Mja. Heb ik ook naar zitten kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:51 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb een realdoll, kost wat maar dan heb je ook wel echt plezier alsof je een echte meid aan het spit aan het rijgen bent
Prostaatstimulatie geloof ik helemaal 💣💥💦.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:14 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb een paar simpele buttplugs en ik heb een prostaatvibrator van Lelo, de Lelo Hugo is het.
Ja, dat kan ik begrijpen. En er hangt natuurlijk ook nog een airtje omheen van hihaho gaaaayyyy!quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Prostaatstimulatie geloof ik helemaal 💣💥💦.
Alleen het de anus voorbij krijgen is een dingetje
Mja. Ben ik niet zo bang van.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:39 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik begrijpen. En er hangt natuurlijk ook nog een airtje omheen van hihaho gaaaayyyy!
Gek is dat hè, hoe dat werkt.quote:In het verleden heb ik ook wel van die pocket pussies gehad enzo, en een fleshlight, maar handwerk voor en vibraties achter is voor mij toch de allerbeste combi.
Mag ik vragen wat dan wel het probleem is? Bedoel je dat je niet in je kont geraakt met iets?quote:
Nou, ja, een vinger, een kaars en veel meer moet het niet zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dan wel het probleem is? Bedoel je dat je niet in je kont geraakt met iets?
Nou, ja, ik zit aan zoiets te denkenquote:OT: ik heb ooit eens gelezen dat zoiets als een Magic wand of pixie tegen het frenulum (toompje) van je eikel houden erg stimulerend zou zijn en dat rukken niet eens nodig zou zijn.
Ben wel eens benieuwd of dit klopt?
Mss kan iemand van hier eens testen? In de naam van wetenschap
Alsof je hem tussen de kaken van een insect legtquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:55 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Mijn favoriet is deze : https://www.easytoys.nl/f(...)bator-blauw-p-37180/
Echt fantastisch
Oh, dat gaat weer een andere kant op.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000005813223/?s2a=
Heb die ooit gekocht.
Soms voelt het als een goede pijpbeurt, soms voelt het zeer middelmatig.
Dit is het enige seksspeelgoed dat ik heb.
Het betere speelgoed zoek ik wel bij de ramen of in de privehuizen
Hoe helpt dat bij het masturberen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:16 schreef SemperLibertas het volgende:
Google Pixel 8 Pro, maakt mooie plaatjes hoor
AwW. Kijk hem eens lief met zijn tollie spelenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb deze o.a.
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Heb je dat ding volgeblaft, treedt de post-nut clarity in en moet je dat ding nog gaan schoonmaken ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Ooit een Fleshlight gehad, maar dat was te veel gedoe.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:51 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Heb je dat ding volgeblaft, treedt de post-nut clarity in en moet je dat ding nog gaan schoonmaken ook
Plastic dun zakje indoen, daar glijmiddel in, desnoods nog een condoom aan en gaanquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:51 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Heb je dat ding volgeblaft, treedt de post-nut clarity in en moet je dat ding nog gaan schoonmaken ook
Jep, waardeloos dus.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:51 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |