Uitstekende trailer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Prima vermaakt, vond 'm een stuk beter dan de voorgangers.Nee.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:12 schreef PimD het volgende:
Gisteravond gezien, prima film.Mee eens, had niet gehoeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Prima vermaakt, vond 'm een stuk beter dan de voorgangers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gisteravond geweest. Vond hem top, beste deel sinds Aliens. Sfeer was top, Xenomorph boezemde weer ouderwets angst in.
En was een positief verrast door het stukje wordbuilding, met het inkijkje in het leven onder het corporate bewind van Weyland-Yutani.
Kortom, aanrader.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had van mij niet per se gehoeven.
7/10.
Leuke review heb ik geschreven al zeg ik het zelf
quote:Een vervolg op ALIEN: ROMULUS is in de maak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: https://www.hollywoodrepo(...)2024&utm_term=273056
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |