https://www.vakantiedisco(...)atis%20naar%20binnen.quote:Bezoek gratis musea in Parijs
Parijs is een waar museum-walhalla. Het allerberoemdste museum is het Louvre, waar o.a. de Mona Lisa te bewonderen is. Ben jij jonger dan 26 jaar en kom je uit de EU, dan mag je het hele jaar door gratis naar binnen. Is dit niet het geval? Elke eerste vrijdag van de maand is het Louvre gratis te bezoeken voor iedereen na 18.00 uur (uitgezonderd juli en augustus). Het museum is op vrijdag tot 21.45 uur geopend.
Wil je nog meer musea gratis bezoeken in Parijs? Jongeren tot 26 jaar zitten sowieso goed en kunnen bijvoorbeeld gratis naar Musée d’Orsay, Musée Picasso, het Kasteel van Versailles en de Arc de Triomphe. Deze laatste is voor iedereen gratis te bezoeken op de eerste zondag van de maanden januari, februari, maart, november en december.
Kunstliefhebbers zijn in Musée d’Orsay aan het juiste adres. Hier hangen werken van o.a. Monet, Degas, Picasso, Rodin en Van Gogh. Op elke eerste zondag van de maand is dit museum in Parijs gratis te bezoeken. Het is verplicht om vooraf een tijdslot te reserveren.
Bedankt Google!quote:Op maandag 25 maart 2024 15:01 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.vakantiedisco(...)atis%20naar%20binnen.
Als je dit al niet kan vinden op google, is het dan wel verstandig om naar Parijs te gaan zonder hulp?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:59 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben 25 jaar. Als ik naar Parijs ga, zijn er dan veel activiteiten en musea nog gratis voor mij? Groetjes!!
Het forum dan ook maar opheffen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je dit al niet kan vinden op google, is het dan wel verstandig om naar Parijs te gaan zonder hulp?
Als alle mensen die vragen stellen van plan zijn om naar Parijs te gaan dan jaquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het forum dan ook maar opheffen?
Het forum is er om dingen met elkaar te delen, dan wel te discusseren of niet te vinden dingen te vragen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het forum dan ook maar opheffen?
Wanneer ga je?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:59 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben 25 jaar. Als ik naar Parijs ga, zijn er dan veel activiteiten en musea nog gratis voor mij? Groetjes!!
Niet alle websites zijn even betrouwbaar. Dus was benieuwd wat hier werd gezegdquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het forum is er om dingen met elkaar te delen, dan wel te discusseren of niet te vinden dingen te vragen.
Sommige dingen kun je heel simpel op Google vinden. Zeker als 25-jarige zou je toch denken dat je Google wel al kent xD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |