Er valt inderdaad wat te twisten over smaak. De band klinkt niet slecht maar ik ben er nu ook weer niet zo van onder de indruk dat ik een sprint ga ondernemen naar de platenboer.
Voor de fans:
Het oogt als een bandje volgevreten jaren '80 'Gothrockers' maar de muziek valt voor mij niet onder die categorie. NU-metal komt er het meest dichtbij als ik het zou moeten duiden.
en nog een plaatje voor het Linkin Park gevoel
En voor wie achter de CD aanwil:
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 28-03-2003 22:09]
En Amy zag er helemaal niet slecht uit bij MTV Live...
quote:1e had ik al, maar die 2e nog niet... klasse opname
Op zaterdag 29 maart 2003 11:36 schreef Sevarec het volgende:
Ik heb 2 live optredens gedownload, en die zijn vet goed.
Alleen jammer dat die gast die erdoor heen blaat niet zo goed live is. maar gelukkig zit hij ermaar in 1 nummer in.http://www.loginnovation.com/mean/evanescence/
Maar wel een mooie vrouw.
quote:Beetje crapredenatie, je zou best wat met die stem kunnen doen, zo is het gewoon erg eentonig.
Op maandag 7 april 2003 22:04 schreef Yokozuna het volgende:blijft een beetje constant van volume en er zit niet echt verandering in
Das vaak meej popmuziek
heb verder niks van ze gehoord, maar lijkt me wel dat het een grote hit wordt eigenlijk
quote:Nix op aan te merken...
Op zaterdag 29 maart 2003 14:19 schreef Sevarec het volgende:
de hele cd
Zij schoppen kont
quote:Schijnt toch idd een album Origin te heten waar ik ookwel benieuwd naar ben zeker als Eternal daarop staat want dat is echt zwaar gaaf!
Op woensdag 26 maart 2003 13:14 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Quote van www.evanescence.com:
[..]
ff de site checken. Aardige site wel jammer dat er verder niets te vinden is van voor dit album van Evanescene Maargoed nogwat nummers gehoord over het algemeen toch beetje eentonig concept maar duidelijk dat er juweeltjes tussenzitten als My last breath en Bring me to life al heb ik m nu wel heeeel veel gehoord, misschien download ik m eerst een keer helemaal en beslis dan of ik m ook koop.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 08-04-2003 00:37]
Hoorde ze laatst ook akoestisch op KinkFM, ze klonken echt goed, wat ik wel grappig vond is dat ze deze zomer naar Europa kwamen om te spelen op één of meer festivals "but we don't know when"
die artiesten weten op een gegeven moment ook niet meer waar ze zijn en wat ze nog moeten, ach hebben ze managers(lees: uitmelkers) voor
ze zijn niet meer in de winkel verkrijgbaar nooit geweest ook
moet je ff kijken op e-bay enz daar kun je ze wel krijgen voor heel veel geld
Nu de andere liedjes nog luisteren. Als die net zo goed zijn, is m`n dag weer toppie!
er is best een variatie tussen hard en zacht...
Hello en My Immortal zou ik bijna ballads noiemen, maar een Going Under is gewoon metal.
OK ik denk "ik zoek ff op Fok! of er iets over die gasten bekend is"
Wat een nepzooi man!
De arrengements zijn nog net niet helemaal gejat van Linkin Park maar het lijkt er wel heel erg op zeg
Linkin Park was toch iets wat door eigenlijk niemand anders gedaan werd (hebben vrij veel invloeden echt gemixed, het gaat verder dan nu-metal) maar deze gasten hebben het geprobeerd en dat is niet echt goed gekomen naar mijn mening.
Daarnaast vindt ik het zingen van die vrouw er helemaal niet bijpassen.
Om het verhaaltje maar compleet te maken zijn ze deze week ook nog eens de alarmschijf bij Radio 538....
Ben er niet kapot van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |