Vragen zijn of hij Pedersen lost, en hoe de situatie uiteindelijk is met Philipsen. Zijn met droog weer ook zeker winstscenario's, maar de kans is een stuk kleiner dan in de Ronde indd.quote:Op maandag 1 april 2024 14:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu zal natte kasseien nodig hebben lijkt mij. Hij wordt zo geviseerd nu en hier is toch lastiger om het verschil te maken en de boel te controleren. Twee jaar geleden in de regeneditie was ie helemaal niet in bijzonere vorm, maar was ie op techniek alsnog de sterkste in koers.
Dat er elk jaar valpartijen zijn (en renners ook zeggen dat het 1 van de gevaarlijkste passages van het jaar is), zou toch juist reden moeten zijn om er eens naar te kijken?quote:Op maandag 1 april 2024 15:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
Er gebeuren ieder jaar valpartijen. Rond 2004/2005 hebben ze 1 of 2 edities het bos andersom gereden. Daarna weer snel teruggedraaid.
Die komt eigenlijk altijd wel iets tegen hier, volgens mij vorig jaar de 1e keer dat hij schadevrij doorkwam.. maar misschien heeft hij zijn pech nu gehadquote:Op maandag 1 april 2024 14:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is w.m.b. Pedersen van harte gegund deze te winnen.
Ik denk dat Trek heel veel vertrouwen in Mes heeft en dus mee gaat helpen controleren, al zou ik als ik hen was een mannetje meesturen in de vlucht.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:09 schreef DeeBee het volgende:
De altijd wieltjesplakkende en onreglementair sprintende klootzak Jasper P. zal wel profiteren van Matje
Zal deze koers lastiger te controleren zijn voor Alpecin dan de Ronde? Hier zouden vroege vluchten wel eens ver kunnen komen.
Mocht het nat liggen dan wint Mathieu met een kwartier voorsprong.
Ja 100%, sneu voor Fre, sneu voor mn FPCLquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Fré had hier gewonnen als ie niet in z'n ballen was gebeten.
Einde contract. Dus wie weet eindigt hij weer eens ergens kort om dan weer de komende twee jaar onder de pannen te zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgens PCS wel, maar deze vraag heeft wel een hoog 'zou het wat uitmaken'-gehalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |