abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218766447
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond ene Bente. Ken haar niet. Ik hoor alleen maar 'huilliedjes' van dat piepkuiken.
Marc-Marie Huijbregts doet gelukkig niet mee.
pi_218769221
Typisch zeg. Twee weken op een rij staan er artiesten met een flinke lijst hits en gaat iedereen iets anders zingen. En nu bij die Bente zingen ze massaal haar oeuvre waar ik dus niks van ken.

Ligt dat nu aan mij, want ze werd wel neergezet als hitkanon? Vaak denk ik een artiest niet te kennen maar dan herken ik liedjes of melodieën alsnog. Nu herkende ik niks.

Paul de Leeuw had voor mij het optreden van de avond. Maar ik snapte niet goed wat haar persoonlijke connectie met dat nummer was. Krijg een beetje het idee dat De Leeuw er niet uitkwam en heel slim iets uit zijn eigen comfortzone heeft gekozen.
pi_218770399
Het raakte me wederom niet. Kan het niet goed duiden, maar ik heb weinig met deze groep blijkbaar
Alius aliud dicit
pi_218777151
Bekijk deze YouTube-video

Ik snap nu pas wat Bente in de microfoon riep.
  zondag 21 september 2025 @ 09:10:54 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218829256
Niemand over gisteren, aflevering met Glenn? Ik vond het mooi, openhartig. Mama Huil Niet, echt heel mooi. En Niemand Kan Blijven, kippevel O+.
KuikenGuppy
  zondag 21 september 2025 @ 11:20:18 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218830659
Mij iets te veel reli-gedoe van Glenn.
Mooiste arrangement van Acda en de Munnik en mooiste zang van Laetitia.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218846956
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 09:10 schreef Burdie het volgende:
Niemand over gisteren, aflevering met Glenn? Ik vond het mooi, openhartig. Mama Huil Niet, echt heel mooi. En Niemand Kan Blijven, kippevel O+.
Ik had niet zoveel zin in die hysterische man.
pi_218931679
Net die aflevering met acda en de Munnik zitten kijken maar vond het helemaal niks. Zij maken echt die liedjes blijkt nu :P
Beetje jammer dat iedereen echt zijn ‘eigen ding’ ervan wilde maken
pi_218938522
Paul's versie van Smoorverliefd is wel nice. Echt in Paul stijl
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:35:05 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218992763
Kijken nu terug van vanavond.
Briljante vertolking van La Vie en Rose door Govaert. ^O^
Hilarisch duet doof A'dam en De Munnik van In een Rijtuigie.
En dan Bente die prachtig een aria van Puccini zong. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:57:00 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218992947
Hiphop versie van I feel Pretty uit Westside Story. Mocht, niet mijn kopje thee.
Paul die een vertaling van een Gershwin zong.
Glenn die Thats Life van Sinatra op een heerlijke jazzie manier zong. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:58:24 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218992959
Hoogtepunt was wel Jaqueline met La vie en rose. Die moet echt meer chansons gaan zingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door golfer op 11-10-2025 22:03:49 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218994525
Helemaal eens met @golfer hierboven.

Denk dat ik dit voor mij sowieso een van de betere afleveringen van dit seizoen was voor wat de optredens betreft. Snelle viel in verhouding met de rest zwaar uit de toon, maar die vond ik sowieso heel het seizoen niet veel aan. Sympathieke kerel, maar muzikaal niet mijn smaak.

Bente was voor mij de verrassing dit jaar. Zag haar ooit ergens anders zingen en was toen ook verbaasd want ik wist niet beter dan dat ze een actrice was, maar wat ze dit seizoen liet zien oversteeg dat wel!

Volgende week de KiKa special met Douwe Bob, Floor Jansen, Mell, Jan Dulles, Roxeanne Hazes, Maria Fiselier, Bente, Typhoon. Ben benieuwd.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218995179
Ik heb dit programma nooit echt op de voet gevolgd, maar àls ik dan eens kijk......
Dan ben ik iedere keer aangenaam verrast!

Bente! Wat een veelzijdige dame is dat, geweldige zangeres. Dit seizoen heeft zij bij mij gevoelige snaren geraakten gisteren ook weer, prachtige Puccini vertolking O+

Gisteren ook gesmuld van Acda en De Munnik trouwens, supergrappig
pi_218995963
Leuke aflevering. Volgens mij zijn volgende week eerst de duetten, de week erna de Kika special (en dan weer wie is de Mol!)
pi_218996029
Ik hou niet zo van Jacqueline's stem, maar ze steeg wel boven zichzelf uit zeg!
Minste vond ik Typhoon.
Bente ook goed! En A&dM erg grappig _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 12-10-2025 12:03:27 ]
pi_219014650
Schreef hierboven dat zaterdag die KiKa special komt, klopt natuurlijk niet; eerst nog duetten :Y
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219049204
Prima afsluiting van dit seizoen. ^O^

Ben benieuwd naar de kika-aflevering. Floor Jansen _O_
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219109073
Die reactie op de hoge noten in het duet van Maria Fiselier en Floor Jansen _O-

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:47:04 #120
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220597729
De Beste Zangers van 2026 zijn bekend:

Bekijk deze YouTube-video

Jeangu Macrooy
Jeangu Macrooy vertegenwoordigde Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2020 en 2021 met de nummers Grow en Birth of a New Age.

Daarnaast speelde hij hoofdrollen in de musicals Jesus Christ Superstar en Hadestown.

Yves Berendse
Yves Berendse is geen onbekende in het Nederpop genre. Zijn grote doorbraak kwam in 2024 met het nummer Terug in de Tijd.

In 2025 stond hij voor het eerst in de Ziggo Dome met twee eigen shows en won hij een Edison. Andere bekende nummers zijn Alleen met jou (met Emma Heesters) en Zin in jou.

Zoë Livay
Zoë Livay deed in 2019 mee aan The Voice of Holland.

Ze bracht daarna nummers uit zoals Vallen en opstaan en Hoe het komt. In 2024 had ze succes met Ik zing, een samenwerking met Snelle. Het nummer werd uitgeroepen tot TopSong op NPO Radio 2 en behaalde de Top 40.

Bizzey
Bizzey is een bekende naam in de Nederlandse urban- en hiphopscene.

Hij scoorde grote hits zoals Hij is van mij (met Tabitha, Maan en Kris Kross Amsterdam), Ja en Traag (met Kraantje Pappie).

Desray
Desray werd bekend in de jaren 90 met de groep 2 Brothers on the 4th Floor.

Met hits als Dreams, Come Take My Hand en Never Alone stonden ze op veel feesten en festivals. In april 2025 stopte de groep definitief.

Desray is nu actief als lifestyle- en vocalcoach, spreker en theatermaker. Ze tourt met haar show New Energy en ze heeft onlangs haar eigen boek geschreven.

Clouseau
De Belgische band Clouseau is al meer dan 40 jaar succesvol. De broers Koen en Kris Wouters scoorden ook in Nederland grote hits.

Bekende nummers zijn onder andere Daar gaat ze, Domino en Laat me nu toch niet alleen. Koen Wouters is momenteel te zien als jurylid in The Voice van Vlaanderen.

Fay Claassen
Fay Claassen is een van de bekendste jazz-zangeressen van Nederland. Ze tourt momenteel door het land met haar theatershow 'Fay sings Barbra Streisand'.

Ze won vier Edison Jazz Awards en is daarmee uniek in Nederland. In 2022 vierde ze haar 25-jarig jubileum met het album Fay Live.

[ Bericht 29% gewijzigd door KinKiJan op 17-04-2026 19:11:40 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220598504
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:47 schreef KinKiJan het volgende:
De Beste Zangers van 2026 zijn bekend:

Bekijk deze YouTube-video

Jeangu Macrooy,
Yves Berendse,
Zoë Livay,
Bizzey,
Desray,
Clouseau,
Fay Claassen.

Wie is het ouwetje dan?

Oh Clouseau _O-
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:49:15 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220600185
Koen Wouters 58 jaar en Kris Wouters 61 jaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:55:51 #123
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220600214
Desray is ook al 56 :o
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220601122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Wie is het ouwetje dan?

Oh Clouseau _O-
Bizzey met een orkest, dat beloofd wat en dan andere die zich aan zijn oeuvre moeten wagen :D.

Ik ken zowaar 5 kandidaten! (sommige enkel van naam).
pi_220601148
Thanks @KinKiJan

Leuk filmpje trouwens, komt dat ook op televisie, of waar heb je dit vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')