Ja dat snap ik, maar is niet aan de orde. Anders had ik dat al meteen gedaan.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe gewoon een buisje naar buiten, 10 keer beter
Het is een niet te beantwoorden vraag.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:48 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar is niet aan de orde. Anders had ik dat al meteen gedaan.
Mijn vraag dus meer of het nut heeft om de kap te vervangen
Al iedere (duurdere) kap na een paar jaar aan vervanging toe is heeft het dus geen zin om een nieuwe te kopen.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een niet te beantwoorden vraag.
Jep. Eigenlijk is het gewoon een schijtsysteem.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:31 schreef Sorella het volgende:
Is het ook niet zo dat met zo,n recirculatie kap de luchtjes wel "afgevoerd" worden maar de damp gewoon blijft hangen ?
Hier hebben we daar niet zo veel last van, maar ja; open keuken dus het verspreidt wel, en in het plafond hebben we een centraal luchtverversingssysteem die de lucht naar de schoorsteen op zolder afzuigt.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jep. Eigenlijk is het gewoon een schijtsysteem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop