abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8518085
we moeten hier nog blij zijn, wat voro nederlandse maatstaven dik is is voor de meeste amerikaanse jongeren slank en afgetrained
daar was toch iets van 80% van de jongeren te dik en 35% had ernstig overgewicht.

:edit:

dat zal denk ik niet komen omdat ze allemaal erfelijke ziektes hebben

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  zondag 16 februari 2003 @ 17:33:54 #52
28156 qbus
Walk of fame.
pi_8518138
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Klopt, zo ben ik 40 kilo afgevallen.
Ik drink nog steeds alleen water of light frisdranken.
Ik eet super regelmatig 3 maal per dag
's morgens een glas fruitontbijt (prima maaltijd vervanger aldus diverse huisartsen.)
's middags twee pistoletjes zonder boter, met kaas of cervelaat ofzo
's avonds groente, mager vlees en meestal pasta of rijst.

Daarnaast minimaal 2 liter water dag, en alleen zwarte koffie.

Heel af en toe in het weekend een biertje en chips ofzo zorgt ervoor dat ik met bovenstaande...AANKOM.

Wil ik dus NADAT ik al 40 kilo ben afgevallen op gewicht blijven, betekent dit dus NOOIT meer chips of een patatje of een biertje.

Wie van JULLIE houdt dat vol?

Respect, absoluut!

Maar nu een andere vraag: heb je last van je gezonde leefwijze ?

zondag 16 februari 2003 @ 17:34:32 #53
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8518154
amerika, verse groenten zeldzaam. kant en klaar maaltijden bepalen het beeld.......
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_8518162
Nou ik vind dat dik zijn niet altijd een keuze is, Er zijn heust wel mensen die dik zijn er dat willen blijven. Maar als ik kijk naar mezelf ik eet op een dag nog geen 1000 kcal (dus niet 1000 kcal aan chips)
Ik boks 3 keer per week en ik weeg nog steeds 95 kilo met 176 (en dit zijn geen spieren). Loop bij een dietiste die er niks van kan afhalen aangezien ik al minimaal eet. Ik eet dus wel gezond , 3 keer per dag geen boter op brood en suiker in vanalles doen waar je het maar in kan denken enz enz.
Voor mij is het absoluut geen keuze maar wat moet ik dan en misschien meerdere met mij?

[Dit bericht is gewijzigd door Herda op 16-02-2003 17:35]

'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  zondag 16 februari 2003 @ 17:35:04 #55
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_8518163
quote:

Ik niet. We zijn nu eenmaal zo 'geprogammeerd', pakken wat je pakken kan, eten wat je eten kan. Dat had in vroeger tijden vast een voordeel, en dientengevolge zit het er genetisch ingeramd, die eeuwige trek.

In een leven waar voedsel in overvloed aanwezig is, is dat ineens een lastige eigenschap.

[Dit bericht is gewijzigd door zwijntje op 16-02-2003 17:36]

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8518175
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:33 schreef qbus het volgende:

[..]

Respect, absoluut!

Ik train me door de weeks helemaal het gompus, 5 uurtjes conditie training en 4 uurtjes krachttraining per week, ga 3 dagen per week uit waar ik me dan volgiet met biertjes, ik vind trainen leuk, en ik vind uitgaan leuk. als ik het combineer blijf ik slank en gespierd en kan ik er lekker bij eten en doen wat ik wil

-edit-

Ik ben wel 7 kilo in 3 weken aangekomen toen mijn arm uit de kom lag en ik dus niet kon trainen

[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 16-02-2003 17:36]

zondag 16 februari 2003 @ 17:35:33 #57
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_8518177
quote:

[..]

Klopt, zo ben ik 40 kilo afgevallen.
Ik drink nog steeds alleen water of light frisdranken.
Ik eet super regelmatig 3 maal per dag
's morgens een glas fruitontbijt (prima maaltijd vervanger aldus diverse huisartsen.)
's middags twee pistoletjes zonder boter, met kaas of cervelaat ofzo
's avonds groente, mager vlees en meestal pasta of rijst.

Daarnaast minimaal 2 liter water dag, en alleen zwarte koffie.

Heel af en toe in het weekend een biertje en chips ofzo zorgt ervoor dat ik met bovenstaande...AANKOM.

Wil ik dus NADAT ik al 40 kilo ben afgevallen op gewicht blijven, betekent dit dus NOOIT meer chips of een patatje of een biertje.

Ik wil niet vervelend doen hoor maar mijn eetpatroon is niet zo heel veel afwijkend van dat van jou, tja oke idd afentoe een pilsje(nooit door de weeks) en een patatje. niks speciaals lijkt me zo.

ben overigens 70 kilo en 184 centimeters, precies op gewicht dus.

Catch You On The Flip Side
pi_8518208
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:35 schreef Aequitas het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen hoor maar mijn eetpatroon is niet zo heel veel afwijkend van dat van jou, tja oke idd afentoe een pilsje(nooit door de weeks) en een patatje. niks speciaals lijkt me zo.

Dit bewijst dan alleen maar dat mensen er dus aanleg voor hebben om dik te worden?
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
  zondag 16 februari 2003 @ 17:37:21 #59
28156 qbus
Walk of fame.
pi_8518218
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:34 schreef Herda het volgende:
Nou ik vind dat dik zijn niet altijd een keuze is, Er zijn heust wel mensen die dik zijn er dat willen blijven. Maar als ik kijk naar mezelf ik eet op een dag nog geen 1000 kcal (dus niet 1000 kcal aan chips)
Ik boks 3 keer per week en ik weeg nog steeds 95 kilo met 176 (en dit zijn geen spieren). Loop bij een dietiste die er niks van kan afhalen aangezien ik al minimaal eet. Ik eet dus wel gezond , 3 keer per dag geen boter op brood en suiker in vanalles doen waar je het maar in kan denken enz enz.
Voor mij is het absoluut geen keuze maar wat moet ik dan en misschien meerdere met mij?
Al eens aan hardlopen of cardio-fitnes gedacht ?
pi_8518233
quote:

[..]

ikke 184cm en 79 kilo momenteel, op gewicht is gem 74 kilo dus 110 van je lengte af. moet ik er wel bijzeggen dat ik in normale tijden wel behoorlijk gespierd ben en daarom wat extra kilo's heb. Ben dus ook goed op gewicht ondanks mijn extreem ongezonde eet en rook en zuip patroon ... veel sporten is leuk en de oplossing voor overgewicht is mijn mening.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 februari 2003 @ 17:40:13 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_8518274
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:33 schreef qbus het volgende:

[..]

Respect, absoluut!

Jawel, ik hou van lekker eten.
En daarnaast ik kom AAN met deze leefwijze.

Als je dus met minimaal eten nog steeds aankomt, dan wordt het ernstig frustrerend kan ik je verzekeren.

Het eerste jaar na het dieet kan je naast de 'gezonde' leefwijze er nog wel eens een weekje 'spartaans' leven tussen door duwen (2 pistoletjes vervangen door maximaal 2 bruine boterhammen). Het tweede jaar wordt dit al een stuk moeilijker.

Volgens de stelling is het mijn eigen schuld, want ik eet tenslotte meer dan dat ik nodig heb. Maar ik nodig iedereen uit om mijn bovenstaande dieet eens een MAAND te proberen. En probeer je vervolgens eens voor te stellen dat je dit de rest van je leven zou moeten doen, om niet beschuldigd te worden van geen doorzettingsvermogen.

Kortom, de mensen die hier het hardste roepen dat het ALTIJD de schuld van de dikke zelf is...
per dag:
1 glasfruitontbijt
2 pistoletjes zonder boter
2 ons groente, 1 ons mager vlees en rijst. (uiteraard geen saus ofzo)
vetloos toetje (mona optimel ofzo)
De rest van de dag alleen lightfrisdrank, geen koek, snoep, drop, chips, nootjes, bier of andere alcohol, etc.
En MINIMAAL anderhalve liter water drinken per dag. alleen zwarte koffie (geen melk of suiker)

Hou dit eens een maand vol

zondag 16 februari 2003 @ 17:41:11 #62
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_8518291
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:36 schreef Herda het volgende:

[..]

Dit bewijst dan alleen maar dat mensen er dus aanleg voor hebben om dik te worden?

lijkt me niet want hij is wel 40 kilo afgevallen door dit "dieet"
verder staat er niks over sport, en tuurlijk dat je er gevoelig voor kan zijn dat geloof ik graag, maar het bewijst wel(die 40 kilo eraf) dat het kan.(afvallen).

sommige mensen hebben geluk dat je zo nu en dan een patajte/vette troep kunnen eten zonder dik te worden.

zondag 16 februari 2003 @ 17:41:30 #63
22259 Fogerty
slapende account
pi_8518294
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:38 schreef GWD het volgende:
Ben dus ook goed op gewicht ondanks mijn extreem ongezonde eet en rook en zuip patroon ... veel sporten is leuk en de oplossing voor overgewicht is mijn mening.
Dat is dus ook mijn manier Ik wil zuipen en snoepen (roken doe ik niet) dus dan maar hardlopen en zwemmen en racefietsen enzo, is nog leuk ook allemaal.

Toch geloof ik wel dat de een nu eenmaal sneller aankomt dan de ander (Swets bijvoorbeeld). Ik heb meer geluk op dat gebied. Maar ik blijf erbij dat het voor de mensen die geen ziekte hebben niet zo is dat ze er helemaal niets tegen kunnen doen. Wel dat het voor de een wel echt een stuk moeilijker is dan voor de ander.

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 16-02-2003 17:45]

Hieperdepiep hoera!
pi_8518296
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:37 schreef qbus het volgende:

[..]

Al eens aan hardlopen of cardio-fitnes gedacht ?

Wat denk je dat ik tijdens boks training doe? Behalve touwtje springen enz ook hardlopen. Cardio fitnes gedaan maar dat mocht niet baten..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 februari 2003 @ 17:42:09 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_8518299
quote:

[..]

Je leest dus niet, want 'af en toe' dat pilsje of patatje ofzo zorgt ervoor dat IK aankom.

En er zijn maar weinig mensen die zo minimaal eten als wat ik hierboven aangeef

pi_8518320
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:34 schreef Herda het volgende:
nog geen 1000 calorien !!!!!!
dat lijkt me vrij sterk als je dat een jaar doet ben je gewoon dood, een gezonde vent verbruikt op een normale dag 2.500 calorien. mijn calorie verbruik is volgens de sportschool ongeveer 6000 calorien als ik normaal train, en geloof me dat eet ik er dagelijks makkelijk in
moet 's avonds na de 3e keer warm eten me inhouden niet nog eens op te scheppen

maar 1000 calorien is wel extreem weinig hoor. dat is uh ...10 glazen drinken en 4 boterhammen met kaas

zondag 16 februari 2003 @ 17:43:46 #67
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_8518324
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als je dus met minimaal eten nog steeds aankomt, dan wordt het ernstig frustrerend kan ik je verzekeren.

Het eerste jaar na het dieet kan je naast de 'gezonde' leefwijze er nog wel eens een weekje 'spartaans' leven tussen door duwen (2 pistoletjes vervangen door maximaal 2 bruine boterhammen). Het tweede jaar wordt dit al een stuk moeilijker.

Volgens de stelling is het mijn eigen schuld, want ik eet tenslotte meer dan dat ik nodig heb. Maar ik nodig iedereen uit om mijn bovenstaande dieet eens een MAAND te proberen. En probeer je vervolgens eens voor te stellen dat je dit de rest van je leven zou moeten doen, om niet beschuldigd te worden van geen doorzettingsvermogen.

Kortom, de mensen die hier het hardste roepen dat het ALTIJD de schuld van de dikke zelf is...
per dag:
1 glasfruitontbijt
De rest van de dag alleen lightfrisdrank, geen koek, snoep, drop, chips, nootjes, bier of andere alcohol, etc.
En MINIMAAL anderhalve liter water drinken per dag. alleen zwarte koffie (geen melk of suiker)

maar sport je hier nou ook bij? daar hoor ik je helemaal niet over. Als je niet sport is het probleem toch zo van de baan?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 februari 2003 @ 17:43:53 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_8518327
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:41 schreef Aequitas het volgende:

[..]

lijkt me niet want hij is wel 40 kilo afgevallen door dit "dieet"
verder staat er niks over sport, en tuurlijk dat je er gevoelig voor kan zijn dat geloof ik graag, maar het bewijst wel(die 40 kilo eraf) dat het kan.(afvallen).

Nee dus.

Om die 40 kilo af te vallen at ik 's morgens niet, 's middags twee boterhammen, en 's avonds alleen groente en mager vlees (geen aardappelen, rijst of pasta) en minimaal 2 liter water per dag

Afvallen is overigens niet moeilijk. Op gewicht blijven is veel moeilijker.

pi_8518329
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je leest dus niet, want 'af en toe' dat pilsje of patatje ofzo zorgt ervoor dat IK aankom.

En er zijn maar weinig mensen die zo minimaal eten als wat ik hierboven aangeef

Ik dus ook....
pi_8518335
quote:
volgens mij veel te licht
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  zondag 16 februari 2003 @ 17:44:47 #71
28156 qbus
Walk of fame.
pi_8518346
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

per dag:
1 glasfruitontbijt

Ik leef al zo'n 2 maanden ongeveer volgens dit patroon.

Sóchtends een boterham met halvarine en een plakje kaas erop+ een kop koffie. S'middags een broodje gezond en een cappucino.

S''avonds een gezonde warme maaltijd met toetje.

En verder op wat thee en vruchtensap na helemaal noppus tussendoor.

Bevalt prima!

pi_8518353
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:43 schreef GWD het volgende:

[..]

nog geen 1000 calorien !!!!!!
dat lijkt me vrij sterk als je dat een jaar doet ben je gewoon dood, een gezonde vent verbruikt op een normale dag 2.500 calorien. mijn calorie verbruik is volgens de sportschool ongeveer 6000 calorien als ik normaal train, en geloof me dat eet ik er dagelijks makkelijk in
moet 's avonds na de 3e keer warm eten me inhouden niet nog eens op te scheppen

maar 1000 calorien is wel extreem weinig hoor. dat is uh ...10 glazen drinken en 4 boterhammen met kaas

Ik ben een vrouw.....nee 1000 kcal is gewoon eten voor mij. Voor een vrouw op dieet is 1000-1200 kcal heel normaal.
Meer kan ik ook niet eten want dan kom ik aan ondanks het sporten als ik sport een ik bv een banaan voor wat extra energie

[Dit bericht is gewijzigd door Herda op 16-02-2003 17:46]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 februari 2003 @ 17:45:47 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_8518359
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:43 schreef Aequitas het volgende:

[..]

maar sport je hier nou ook bij? daar hoor ik je helemaal niet over. Als je niet sport is het probleem toch zo van de baan?

Wat lul je nou man?
Ik eet 950 Kc per dag
Een man behoort 2000 Kc per dag te eten.
Nogmaals ik krijg amper voldoende Kc's per dag binnen om voldoende energie te hebben om ADEM te halen.

Dit heeft geen flikker met eten te of bewegen te maken, maar met een super efficiente verbranding.

zondag 16 februari 2003 @ 17:47:08 #74
28156 qbus
Walk of fame.
pi_8518372
Oh, en ik sport ook nog eens minimaal 4 keer per week.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 februari 2003 @ 17:47:12 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_8518374
quote:
Op zondag 16 februari 2003 17:44 schreef qbus het volgende:

[..]

Ik leef al zo'n 2 maanden ongeveer volgens dit patroon.

Sóchtends een boterham met halvarine en een plakje kaas erop+ een kop koffie. S'middags een broodje gezond en een cappucino.

S''avonds een gezonde warme maaltijd met toetje.

En verder op wat thee en vruchtensap na helemaal noppus tussendoor.

Bevalt prima!

Ik al 20 jaar.
Kom dan nog maar eens terug.

Ow, en die halvarine...
is bij mij al goed voor een kilo per maand

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')