Personeel van de kroegquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weten wie er zijn gegijzeld, door wie en waarom.
Liefdesverdriet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Het is wachten op zijn manifest waaruit blijkt dat het een FvD sympathisant is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
is er een woonwagenkamp in de buurt?
Het is zaterdag, ga iets leuks doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ede is een dorpquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
zoals in iedere gemiddelde provinciestad
Ik zou ze inderdaad de kost niet willen geven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld dat er mensen dit echt denken
Dat is een PVV'erquote:
Kans bestaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een onvervalste albino Eritreeër.
Een binnenstebountyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een onvervalste albino Eritreeër.
Ja op Fok zitten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is zaterdag, ga iets leuks doen
Ook een erg jonge knul, zou het misschien relatie gerelateerd zijn? Een boze ex, horen nog niets over de (laatste?) gegijzelde, mits die er is/was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:45 schreef Jojoke het volgende:
Hij voldoet niet helemaal aan het stereotype van gijzelnemers, want hij is wel een witte man maar hij heeft geen camouflagekleding aan. Ik denk dat het een impulsgijzeling was.
Uitgebreid uitgaansleven op dat plein. Bekend en berucht in de regioquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
Meest verrassende vind ik eigenlijk nog dat in Ede er blijkbaar nog een kroeg tot diep in de nacht open is
Ben er wel eens geweest en het leek me dan altijd het ultieme uit de kluiten gewassen slaapdorpje
Noooit geweten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uitgebreid uitgaansleven op dat plein. Bekend en berucht in de regio
Omdat ze wss zondag om 00:00 wel dicht moeten zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
Meest verrassende vind ik eigenlijk nog dat in Ede er blijkbaar nog een kroeg tot diep in de nacht open is
Ben er wel eens geweest en het leek me dan altijd het ultieme uit de kluiten gewassen slaapdorpje
Omroep Gelderland heeft de livestream zo'n 10 minuten geleden verbroken.quote:
De ander werd gearresteerd lees ik overalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:47 schreef Rnie het volgende:
Hebben we beeld/stills van de oranje jas man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |