abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212955427
Hi, ik wil mijn bedrijf zichtbaar maken op Google, alles doorlopen en nu moet ik een verificatie video maken. Ik heb een kantoor aan huis en bezoek klanten thuis, geen logo’s of dergelijke staan nog op mijn woning (ik ben net gestart) heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan dus wel de straatnaam opnemen en mijn huis binnen wandelen maar goed buiten mijn inschrijving KVK en laptop kan ik weinig laten zien. Op Google las ik dat mensen hier problemen mee kunnen hebben om het goedgekeurd te krijgen.
pi_212955649
Is dat nieuw zo'n video? Voorheen kreeg je simpelweg een code toegestuurd naar je bedrijfsadres waarmee je de verificatie af kunt ronden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212955673
Gewoon via https://business.google.com?

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Is dat nieuw zo'n video? Voorheen kreeg je simpelweg een code toegestuurd naar je bedrijfsadres waarmee je de verificatie af kunt ronden.
Zo herken ik het ook.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_212955758
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:45 schreef baskick het volgende:
Gewoon via https://business.google.com?
[..]
Zo herken ik het ook.
Of via google maps, rechtermuisknop als je bent ingelogd en je bedrijf toevoegen
pi_212957849
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Blijkbaar wel…….
pi_212959802
Blijkbaar is google wat voorzichtiger geworden:
https://nos.nl/op3/artike(...)or-ons-neprestaurant
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ingen-op-google-maps

Fake restaurants oprichten was op een gegeven moment echt in, de kans dat ergens een restaurant zat als google maps het zei was echt te klein geworden.

Afgelopen jaar moesten ze 12 miljoen bedrijven verwijderen: https://tweakers.net/nieu(...)-maps-en-search.html
Dan kan ik me voorstellen dat de drempel om 1 toe te voegen nu gewoon groter is geworden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_212960809
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:26 schreef Nismo1991 het volgende:
Hi, ik wil mijn bedrijf zichtbaar maken op Google, alles doorlopen en nu moet ik een verificatie video maken. Ik heb een kantoor aan huis en bezoek klanten thuis, geen logo’s of dergelijke staan nog op mijn woning (ik ben net gestart) heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan dus wel de straatnaam opnemen en mijn huis binnen wandelen maar goed buiten mijn inschrijving KVK en laptop kan ik weinig laten zien. Op Google las ik dat mensen hier problemen mee kunnen hebben om het goedgekeurd te krijgen.
Toevallig, ik heb gisteravond nog zo'n filmpje gemaakt 😂

Nog best een klus, want ze wilden zien:

-straatnaambord
-huisnummer
-sleutel in het slot
-bedrijfsmiddelen (apparatuur, voorraad, etc)

En dat dan allemaal zonder dat er mensen in beeld komen en het moet in één take gefilmd worden. Oh, en dan het liefst dit alles in één à twee minuten. Om het feest compleet te maken heb ik een arm in een sling vanwege een kapotte schouder. Echt fantastisch was het.

Klaarblijkelijk kan de AI de beoordeling niet af, want de status is nog steeds 'wordt verwerkt'.

Succes met jouw filmpje 😉
  dinsdag 26 maart 2024 @ 07:02:38 #8
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_212961809
Ik heb dit voor de fun ook gedaan, jaartje geleden. Toen nog met verificatie per post. Maar ik ben er weer vanaf, want ik vond het toch geen fijn idee qua privacy. Wat is jouw usecase als ik mag vragen?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_212962098
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Toevallig, ik heb gisteravond nog zo'n filmpje gemaakt 😂

Nog best een klus, want ze wilden zien:

-straatnaambord
-huisnummer
-sleutel in het slot
-bedrijfsmiddelen (apparatuur, voorraad, etc)

En dat dan allemaal zonder dat er mensen in beeld komen en het moet in één take gefilmd worden. Oh, en dan het liefst dit alles in één à twee minuten. Om het feest compleet te maken heb ik een arm in een sling vanwege een kapotte schouder. Echt fantastisch was het.

Klaarblijkelijk kan de AI de beoordeling niet af, want de status is nog steeds 'wordt verwerkt'.

Succes met jouw filmpje 😉
Grappig om te horen! (Niet dat van je arm) heb jij iets van voorraad of middelen? Ik ben hypotheekadviseur dus meer dan mijn laptop en inschrijving KVK kan ik ze niet laten zien. Hopelijk is dat voldoende. Heb je ook gepraat in het filmpje of niet? _O-
pi_212962284
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 07:42 schreef Nismo1991 het volgende:

[..]
Grappig om te horen! (Niet dat van je arm) heb jij iets van voorraad of middelen? Ik ben hypotheekadviseur dus meer dan mijn laptop en inschrijving KVK kan ik ze niet laten zien. Hopelijk is dat voldoende. Heb je ook gepraat in het filmpje of niet? _O-
Even uit nieuwsgierigheid: waarom zou je als hypotheekadviseur een vermelding op maps belangrijker vinden dan een bordje bij de deur/in de tuin?

Als ik voor iets officieels als een hypotheekgesprek ergens heen ga, zou ik het zelf wel heel erg prettig vinden om een aanduiding te zien op het adres waar ik naar binnen ga. En een bordje hoeft niet veel te kosten en heeft ook een korte levertijd, dus zelfs als je je 'huisstijl' nog niet af hebt zou ik die paar tientjes er gewoon even tegenaan gooien. Gewoon om een professionele indruk te maken.

Helpt je gelijk bij je filmpje.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_212962351
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 07:42 schreef Nismo1991 het volgende:

[..]
Ik verhuur vanalles. Van bakfietsen en touw & blok ( centrum Amsterdam, verhuizen doe je hier met een antieke bakfiets) tot geluidsapparatuur. En ja, ik heb gesproken. In het Engels,voor hu
n gemak.

Overigens zie ik net dat het filmpje is afgekeurd. Ben alles bij elkaar nu een paar uur met ze bezig geweest en ik ga dan ook niet opnieuw beginnen.

Ze willen ook graag dat ik advertentietegoed bij ze koop, dus ik zet er wel een accountmanager achter: "advertenties kopen? Best, regel jij die verificatie ff dan?"

En anders maar niet. Heb het zo ook al aardig druk.
pi_212964163
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 08:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Even uit nieuwsgierigheid: waarom zou je als hypotheekadviseur een vermelding op maps belangrijker vinden dan een bordje bij de deur/in de tuin?

Als ik voor iets officieels als een hypotheekgesprek ergens heen ga, zou ik het zelf wel heel erg prettig vinden om een aanduiding te zien op het adres waar ik naar binnen ga. En een bordje hoeft niet veel te kosten en heeft ook een korte levertijd, dus zelfs als je je 'huisstijl' nog niet af hebt zou ik die paar tientjes er gewoon even tegenaan gooien. Gewoon om een professionele indruk te maken.

Helpt je gelijk bij je filmpje.
Ik ontvang geen mensen thuis, maar handig dat je in een dorp als dit in ieder geval zichtbaarheid begint te creëren door je bedrijf op Maps te presenteren. Bordje komt er nog (ik ben gisteren pas ingeschreven bij de KVK) daarna moet ik het hier toch hebben van mond op mond reclame, ik ga verder ook niet adverteren maar probeer er wel voor te zorgen dat als iemand zoekt naar hypotheken xxxxdorp dat ik naar boven kom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')