ja graag met foto's CEquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ga ik m'n IKEA spulletjes maar eens uitpakken dan
Ik ken hem ook niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat weet ik niet. Ik kende deze man ook niet totdat hij 2 jaar terug ofzo overleefd? Maar denk dat die mensen wel wisten dat dit gewilde collectors items konden worden.
Waren vanmorgen mensen die in totale paniek maar servetten van raw color in hun wagen gingen gooien. Dan heb je in ieder geval iets uit de collectie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet.
En volgens mij zijn veel van die limited editions van Ikea in samenwerking met geen super populaire dingen, maar wel echt goedkoop in vergelijking met wat die designers zelf uitbrengen. Komen ook niet extreem veel mensen op af maar wel genoeg dat alles snel weg isbehalve de echte zooi
Dat soort volk.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren vanmorgen mensen die in totale paniek maar servetten van raw color in hun wagen gingen gooien. Dan heb je in ieder geval iets uit de collectie.
echtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren vanmorgen mensen die in totale paniek maar servetten van raw color in hun wagen gingen gooien. Dan heb je in ieder geval iets uit de collectie.
Hahahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teenage Engineering maakt sowieso wel mooi spul; alleen die prijzenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vond de IKEA & Teenage Engineering samenwerking wel een paar leuke dingen hebben. Vooral die lampen. Maar die synthesizerdesignerZweden zijn wel een beetje van het padje af, want er zaten ook bizarre dingen tussen.
zegt mij nietsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
Maar buiten synthesizer malloten kennen mensen Teenage Engineering niet denk ik.
Collage mee maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahamisschien gaan ze het gebruiken als behang
Ik had het eigenlijk moeten filmen. De "voetjes" van de lamp waren op. Dus iedereen stond te wachten tot een kerel met een karretje met voetjes aankwam lopen. Die kerel was al helemaal kaalgeplukt voordat hij bij het schap was.quote:
Een vriend van mij wilde ook deze halve collectie hebben jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vond de IKEA & Teenage Engineering samenwerking wel een paar leuke dingen hebben. Vooral die lampen. Maar die synthesizerdesignerZweden zijn wel een beetje van het padje af, want er zaten ook bizarre dingen tussen.
joh nou mooi dat jij wel alles hebt wat je wilde hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk moeten filmen. De "voetjes" van de lamp waren op. Dus iedereen stond te wachten tot een kerel met een karretje met voetjes aankwam lopen. Die kerel was al helemaal kaalgeplukt voordat hij bij het schap was.
Hoorde net van iemand dat de meeste dingen er nog wel liggen en het nu weer rustig is. Alleen zijn de grotere dingen natuurlijk meteen uitverkocht.
ja dat het voor de 'de gewone man' ook bereikbaar wordtquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een vriend van mij wilde ook deze halve collectie hebben jahad er zelf nog nooit van gehoord
Ikea doet dat wel goed, steeds zo’n hele niche ding kiezen en dat goedkoop aanbieden
Stelletje Zweden die, voor wat het zijn, vrij dure synthesizers maken met een design sausje. Maar ze zijn wel uniek en een beetje quirky.quote:
KO II is ook wel coolquote:Op vrijdag 29 maart 2024 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stelletje Zweden die, voor wat het zijn, vrij dure synthesizers maken met een design sausje. Maar ze zijn wel uniek en een beetje quirky.
Hun bekendste is de OP-1, die mensen misschien nog wel gezien hebben in de clip van een Swedish House Mafia nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |