abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213038735
Man man man; ik besef dat ik ouder word en sommige dingen worden saai, raak je op uitgekeken, maar daar is dit er niet 1 van, ik hou van voetbal, maar normaal vond ik de show eromheen ook altijd leuk om te kijken, het probleem hiermee is, je hebt mensen nodig die mens zijn. Dit hebben ze niet bij Viaplay. Dit zijn pure NPC's (Non playable characters. Geen emotie. Geen spontaniteit. Alleen maar handje klap met elkaar in de echo put, het lijkt alsof deze mensen via de autocue met elkaar communiceren. Ook trappen ze alleen open deuren in.

Dit verpest voor mij mijn algehele kijkervaring, waar zijn de echte mensen gebleven?

Dit is er zo een, een robot.

pi_213038897
dan ga je toch naar het stadion
lol
pi_213039502
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 17:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
dan ga je toch naar het stadion
Ik woon niet in engeland
pi_213039652
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 18:21 schreef FoieGras het volgende:

[..]
Ik woon niet in engeland
vliegtuig, auto, boot, trein.

[ Bericht 0% gewijzigd door Doug-Heffernan op 31-03-2024 19:03:24 ]
lol
pi_213058047
_O-

https://www.hartvannederl(...)mule-1-voetbal-darts

quote:
Het wordt een mooie mix van alles wat we te bieden hebben op onze eigen streamingdienst, uiteraard met aandacht voor de Nederlandse helden zoals Max Verstappen, Nathan Aké en Michael van Gerwen", aldus Marco Zwaneveld, Head of Sports bij Viaplay Nederland.

Ook Frans Klein, Directeur Video bij Talpa Network is blij met de samenwerking, zegt hij in het persbericht. "Dit is voor ons een prachtige samenwerking. Viaplay heeft een groot aanbod van mooie content, waaronder livesport. En dan met name sporten die in Nederland immens populaire zijn: Formule 1, darts, voetbal uit omringende landen."
Nederlandse held Nathan Aké, ja dat is echt een held zeg (Ook nog geblesseerd momenteel maar ok).

Immens populaire sport Formule 1, daarom komt het achter de decoder vandaan zeker.

Viaplay lik toch me bolle reet, zelfs gratis ga ik niet kijken.
  maandag 8 april 2024 @ 12:15:07 #6
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_213135887
Zeer tevreden met Viaplay (voetbal en darts)
  maandag 8 april 2024 @ 12:36:20 #7
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_213136067
Dan moet je in de kroeg gaan kijken, daar weet iedereen hoe het zit.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')