de tekst geen vermelding over een VvE.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
Caroline heeft dat huis weer te koop staan. De VVE wil er geen B&B hebben. 875K maar dan heb je ook wat
Klopt, dat is slechts de link naar funda. Las het bij Veronica.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:06 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Welke VvE? Wellicht ben ik kippig, maar zie in de tekst geen vermelding over een VvE.
Wat ik bedoelde: als er sprake is van een VvE, ook als het gaat om bijv. een gedeelde weg achter een slagboom om het terrein op te komen, dan hoort dat in de advertentie van het huis te staan inclusief de bijdrage.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, dat is slechts de link naar funda. Las het bij Veronica.
Geen idee, meer dan wat ze er volgens dat artikel en hun bron zelf over zegt kan ik er ook niet van maken:quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:57 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: als er sprake is van een VvE, ook als het gaat om bijv. een gedeelde weg achter een slagboom om het terrein op te komen, dan hoort dat in de advertentie van het huis te staan inclusief de bijdrage.
Het is een vrijstaand huis, dan heb je meestal geen VvE.
Wellicht wordt er gemeente bedoeld i.v.m. bestemmingsplan (al is dat dan bij Veronica niet goed weergegeven).
quote:Aan RTL Boulevard legt Caroline uit hoe dit zit: “Ik had bij de gemeente alles gecheckt rondom het starten van een B&B bij het huis, maar achteraf bleek ik geen toestemming te krijgen van de Vereniging van Eigenaren.”
Dat bedoel ik maar, ipv eens vooruitkijken en zich te verdiepen in bestemmingsplannen continu het arme mensje uithangen dat iedereen haar tegengewerkt (met name instanties). Naast haar spraakgebrek sowieso een hekel aan dit soort kirrende blufpoezen. Heel vrouwonvriendelijk, maar net zo goed een pesthekel aan bluffende en snoevende kerels.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:11 schreef Soury het volgende:
Het is een park dan zal er ook een VVE zijn. En het regelement krijg je als koper. Mevrouw heeft dat dus niet gelezen.
Ze heeft hersenletsel opgelopen bij een ski ongeluk vertelde ze pas in een aflevering. Denk dat het aparte praten daar vandaan komt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, ipv eens vooruitkijken en zich te verdiepen in bestemmingsplannen continu het arme mensje uithangen dat iedereen haar tegengewerkt (met name instanties). Naast haar spraakgebrek sowieso een hekel aan dit soort kirrende blufpoezen. Heel vrouwonvriendelijk, maar net zo goed een pesthekel aan bluffende en snoevende kerels.
Dan is het des te meer zielig dat ze toegestemd heeft om aan dit programma mee te doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:12 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ze heeft hersenletsel opgelopen bij een ski ongeluk vertelde ze pas in een aflevering. Denk dat het aparte praten daar vandaan komt.
Ik krijg het idee dat ze een uitkering heeft omdat ze haar oude werk niet meer kan doen, misschien niet hoog genoeg om haar levensstijl te onderhouden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch terug naar Nederland, de vrouw met het hondje
Ik zie haar bedrijf hier ook niet succesvol worden, sorry, maar wat wil ze gaan doen voor haar boterham
Triest, maar bijna voorspelbaar. De zogenaamde laconieke houding van Debby in deze reeks was al bijna het tegenovergestelde van het vorige controlefreak-achtige programma. Ook haar moeder en broer hielpen nu niet bepaald mee in positiviteit om de plannen van schoonzoon en zwager. Ze werd/ wordt weer even de oude Debby uit de vorige serie, uitermate berekenend. Hoop dat ze er financieel heelhuids van af komt, suffe muts.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:43 schreef casita het volgende:
Debbie en Vincenzo uit elkaar, Debbie weer terug in Nederland met Peppino.
Waarom draagt ze continue die baby mee? En waarom zelfs tijdens het shoppen geen shirtje. Die uv stralen zijn al niet goed en zeker niet voor zo'n teer babyhuidje.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:18 schreef golfer het volgende:
Bart en z'n vrouw lekker aan het stressen want de eerste gasten komen anderhalf uur eerder.
Ted blijft op Madeira meer geld uitgeven.
En gelukkig kan Jacobien on Italië weer een design zonnebril aanschaffen. Slechts
voor 1100 euro een Vercase die goed bij de auto past.
Ik ben gisterenavond afgehaakt vanwege Jacobien. Terwijl ik Elisa en Demi en Maaike en Bart best leuke stellen vind. Maar Jacobien irriteert me zo met haar 'Gucci', en 'het is een investering!' 'wordt alleen maar meer geld waard' en 'bij een Gucci moet je niet naar de prijs kijken'. Grrr. En dan die arme man rond commanderen: Dit moet nog en dat moet nog en dat moet nog en dat is short notice, voor de lange termijn willen we ook nog een zwembad en speeltuin. En als manlief iets wil zeggen, legt ze hem het zwijgen op: "he, ik ben wat aan 't uitleggen!"quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarom draagt ze continue die baby mee? En waarom zelfs tijdens het shoppen geen shirtje. Die uv stralen zijn al niet goed en zeker niet voor zo'n teer babyhuidje.
Wat een leuk koppel die Richard en Aadje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |