Lotto is professioneel vergelijken met dit.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
De man met een * Amaury Capiot rijdt hier met een gebroken sleutelbeen. ARKEA heeft niet genoeg renners en hij moet rijden van de ploeg.
Wij van het vlaggetje kennen Cees tenminste nog. Wie zijn in vredesnaam Carlos Canal, Riley Sheehan en Michele Gazzoli?quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:15 schreef Szura het volgende:
Cees Bol noemen. Dan ben je een grote hoor.
Mijn Matis is nog steeds niet fitquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
De man met een * Amaury Capiot rijdt hier met een gebroken sleutelbeen. ARKEA heeft niet genoeg renners en hij moet rijden van de ploeg.
Riley Sheehan won vorig jaar Paris-Tours. Dit jaar zou hij onder de vleugels van Sep Vanmarcke gaan vliegen in de Vlaamse koersen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wij van het vlaggetje kennen Cees tenminste nog. Wie zijn in vredesnaam Carlos Canal, Riley Sheehan en Michele Gazzoli?
Sheehan won vorig jaar nochtans Parijs-Tours, waardoor hij toch een contract kreeg bij Israhel. Geloof dat hij anders naar een amateurploeg was gegaan. En Gazzoli heeft een dopingschorsing achter de rug. Fenomenen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wij van het vlaggetje kennen Cees tenminste nog. Wie zijn in vredesnaam Carlos Canal, Riley Sheehan en Michele Gazzoli?
Dat wordt dan afstappen na een paar kilometer?quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt dan afstappen na een paar kilometer?
Sfeertje.quote:Hoe pakt hij het dan vandaag aan? Starten, snel afstappen om risico's te vermijden en trainen?
"Dat nu ook weer niet. Anders had ik beter thuis getraind, net als gisteren. Dat zou beter geweest zijn voor mij."
"Maar als de ploeg het zo ziet, dan kan ik er alleen het beste van maken voor mezelf."
Het onderwerp lijkt wel gevoelige materie binnen de ploeg, die fors gehavend is. "Het is al het hele jaar wringen met woorden over wat wel en wat niet. We kunnen er niet veel aan veranderen."
Mag dat van de Arbo?quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu eerst voorbeschouwen met meneer 'pompeus kapsel' Bakker en Krek?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal wel weer wachten zijn tot 14:30 voor de livebeelden
Nee, de hele tijd José en Karl in beeld.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu eerst voorbeschouwen met meneer 'pompeus kapsel' Bakker en Krek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |