Zou weinig verbazen als Van Halst weer die rol mag bekleden maar nu niet meer als interimquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? En gaat ook niet gebeuren.
Geelen of Kinsbergen lijken me wel de snelle oplossingen, liever die eerste.
Dan is het wachten op de volgende bestormingquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou weinig verbazen als Van Halst weer die rol mag bekleden maar nu niet meer als interim
Dan is het echt weer Michael Van Praag die de dienst uitmaakt, ik hoop dat hij een verstandiger besluit neemt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou weinig verbazen als Van Halst weer die rol mag bekleden maar nu niet meer als interim
Waarom zou je iemand die zijn administratie op een bierviltje bijhoudt als technisch directeur willen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je als fan iemand die basiscomplianceregels niet snapt als algemeen directeur willen?
Dit dus, het is vooral bizar dat je eerst maanden op m wacht terwijl dit allemaal al bekend was, en m dan net na zijn aanstelling weer naar buiten mikt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke mongool weet dat het niet kan wat hij deed. Vraag blijft alleen waarom men zo lang heeft gewacht om hem daarvoor de laan uit te sturen.
Ondanks dat deed hij het gewoon goed, hij had beter z'n lul op dat bierviltje kunnen tekenen en wat administratie op die telefoon oplsaan maar je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die zijn administratie op een bierviltje bijhoudt als technisch directeur willen?
Inefficiënte organisatiestructuur met versplintering in de macht, allerlei stromingen en schijnbaar zonder consensus over de te voeren koers.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? En gaat ook niet gebeuren.
Geelen of Kinsbergen lijken me wel de snelle oplossingen, liever die eerste.
Maar je je weet toch wel hoe Ajax in elkaar zit dus een overname is onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Inefficiënte organisatiestructuur met versplintering in de macht, allerlei stromingen en schijnbaar zonder consensus over de te voeren koers.
Op een gegeven moment moet je denk ik concluderen dat het niet meer over de poppetjes gaat.
Meesten van de RvC vertonen toch wel enige vorm van Alzheimerquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, het is vooral bizar dat je eerst maanden op m wacht terwijl dit allemaal al bekend was, en m dan net na zijn aanstelling weer naar buiten mikt.
Dat gezegd hebbende, die dick pick van Marc kwam ook pas boven nadat zijn verlenging rond was geloof ik
Prima, dat is meer iets voor een volgende aflevering van deze soap.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Het persbericht van het vorige schandaal stond al klaar maar men wacht nog even af omdat er een nieuw schandaal gaande is
Dat weet ik, maar denk wel dat je iets radicaal anders moet gaan doen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je je weet toch wel hoe Ajax in elkaar zit dus een overname is onmogelijk.
Met een aantal kampioenschappen op rij natuurlijk. Wellicht niet volgend seizoen maar het komt altijd wel weer goedquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima, dat is meer iets voor een volgende aflevering van deze soap.
Wel benieuwd hoe ze deze langlopende verhaallijn gaan afsluiten.
KPMGgoden big4 genotquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Het persbericht van het vorige schandaal stond al klaar maar men wacht nog even af omdat er een nieuw schandaal gaande is
Ik had aandelen in popcorn genomen als ik dit vorig jaar had geweten! Of handel ik dan ook met voorkennis?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
En dan Patje als trainer, of Frank de Boerquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
.quote:"We zullen een buitengewone aandeelhoudersvergadering moeten uitschrijven", zegt Van Praag. "We moeten kijken of het zinvol is om dan beide kwesties, Kroes en Mislintat, in één keer te behandelen, aangezien je toch al bij elkaar komt. Misschien moet je wel een hele dag vergaderen. Dat is ook weleens leuk."
Lolquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
Haha Van Praag in dat NOS-bericht over Mislintat:
[..]
.
Lekker luchtig
Overleven moet een feest zijn samen met mijn vriendjes .quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:25 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Plucheplakker Van Praag wist weer eens van niets
quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bij AZ heeft hij de regels ook overtreden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ndelen-ajax-te-kopen
2x fout gezeten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |