quote:Nu pas? dat is ruim twee maanden nadat het nummer bij Kink Fm Theme from Kink was. En dat is precies het verschil tussen een kwaliteitsradiostation en radiostations waar het uiteindelijk alleen om de knaken draait.
Op dinsdag 15 april 2003 14:17 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
ook op radio 3.....
quote:Misschien wel leukuh meedruhm muhziekjuh!
rekjuh
quote:Oh, er zijn zelfs mensen die het niets vinden!!!! Nou, weer een stukje wijzer geworden vandaag
*Kots
BAGGER muziek..
Jah sorry tis mijn mening..
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 29-04-2003 19:52]
blijkt dat ze alleen in "bring me to life" rappen en in de andere nummers niet
quote:Download jij Evanscaensencne voor de rap? Bij evanscensennsce gaat het volgens mij vooral om het geheel.
wachten tot de rap komt
quote:Van mij mogen ze dat gestotter er nog uitknippen hoor
Op dinsdag 29 april 2003 19:52 schreef Sylvana het volgende:
blijkt dat ze alleen in "bring me to life" rappen en in de andere nummers niet
quote:Wat bedoel je?
Op dinsdag 29 april 2003 19:56 schreef Pushit het volgende:[..]
Van mij mogen ze dat gestotter er nog uitknippen hoor
.
quote:Op Radio 3 wordt je er nu echt mee doodgegooid. Ik hoorde het voor het eerst bij Ruud de Wild een tijdje terug, helemaal in de zeik gezet natuurlijk, en nu eigenlijks dagelijks een aantal maal.
Op dinsdag 29 april 2003 16:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Nu pas? dat is ruim twee maanden nadat het nummer bij Kink Fm Theme from Kink was. En dat is precies het verschil tussen een kwaliteitsradiostation en radiostations waar het uiteindelijk alleen om de knaken draait.
De zang van de vrouw ga ik eigenlijk steeds slechter vinden.
quote:nee, tuurlijk download ik het niet voor de rap, maar omdat je het zo gewend ben in 'bring me to life" verwacht je dat het in de andere nummers ook zo is en dat is dus best raar eigenlijk als dat niet zo is
Op dinsdag 29 april 2003 19:53 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Download jij Evanscaensencne voor de rap? Bij evanscensennsce gaat het volgens mij vooral om het geheel.
Bij Bring me to Life is dus volledig een drumcomputer gebruikt Je kunt dus makkelijk succes hebben als "Rock" band, met een drumcomputer. Mijn gedachte weer bevestigd Niet alle luisteraars zijn drummers.
Ik heb trouwens de versie ZONDER die kerel erdoorheen. Iemand interesse? Gewoon op een shareprogje zoeken en een paar verschillende downloaden. Bij een stel mp3's komen er trouwens piepjes etc. door het het nummer heen, vreselijk irritant, iemand hier ook last van? Tis gratis dus ik mag eigenlijk niet klagen, maarja.
Ik denk trouwens ook dat mensen denken dat het gothicrock is omdat er enorm veel synths in zitten (ook met voilen etc.), buiten dat het een rockband met zangerES is.
Mijn favoriete nummers?
- Everybody's Fool
- My Immortal (natuurlijk)
- Imaginary en
- Hello
Ik draai de CD overal waar het maar kan, PC, Auto, waar er maar een CD speler te vinden is
quote:ja, het is echt een mooi nummer
Op maandag 5 mei 2003 13:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
grappig, ik heb my immortal nog steeds niet gehoord.Terwijl het nummer echt mooi schijnt te zijn.
quote:Hehe, dat zijn ook precies de nummers die ik nog op mijn harde schijf heb staan
Op maandag 5 mei 2003 09:54 schreef V2i het volgende:
Ik vind alleen dat het nummer dat nu zo veel gedraaid wordt op de radio, "bring me back to live" vergeleken kan worden met Linkin Park.
De rest van het album is super! En dit komt van een " I luv trance" luisteraarMijn favoriete nummers?
- Everybody's Fool
- My Immortal (natuurlijk)
- Imaginary en
- HelloIk draai de CD overal waar het maar kan, PC, Auto, waar er maar een CD speler te vinden is
maar op zich leuk
quote:Eens...
Op maandag 5 mei 2003 16:42 schreef Machiel het volgende:
Heb de CD ook sinds ehm zaterdag en vind hem echt goed, 16 Euro zag ik m in de Platonieuwsbrief gelijk maar besteld wilde m toch al hebben. My imortal is zeker wel prachtig en heel rustig eigenlijk alleen de zangeres op piano en wat strijkers is eigenlijk niet echt een nummer wat je op dit album verwachten zou. Going Under, Everybodo's Fool, Touniquet, Imaginary, Hello en My last breath vind ik allemaal erg goed maar denk dat ik Hello misschien nog wel het allermooist vind in een mindere bui zou ik ervan kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |