Weet jij ook hoe het zit met groepen waar je in zit, blijf je daar ook in?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:43 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, toevallig gisteren nog gedaan
In je mail stikt het op een gegeven moment van de mooiste verhalen,en je wordt zelfs s' avonds gebeld,doodziek word je er van de remedie: uit die handel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:28 schreef borbit het volgende:
of bij de kvk bekend is krijg je onwijs veel spam
Als het handel is mogen ze mij zeker in de avond bellen, gebeurt nu ook en vind het prima. Maar ik denk dat waar jij het over hebt niet over handel gaatquote:Op zondag 24 maart 2024 12:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
In je mail stikt het op een gegeven moment van de mooiste verhalen,en je wordt zelfs s' avonds gebeld,doodziek word je er van de remedie: uit die handel.
nee indeed,een van die kneuters: of ik niet meer klanten wilde,ik had direct het idee dat ik live in de boilerroom was,>einde verhaal en geblokkeerd.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:59 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Als het handel is mogen ze mij zeker in de avond bellen, gebeurt nu ook en vind het prima. Maar ik denk dat waar jij het over hebt niet over handel gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |