quote:Op zondag 27 augustus 2017 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het meest bizarre vind ik eigenlijk dat ik mij steeds bedenk hoeveel macht Cruijff had. Altijd als er een soortgelijke periode qua drama ontstond bij Ajax was er wel iemand die begon te roepen om Cruijff. Bestuurders voelden en wisten dat wanneer Cruijff zich opelijk kritisch uitliet, jouw dagen eigenlijk wel geteld waren.
En nu? Nu voelt het imho alsof ze totaal gevrijwaard zijn. Wie moet er opstaan en kritiek leveren op dusdanig niveau dat de hoge heren opstappen? De supporters die tam zijn omdat ze goede contacten met vd Sar en Overmars hebben? De journalisten die inhoudelijk niet eens kunnen vragen aan vd Sar wat dan precies 'de lijn' is? Ik zie het niet gebeuren iig.
quote:
Hij geeft meteen al toe dat die handelde met voorkennisquote:Het laatste deel (ca 17.500 stuks) heb ik op 26 juli 2023, kort voor mijn aanstelling op 2 augustus 2023, aangeschaft. Op dat moment was ik nog niet rond met Ajax, maar ik had – door mijn eigen intenties - er een goed gevoel bij.
Dat is wel de kern ja.quote:
Hier prik je zo makkelijk doorheen zeg, wat een flauwekul.quote:Op dat moment was ik nog niet rond met Ajax, maar ik had – door mijn eigen intenties - er een goed gevoel bij. Het leek mij een positief signaal om vertrouwen in de club en naar aandeelhouders uit te stralen. Om daar ook - letterlijk en figuurlijk - onderdeel van te zijn. Ik geloof erin dat je vertrouwen uitstraalt naar je medeaandeelhouders en stakeholders als je zelf aandelen koopt en daarmee ook zelf financieel risico loopt. ’Skin in the game’, zoals dat heet.
Wat moet ik hiervan zeggen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik wacht op de genuanceerde verklaring van @:Frozen-Assassin
Ja, ik geloof hem wel dat die kwade wil er niet was. Maar om 17000 aandelen te kopen nadat je weet dat je naar Ajax gaat en voordat het bekend is gemaakt... dat is wel erg dom.quote:
Ik zat vanochtend drie keer te checken of ik wel echt op de NOS-site zat met dit nieuws en dat rare viaplay/sbs9 verhaal.quote:
Eens maat. Maar je zult begrijpen dat ik een glimlach niet kon onderdrukkenquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moet ik hiervan zeggen?
Waanzinnig triest ditKan toch niet jezus zeg. Moreel besef van een pinda. Weg ermee.
Hier valt weinig meer tegenin te brengen lijkt me, dat hij al aandelen had doet er weinig toe.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Hij geeft meteen al toe dat die handelde met voorkennis![]()
Het gaat ook om een ontzettend klein bedrag als je kijkt naar wat die gasten verdienen en waar ze mee bezig zijn. Wat een enorme naïeve prutser als ie dit echt zo gedaan heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Hij geeft meteen al toe dat die handelde met voorkennis![]()
Ach Alex....quote:
Dat stak hij liever in wat aandelen van Ajaxquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach Alex....
Ik snap hier niet zoveel van. Waarom doe je dit? Cursusje integriteit kon hij niet betalen zeker?
Als het bij jullie chaotisch was en dit erbovenop komt dan zou ik ook lachen. Groot gelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Maar je zult begrijpen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken
Dat komt de geloofwaardigheid niet ten goede iig. De man heeft de club beschadigd, daar moet je heel snel van af.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:38 schreef Alpha0 het volgende:
Er van uitgaande dat het dienstverband eindigt: kan hij dan na het ontslag niet direct opnieuw benoemd worden? Bij de 2e benoeming is hij tenslotte niet meer in overtreding.
Ik denk oprecht dat het criminele bolwerk Amsterdam dit wel in overweging neemt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:38 schreef Alpha0 het volgende:
Er van uitgaande dat het dienstverband eindigt: kan hij dan na het ontslag niet direct opnieuw benoemd worden? Bij de 2e benoeming is hij tenslotte niet meer in overtreding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |