Wheyt je het zeker?quote:
quote:
Kop de IC Direct dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn teleurstelling is net zo groot als de teleurstelling van deze stier.
[ x ]
En dan om twee plakjes cake. Laat mensen af en toe gewoon een beetje genieten van het leven in plaats van je eetstoornis projecteren op iedereen @onlogisch , niet iedereen wordt van iedere geconsumeerde calorie mokertjedik.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:41 schreef GGMM het volgende:
Als je nu nog steeds teleurgesteld bent dat Niek als een ranzig zwijn eet dan heb je het ook niet echt begrepen.
Soms moet je mensen niet meer willen helpen en Niek is zo'n persoon.
Ik geloof niet dat wij al op het punt van elkaar bij de voornaam noemen en tutoyeren zijn, vriend.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:41 schreef GGMM het volgende:
Als je nu nog steeds teleurgesteld bent dat Niek als een ranzig zwijn eet dan heb je het ook niet echt begrepen.
Soms moet je mensen niet meer willen helpen en Niek is zo'n persoon.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat wij al op het punt van elkaar bij de voornaam noemen en tutoyeren zijn, vriend.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
René krijgt een knal van Puibe-Giedo.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
René lag toen al op bed (die wedstrijd begon om 16.00).
Krijg lekker de schijt, Niek.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat je moeder wel raad weet met een frikandel is geen nieuws hier, René.
Gelachen om die laatste.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Krijg lekker de schijt, Niek.
Ach, stel je niet zo aan Niek. Je ouders hebben je een mooie naam gegeven, zonde om hem niet te laten gebruiken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat wij al op het punt van elkaar bij de voornaam noemen en tutoyeren zijn, vriend.
Oh een spelfoutjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:48 schreef Zoon_John het volgende:
User @:Onlogisch geeft gratis les in NWS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Coco heeft geen haren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Kukelecucktsju10 en forum admin @:GGMM vliegen elkaar in de haren.
Jij denkt dat ik controleer waar jij mij quote en/of noemt?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit werkt niet als je het in het topic doet waar je genoemd bent.
Nu wel opeensquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik controleer waar jij mij quote en/of noemt?
Als je de moeite neemt om een plaatje te maken denk ik dat je dit wel ziet, ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik controleer waar jij mij quote en/of noemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt om een plaatje te maken denk ik dat je dit wel ziet, ja.
Je act valt dus een beetje in het water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Johan Cruijff is ook dood.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:19 schreef GGMM het volgende:
Def Rhymz is dood.
@:caland @:coco gecondoleerd
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:19 schreef GGMM het volgende:
Def Rhymz is dood.
Verder kijken dan je neus lang is.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:22 schreef GGMM het volgende:
Ja ik kwam er nu pas achter
Het stond ook nog niet in deze SC dus hoe had ik het kunnen weten
Ik probeer KLB te ontwijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:28 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is.
KLB / Allemaal rappers die dood gaan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:22 schreef GGMM het volgende:
Ja ik kwam er nu pas achter
Het stond ook nog niet in deze SC dus hoe had ik het kunnen weten
Graag wat minder met jezelf bezig zijn en wat meer met je mede-users.quote:
Dat was zondag. Vandaag weer een zwarte dag. Humphrey Campbell is hem gevolgd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:19 schreef GGMM het volgende:
Def Rhymz is dood.
Een crimineel minder.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel.
Maar wat vinden we van de dood van Bigidagoe?
Ik had medelijden met die dansende kistdragers.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:30 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel.
Maar wat vinden we van de dood van Bigidagoe?
Ik ben er eens een ochtend niet hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Vijandig sfeertje in de vbl sc.
En altijd dezelfde die stoken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde users die rellen!
Nee hoor, koop ik zelf wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien gaat @:Caland je een abo schenken.
Ik verwacht wel een topsfeer vanavond tijdens de wedstrijd.quote:
Welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een topsfeer vanavond tijdens de wedstrijd.
Oh, ik dacht dat dat gisteren was.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland en ik hoor net van @:Coco dat er Haxball is!
Hopelijk is @EttovanBelgie er ook bijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat gisteren was.
Wel leuk dat er hax is!
@pleadingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hopelijk is @:Ettovanbelgie er ook bij
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Laten we Chevy niet vergeten
En Messi
Die laat zo af en toe nog een scheet op Twitter. Pittige meningen over Frank Paauw o.a.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
En GertGod en @:MC-M (die heb ik al 100 jaar niet gezien, jij wel?)
Hoop biechten dusquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:37 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Die laat zo af en toe nog een scheet op Twitter. Pittige meningen over Frank Paauw o.a.
https://twitter.com/EmCieEm
Norse Friesquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:37 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Die laat zo af en toe nog een scheet op Twitter. Pittige meningen over Frank Paauw o.a.
https://twitter.com/EmCieEm
Omvolking is een feit #Rasia #eva #fvd #stopomvolkingquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Namens alle Italianen noem ik je een walgelijk smerig varken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Drizzt heeft een verbod om naar Italië af te reizen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Namens alle Italianen noem ik je een walgelijk smerig varken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |