Geen Japans toilet hebben dat alles in één heeft.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:46 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik laat altijd mijn kontgat lekker uitspoelen met een bidet
Ik heb goede verhalen hierover gehoord. Helaas zelf nog nooit mogen ervaren...quote:Op zondag 31 maart 2024 17:56 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Geen Japans toilet hebben dat alles in één heeft.
Je kan je drol toch wel goed richten neem ik aanquote:Op zondag 31 maart 2024 18:45 schreef FoieGras het volgende:
Lekker die stof vol met ecoli bacteriën gatverdamme man
TS maakt gewoon zelf de wc schoon in plaats van dit door zijn moeder te laten doen.quote:
Ik ben die persoon die voor jou een kadootje achterlaat bij de benzine stations.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:55 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Je kan je drol toch wel goed richten neem ik aan
Barbecue je dan ook terwijl je leuzen over je favoriete voetbalteam schreeuwt als je plast?quote:
ja duhquote:Op maandag 1 april 2024 12:38 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Barbecue je dan ook terwijl je leuzen over je favoriete voetbalteam schreeuwt als je plast?
ieder z'n ding lijkt me. als jij wil zitten ga je lekker zitten. Waarom moeilijk doen over mensen die NIET gaan zittenquote:Op maandag 1 april 2024 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga ook altijd lekker zitten. Gewoon achterover leunen en ontspannen de boel eruit laten stromen.
Al die spastische ik plas staand figurenals je je mannelijkheid moet halen uit de manier waarop je plast heb je wel heel wat te compenseren
quote:Op maandag 1 april 2024 14:44 schreef Danny het volgende:
[..]
ieder z'n ding lijkt me. als jij wil zitten ga je lekker zitten. Waarom moeilijk doen over mensen die NIET gaan zitten
quote:
Het is toch wel een beetje moeilijk doen om te zeggen dat je staand plast omdat je een man bent.quote:Op maandag 1 april 2024 17:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, daarmee zeg ik iets over mezelf. goeie quote hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |