quote:Helaas niet
Op zondag 22 juni 2003 12:09 schreef Reddiablo het volgende:
dat lul je echt! :eek:![]()
![]()
![]()
Volges mij hebben die artiesten wat tegen me';) 3 maanden geleden werd ook al het concert van Nelly afgelast.
quote:Ik kan wel een keer een paar mp3s je online kwakken waar je ze wel normaal hoort, en ze het niet moeten doen met een soundcheck van -2 seconden.
Op zondag 22 juni 2003 12:51 schreef Cazman het volgende:
Ik had ze gehoord bij top of the pops. Hoe ongelooflijk vals
quote:LOL
Op zondag 22 juni 2003 13:00 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Ik kan wel een keer een paar mp3s je online kwakken waar je ze wel normaal hoort, en ze het niet moeten doen met een soundcheck van -2 seconden.
Maar goed dat ik het hier lees, anders had ik voor niks (ook vanuit Limburg) in 013 gestaan. Nu maar hopen dat de nieuwe datum een beetje gunstig is, weet je maar nooit zo in de vakantietijd...
Gepubliceerd op zondag 22 juni 2003
TILBURG (ANP) - Het optreden van de Amerikaanse rockband Evanescence zondagavond in de Tilburgse popzaal 013 is afgelast. De gitarist van de band kan door een ernstige longaandoening niet spelen. Dat meldde een woordvoerster van impresariaat Mojo Concerts zondag.
De ziekte is dermate ernstig dat de rest van de tournee ook is afgezegd. In Nederland zou de groep alleen nog maar in 013 spelen. Enkele weken geleden stonden ze op Pinkpop, waar hun show in de smaak viel.
Evanescence is vooral bekend van de hit 'Bring me to life'. Mensen met een kaartje voor het 013-optreden hoeven dat niet in te leveren. Het blijft geldig voor een show op een andere datum.
quote:Ik ken er nog zo 1......
Op zondag 22 juni 2003 13:03 schreef Timo20 het volgende:[..]
LOL
. Ja da van die mp3`s online kwakken vind ik best een goed idee
![]()
Wel klote voor jullie dat het is afgelast. Ik had niet gekund maar anders had ik wel gewild.....
Noujah de volgende keer dan maar
Ik heb trouwens wel medelijden met die mensen die ik in de parkeergarage tegenkwam die 2 weken geleden hetzelfde meemaakten met de Guano Apes.
Maar heel augustus en september zijn geloof ik nog zo'n beetje vrij.
quote:Van mij mogen ze dan ook best op Lowlands komen. Scheelt me weer 20 euro
Op zondag 22 juni 2003 22:58 schreef Reddiablo het volgende:
nee, de hele euro tour is gecancelled.Maar heel augustus en september zijn geloof ik nog zo'n beetje vrij.
wat jij wil, Litpho, maar in dat topic lees ik nergens een bewijs dat het ook werkelijk zo is
[Dit bericht is gewijzigd door MrTinux op 23-06-2003 00:34]
quote:Zou de zelfbenoemde taalpurist zijn taalverkrachting "euri" ergens anders kunnen laten? Bij voorbaat dank.
Op zondag 22 juni 2003 23:15 schreef MrTinux het volgende:
Van mij mogen ze dan ook best op Lowlands komen. Scheelt me weer 20 euri
Bron: HET IS EURO NIET EURI!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 22-06-2003 23:23]
quote:ik zie ze liever in een zaal, dan op een groot festival waar het geluid ongetwijfeld weer gaat sucken (lees Pinkpop en FoR)
Op zondag 22 juni 2003 23:15 schreef MrTinux het volgende:[..]
Van mij mogen ze dan ook best op Lowlands komen. Scheelt me weer 20 euri
quote:Daar klinkt alles vals
Op zondag 22 juni 2003 12:51 schreef Cazman het volgende:
Ik had ze gehoord bij top of the pops. Hoe ongelooflijk vals
Hmm alweer.. ha dik ook al met guano apes... dat kaartje wou ik vandaag inlevren eigenlijk ![]()
Als dat nog ging.. nu dus nog later
Waarom dacht ik in eerste instantie aan SARS?
quote:Liefst september of nog later... Augustus is nogal een risicomaand met vakanties enzo...
Op zondag 22 juni 2003 22:58 schreef Reddiablo het volgende:
nee, de hele euro tour is gecancelled.Maar heel augustus en september zijn geloof ik nog zo'n beetje vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |