'Forgive Me'
Dit nummer is iets waar ik al een hele tijd naar op zoek ben geweest. Het betekent heel erg veel voor me, het beschrijft mijn gevoelens voor iemand, iemand over wie ik het al een keer eerder gehad heb op Fok!.
Ik heb echt iets gehad aan dit nummer, het heeft iets speciaals voor mij.
quote:http://www.exodusevanescence.com/modules.php?name=Discography
Op zaterdag 10 mei 2003 21:20 schreef Machiel het volgende:
Had een mooi 'geheim' bonusnummer geweest achter het laatste nummerNaja het zij zo ik bewaar m voorlopig wel op MP3, nogmeer tips van nummers die niet op het album staan?
Alles wat ze ooit gespeeld hebben
Veel zoek plezier zou ik zeggen.
quote:Exodus, das toch zo'n hiphop groep?
Op zondag 11 mei 2003 19:58 schreef Reddiablo het volgende:
http://www.exodusevanescence.com/modules.php?name=Discography
quote:Waarom zou dat er niet in passen, het is toch een soort numetal nummer? Wat heeft iedereen tegen dat rappen man, stelletje conservatieven
Ik vind dat de zangeres ontzettend goed kan zingen, maar ze hadden die man eruit moeten laten. Hij heeft niet zo'n passende stem en dat rappen van 'm verpest het een beetje.
- uhm.. never mind
Evanescence en voorprogramma
quote:Thanx man ga zeker ff luisteren
Op zondag 11 mei 2003 19:58 schreef Reddiablo het volgende:[..]
http://www.exodusevanescence.com/modules.php?name=Discography
Gaaf dat ze naar Nederland komen maareens kijken of 013 een mogelijkheid is nooit geweest.
quote:ik zou als ik jou was toch echt de avond ervoor gaan hoor, anders mis je ze.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:37 schreef Reddiablo het volgende:
23-6 013 TilburgEvanescence en voorprogramma
quote:Ik dacht dat het ook zo klinisch was maar dat valt nu ik de cd zelf helemaal gehoord heb best mee. Linkin Park wordt daarin zeker niet geėvenaard. En Nightwish? zoveel soul bevat die muziek nu ook weer niet. Vergelijking is ook een beetje mank.
Op zaterdag 24 mei 2003 12:12 schreef ProPHeT0 het volgende:
De muziek klinkt erg goed moet ik zeggen, maar net als Linkin Park klinkt het zo plastiek, zo kinisch, zo gelikt en gemaakt. Hierdoor mis ik de soul bijvoorbeeld Nightwish weer wel heeft. Het klinkt gewoon niet alsof de band er haar hart in uitstort.
quote:whoops!
Op zaterdag 24 mei 2003 11:52 schreef Tokus het volgende:[..]
ik zou als ik jou was toch echt de avond ervoor gaan hoor, anders mis je ze.
staat ook 22-6 op mn kaartje, je hebt gelijk
Ga dalijk even spelen
quote:Tuurlijk is de vergelijking mank. Ik moest Evanescence even ergens mee vergelijken en Nightwish was het eerste wat bij me op kwam. Laten we dan zeggen dat Evanescence voor mij gewoon overgeproduceerd is. Ik heb liever een rauwere klank, niet dat elk gitaargeluidje drie keer door een pc gehaald wordt en elk toontje op de millimeter precies wordt uitgemeten. In een studio mag zeker wat aan het geluid gedaan worden, maar als er teveel veranderd wordt dan zit er op een gegeven moment weinig gevoel meer in de klanken. Zo ervaar ik dat en dat vind ik jammer.
Op zaterdag 24 mei 2003 12:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Ik dacht dat het ook zo klinisch was maar dat valt nu ik de cd zelf helemaal gehoord heb best mee. Linkin Park wordt daarin zeker niet geėvenaard. En Nightwish? zoveel soul bevat die muziek nu ook weer niet. Vergelijking is ook een beetje mank.
wel ironisch dat ze nu als vervanger van linkin park staan
quote:zelfde tijdslot ook? na 1 hitje gelijk al zo hoog op de bill????
Op woensdag 4 juni 2003 19:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze komen op Pinkpop als vervanger van Linkin Park..
quote:Nee, plaats van LP wordt ingenomen door Queens Of The Stonage en hun plaats wordt weer ingenomen door Evanescence.
Op woensdag 4 juni 2003 22:51 schreef Tokus het volgende:[..]
zelfde tijdslot ook? na 1 hitje gelijk al zo hoog op de bill????
quote:
EVANESCENCE shot a video clip three weeks ago in Berlin for "Going Under", the second single off the group's major label debut, "Fallen". Like its predecessor, "Bring Me to Life", the new clip was directed by Philip Stolzl.The video is expected to surface by the end of the month, according to a Wind-Up Records spokesperson.
"The lyrics are about coming out of a bad relationship," EVANESCENCE vocalist Amy Lee told MTV.com. "And when you're at the end of your rope, when you're at the point where you realize something has to change, that you can't go on living in the situation that you're in. It's cool. It's a very strong song."
"Fallen" was recently certified platinum by the Recording Industry Association of America (RIAA) for shipments of more than 1,000,000 copies in the U.S.
Eerder heb ik deze groep nogal afgekraakt. vooral op het eerste nummer (eerlijk is eerlijk) dat nogal om de producties van Linkin Park lijkt.
Dat vindt ik nog steeds.
MAAR!!!, ik heb ze zaterdag live gezien op Rock am Ring en ik ben zeer onder de indruk. Toch wel een erg lekker bandje dat lekkere nu-metal/gothic maakt.
Ik heb de cd gedownload en ik overweeg zelfs om hem te gaan kopen.
Ik neem dus voor een groot gedeelte mijn eerdere mening terug en ben een heel stuk positiever over deze band. De energie die ze uitstralen op het podium was verfrissend ("I have never seen so many people before in my life, thank you!!") en kunnen ook live redelijk goed overbrengen wat ze op de cd ook doen.
toch wel goed dus.....
echt fals...
(niet erger dan de The Cardigans)
quote:&
Op maandag 9 juni 2003 23:11 schreef Komakie het volgende:
en kunnen ook live redelijk goed overbrengen wat ze op de cd ook doen.toch wel goed dus.....
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:01 schreef PEPPI het volgende:
omdat ik verbaast was dat dat kind live falser zingt dan op hun album ?fallen?.echt fals...
(niet erger dan de The Cardigans)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |