ik vind het ook wel weer enorm grappig, de blufpoker van Jacobien. En ze gelooft er zelf in. Duidelijk is ze een enorme klaploper die het moet hebben van diezelfde bluf houding. Welke gek huurt daar een houten keet voor 1000 euro per week? Kennelijk toch twee of drie. Puur armoede dat gesjouw met die baby in alleen een luier.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:19 schreef poohenzo het volgende:
ik vind het ergens ook wel grappig van Jacobien, een grote teringzooi nog thuis maar wel even shoppen voor een zonnebril, gewoon omdat het kan. Zij lijken overigens wel een enorm budget te hebben om dit alles te kunnen doen, of ze hebben ergens werk waar ik niets vanaf weet.
Ja, als je voortdurend in de schaduw loopt wel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef Blues het volgende:
Tis 35 graden met de opnames.. ik zou mijn baby ook alleen een luier aandoen.
ze is wel het type van het "manifesteren kun je leren " volgens mij hahaquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
ik vind het ook wel weer enorm grappig, de blufpoker van Jacobien. En ze gelooft er zelf in. Duidelijk is ze een enorme klaploper die het moet hebben van diezelfde bluf houding. Welke gek huurt daar een houten keet voor 1000 euro per week? Kennelijk toch twee of drie. Puur armoede dat gesjouw met die baby in alleen een luier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |