commentaar is altijd gewelidigquote:Op woensdag 24 april 2024 20:55 schreef StephanL het volgende:
Commentaar is weer geweldig deze aflevering
Ja echtquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:04 schreef fespo het volgende:
hoe liep het af met die arme meid die in Zweden schade kreeg aan haar nieuw truck.
Heb jij de aflevering gezien?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja echt
Vond echt zielig dat ze moest huilen...
Ja sorry wist niet dat ik voorliepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:47 schreef fespo het volgende:
[..]
Heb jij de aflevering gezien?
Ik zag alleen voorstukjes dat er een ongeluk ging gebeuren?
Die aflevering is vorige week al op TV geweest.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja sorry wist niet dat ik voorliep
Excuus voor het spoileren
neehoor,quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja sorry wist niet dat ik voorliep
Excuus voor het spoileren
Volledig genegeerd in de volgende aflevering, hopelijk volgende week.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:14 schreef fespo het volgende:
[..]
neehoor,
ik heb een paar afleveringen gemist en keek het van de week weer.
en ik was erg benieuwd hoe dat ongeluk nou was opgelost.
serieusquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volledig genegeerd in de volgende aflevering, hopelijk volgende week.
Afgelopen woensdag was de laatste (8e) aflevering.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volledig genegeerd in de volgende aflevering, hopelijk volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag was de laatste (8e) aflevering.Het is allemaal een herhaling van het vorig seizoen in 2024. Ik heb even teruggekeken, soms heeft Ton Kas op het randje droge opmerkingen, maar ze passen bij het programma en zijn naast af en toe heel flauw ook heel grappig. Laadt Kimberley een lading gigantische pvc- buizen uit in Zweden (afl.5) zegt Ton Kas: " en rustig draaien met die lading dwarsfluiten.."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag was de laatste (8e) aflevering.En zoveel schade was het nou ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maja voor die meiden is zo'n wagen als een kind lijkt het wel. Ach ze leert er weer van van deze ervaring. Verder stoer hoe ze alles maar aanpakt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Ton Kas is nog beter dan Lammers bij massa is kassa. Echt geniale uitspraken soms. Denk dat 'ie het zelf ook erg vermakelijk vind.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is allemaal een herhaling van het vorig seizoen in 2024. Ik heb even teruggekeken, soms heeft Ton Kas op het randje droge opmerkingen, maar ze passen bij het programma en zijn naast af en toe heel flauw ook heel grappig. Laadt Kimberley een lading gigantische pvc- buizen uit in Zweden (afl.5) zegt Ton Kas: " en rustig draaien met die lading dwarsfluiten.."
Ton Kas heeft het ook heel vaak over zijn vrouw thuisquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ton Kas is nog beter dan Lammers bij massa is kassa. Echt geniale uitspraken soms. Denk dat 'ie het zelf ook erg vermakelijk vind.
Dat soort opmerkingen valt dan voor mijn idee onder flauw gezeik.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ton Kas heeft het ook heel vaak over zijn vrouw thuis
Het was volgens mij toch wel een serieuze schade hoor, geen tienduizenden euro's uiteraard. Maar vooral dat stukje plaatwerk precies op de knik zal wel een fortuin kosten om recht te krijgen. Een simpel stukje bumper spuiten kost al snel 1000 euro is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
En zoveel schade was het nou ook weer nietMaja voor die meiden is zo'n wagen als een kind lijkt het wel. Ach ze leert er weer van van deze ervaring. Verder stoer hoe ze alles maar aanpakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |