O die gele, dat lijkt mij de hel om te puzzelenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:06 schreef Patapon het volgende:
Komt er net nog een cadeautje van manlief binnen.![]()
[ afbeelding ]
Nog zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die gele, dat lijkt mij de hel om te puzzelen
Ja, manlief geeft me graag moeilijke puzzels.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die gele, dat lijkt mij de hel om te puzzelen
Lekker ventje dan die man van jouquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:34 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, manlief geeft me graag moeilijke puzzels.
Gelukkig maar, ik ben benieuwd hoe lang je er over doetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:46 schreef Patapon het volgende:
Gelukkig hou ik van moeilijke puzzels.en van hem.
Ik zal een timer zetten als ik hem ga maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ben benieuwd hoe lang je er over doet
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:01 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik zal een timer zetten als ik hem ga maken.
We zitten beiden aan een ander uiterste van het puzzelspectrum! Veel plezierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:01 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik zal een timer zetten als ik hem ga maken.
O dat is altijd balen als je een stukje mistquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:36 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme, er mist een stukjeHopelijk komt die nog bovendrijven
(Wat een klotepuzzel!)
Leuke puzzel om te zienquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:36 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
(Wat een klotepuzzel!)
Vaak duikt ie wel op omdat ik de puzzel thuis voor het eerst uit de verpakking haal, en dan ligt ie ergens in de buurt van de tafel. Deze heb ik eerst ergens anders geprobeerd en daarna mee naar huis genomen, dus er is geen enkele garantie dat het missende stukje hier isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd balen als je een stukje mist
O dan is het helemaal balen, en daar waar je hem eerst geprobeerd hebt hebben ze hem ook niet gevonden?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Vaak duikt ie wel op omdat ik de puzzel thuis voor het eerst uit de verpakking haal, en dan ligt ie ergens in de buurt van de tafel. Deze heb ik eerst ergens anders geprobeerd en daarna mee naar huis genomen, dus er is geen enkele garantie dat het missende stukje hier is
Ik heb niks gehoord van het bungalowpark in Valkenburg waar ik eind november zatquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het helemaal balen, en daar waar je hem eerst geprobeerd hebt hebben ze hem ook niet gevonden?
Zullen die voor een puzzelstukje contact opnemen denk jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord van het bungalowpark in Valkenburg waar ik eind november zat
Nee, ook omdat ze voor zover ik weet mijn contactgegevens niet hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen die voor een puzzelstukje contact opnemen denk je
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:36 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
(Wat een klotepuzzel!)
Ik ben niet van plan deze ooit nog te maken, dus ik kan deze ook aan jou gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar als ik jou dat stukje geef mist die van mij een stukje, dus ja, dat schiet niet op
Je hebt de smaak te pakken?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben bezig met de Van Haasteren Rembrandt's Atelier bezig. 1000 stukjes
Wat een bruine bedoelingleuke plaat verder hoor. Alleen zo bruin en donker
Hierna de HHB-puzzel van Van Haasteren. Die is lekker licht. Mijn eerste 1500 stukjes-puzzel dan. Is wel spannend! Ben geen goede puzzelaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |