16 uur. Werd verzet omwille van beewolkingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:41 schreef Cupfighter het volgende:
Over vliegtuigen gesproken, kwam er vandaag niet eentje voor Alice?
En dat noemen we dan .... iets van Commentaar op Streams op zo....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog meer topics, nog meer waaarschuwingen. Heb ook een topic aan gemaakt voor de pols en toch vliegen ze hier voorbij. En is er ook al één hoor
Misschien volgend jaar één topic voor alles
En dan noemen we het COSquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog meer topics, nog meer waaarschuwingen. Heb ook een topic aan gemaakt voor de pols en toch vliegen ze hier voorbij. En is er ook al één hoor
en karen reageerde niet zoals Tom het hele punt waar we het over haddenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:12 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als dat zo was dan voor Karen idem, dezelfde waard, maar Karen werd niet genoemd in de post waar ik op reageerde. En niet komt niet beter tot z’n recht, voor beiden dan hetzelfde.
Die polls vond ik ook wel een goed ideequote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja ook al beterquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Of terug naar 4 streams, maar dan wel met verschillende beelden
Snap ik ook niet. Zijn volgens mij zelfs niet gaan kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is er nu niemand in de gamearea?
Ook ondankbaar
Er zijn een paar aan het afwassen , was ophangen en kaartenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Zijn volgens mij zelfs niet gaan kijken.
zuchten hoeft niet hoor, als hij ervoor al opriep bewoners KOM naar de game area is het WEL de bedoeling dat ze die soeppan uit komen!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:21 schreef marky het volgende:
[..]
Zucht je hoeft niet meteen de wissel te doen. Er zit wat ruimte in.
Randy kwam alleszins bij de hottub vertellen dat er petanque was, en boksbal en gewichtenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Zijn volgens mij zelfs niet gaan kijken.
Ze worden wel steeds lakser daarinquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zuchten hoeft niet hoor, als hij ervoor al opriep bewoners KOM naar de game area is het WEL de bedoeling dat ze die soeppan uit komen!
Euhh nee want het is geen spel. Ze weten dat op vrijdagmiddag er gym toestellen staan en dathet dus niet verplicht is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zuchten hoeft niet hoor, als hij ervoor al opriep bewoners KOM naar de game area is het WEL de bedoeling dat ze die soeppan uit komen!
Ja dat gaan ze nog wel missen denk ik als hij morgen degene is die weg moetquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:07 schreef mazaru het volgende:
Danny doet best wel veel in dat huis. Je ziet hem ook altijd in de keuken bezig.
[ afbeelding ]
Oh zie haar toch met de gewichten bezig samen met Tom aan het trainenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
ja want Alice gebruikt die spullen niet voor te sporten, ze doet alleen der ass
Vindt dat heel erg lief van die man.....maar in godsnaam niet met die handen overal in ...Zou geen broodje meer willen....kleine moeite wat handschoentjes aan te doen....en niemand die er wat van zegt en met zijn neus er bovenop staat.....zo intents smerig.......quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:07 schreef mazaru het volgende:
Danny doet best wel veel in dat huis. Je ziet hem ook altijd in de keuken bezig.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |