quote:Alleen jammer dat ze zoveel hebben gejat van 'Ron flon flon met Jacques Plafond'.
Op zondag 16 februari 2003 17:51 schreef Eelcozon het volgende:
Als ik kan luisteren luister ik altijd naar Ruud de Wild. Een gesellig programma met een hoop onzin.....![]()
![]()
quote:Dat is inderdaad lachen!
Op zondag 16 februari 2003 18:04 schreef NightH4wk het volgende:
Jensen in de Ochtend. (noordzeefm sux)
Qua interactie met luisteraars wint Giel Beelen het.
Figuren als Cobus Bosscha of Isabelle Brinkman mogen heel snel van de radio. Zo had Isabelle laatst een interview met een of andere professor en bij de eerste zin onderbreekt ze 'm al met iets als "da's wel erg moeilijk", terwijl de beste man dus nog niets had gezegd...
quote:Zit dat akelige schepsel nog steeds op 3 fm. Trouwens De gelijkenis van Ruuddewild.nl en Ron Flon fon klopt wel een beetje maar toch is t voor mij de nummer 1 in de middag. Ruud is back en sterker dan ooit.
Op zondag 16 februari 2003 17:57 schreef Rembooo het volgende:
Giel Beelen @ 3FM is echt geweldig!!!!
en vroeger ook al: iemand had het over Curry en Van Inkel, ik vond zelf Stenders en Van Inkel veel beter
quote:Ik heb ergens gelezen dat ze haast niet van die ELLENDELING af kunnen komen........wat een saaie man is dat zeg ZZzzzzz...
Op zondag 16 februari 2003 18:31 schreef okkie-man het volgende:
er is eigenlijk maar 1 ding wat NIET leuk meer is DENK AAN HENK
quote:klopt ja ... en hij is ook bijna niet te verstaan
Op zondag 16 februari 2003 18:34 schreef Lennart22 het volgende:[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze haast niet van die ELLENDELING af kunnen komen........wat een saaie man is dat zeg ZZzzzzz...
quote:idd, hij vind alles maar geweldig.....drama die kerel
Op zondag 16 februari 2003 18:31 schreef okkie-man het volgende:
er is eigenlijk maar 1 ding wat NIET leuk meer is DENK AAN HENK
quote:6-0
Op zondag 16 februari 2003 18:46 schreef erikvw het volgende:
Ik vind Jensen in de middag helemaal geweldig. Vooral afgelopen maandag met de nieuwsquiz..
quote:Ja Giel is gewoon meesterlijk klote dat ze hem in de middag hebben weggehaald
Op zondag 16 februari 2003 17:57 schreef Rembooo het volgende:
Giel Beelen @ 3FM is echt geweldig!!!!
smorgens: Stenders Vroeg
smiddags: Dolf Janssen
Ruud de Wild
en Giel Belen heb ik lang neit gehoord maar was altijd toppie!
savonds valt 3FM wel vaak tegen btw..
quote:niels at night
Op zondag 16 februari 2003 18:18 schreef FlyingFox het volgende:
stenders vroeg
bestaan niet meer
Btw ik heb vorige week donderdag bij de Loco loco disco show dat verrassingspakket gewonnen met die sambabal enzo, voor al siemand het gehoord heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |