In Belgie? Haha.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het waren ook lunches. Dan valt het wijnarrangement ook wel mee.
Mja, 139¤ eet je prima voor, maar voor een door China betaalde lobbyist verwacht je toch wel iets meer exquise.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
BE is aanzienlijk goedkoper wat betreft restaurants, en dit is ook nog van voor de inflatie. Dit zijn best leuke dinertjes geweest.
Idd stuk voor stuk worden ze betaald door de vijanden van het Westen.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:10 schreef Glazenmaker het volgende:
De rechtse redders van Europa hoor. Allemaal in de zak van Rusland en/of China.
Je zou zeggen dat daar toch gemakkelijk een algemene anticampagne mee moet kunnen worden opgetuigd om ze te isoleren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Idd stuk voor stuk worden ze betaald door de vijanden van het Westen.
Dat hangt er van af; of je Taiwan wel, of niet als soevereine staat beschouwt.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
China is altijd naar binnen gekeerd en heeft (nog) geen interesse in imperialisme buiten China. Dat geluk hebben we maar ze zijn ons ook niet vriendschappelijk gezind.
Goed punt.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laat het ze in de landen rondom de Zuid Chinese zee en India maar niet horen.
Ideologisch lijken Rusland en China op de denkbeelden van deze boegbeelden. Het zijn protectionistische landen, gericht op eigenbelang met een afkeer jegens pluriformiteit. Afkeer dus van andere denkbeelden, levensbeschouwing, meningen, levenswijze etc. Waar de overheid terecht een autoritaire houding tegen aanneemt omdat het die uniformiteit bedreigt. Voorbeeldlanden dus.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:01 schreef Seven. het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat rechtse boegbeelden als Baudet, Wilders, Orban en Dewinter vaak goede relaties hebben met China en Rusland?
Wij hen ook niet.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
China is altijd naar binnen gekeerd en heeft (nog) geen interesse in imperialisme buiten China. Dat geluk hebben we maar ze zijn ons ook niet vriendschappelijk gezind.
De Oeigoeren of de Hui-Moslims (Han-chinezen)? De laatste ondervinden geen enkel probleem namelijk.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:16 schreef Momo het volgende:
Filip de Winter kon zich denk ik wel vinden in hoe China omgaat met een moslim minderheid.
Ach, die "eigen volk eerst maar ik laat mij betalen door het buitenland" poppetjes hebben we hier ook dus het verbaasd me niks.quote:Op maandag 25 maart 2024 15:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Lees meer
De man van het Vlaamse "eigen volk eerst" blijkt zich te hebben laten betalen door buitenlandse mogendheid.
Ter voorbereiding werd gedineerd met een kopstukken/neonazi's van diverse Europese radicaalrechtse partijen. Gezien de toenadering die dit soort partijen in Europa tot elkaar zoeken zou het me helemaal niets verbazen als hier ook Nederlandse partijen/politici bij betrokken zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |