Drie keer 'n 'We hebben je gemist!' kaartje gehad.Ze wilde heel graag m'n telefoon nummer en email adres hebben. Dan een briefje in het NLse en Engels met 'We will install the fiber optic connection in your home' met tijdstip en datum erbij. Op die datum veel herrie in onze appartement complex. Drie keer door de intercom beneden lastig gevallen en dan twee keer op m'n voordeur harde kloppen gehad. Ik werk avond diensten dus echt niet vrolijk dat ik zo vroeg s'ochtends wakker was gemaakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:47 schreef Bluezman het volgende:
Zijn er hier personen met ervaring glasvezelinternet door Open Dutch Fiber en Odido? Zo ja, hoe zijn de ervaringen? En dan niet enkel Internet, echter ook televisie, radio en vaste telefonie. Dit jaar wordt in mijn straat glasvezelinternet aangelegd
Of gewoon internet only en NLZiet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:47 schreef DeMolay het volgende:
Gigabit van Oddido hier , al een paar maanden en nog nooit een probleem gehad afgezien dat het geen vast IP adres geeft en verschillende IP pools gebruikt.
Waar ik niet zo over te spreken ben is het TV abbo want de beeld kwalitijd laat nog al te wensen over (LG TV app is bagger) dus als dit zeer belangrijk is zou ik voor ziggo kiezen !.
Tsja de rest van de wereld werkt wel gewoon overdag hequote:Op vrijdag 26 april 2024 01:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Drie keer 'n 'We hebben je gemist!' kaartje gehad.Ze wilde heel graag m'n telefoon nummer en email adres hebben. Dan een briefje in het NLse en Engels met 'We will install the fiber optic connection in your home' met tijdstip en datum erbij. Op die datum veel herrie in onze appartement complex. Drie keer door de intercom beneden lastig gevallen en dan twee keer op m'n voordeur harde kloppen gehad. Ik werk avond diensten dus echt niet vrolijk dat ik zo vroeg s'ochtends wakker was gemaakt.
Hier kan je wat leuke reviews over de gasten lezen:
https://nl.trustpilot.com/review/www.opendutchfiber.nl
Fucking disgraceful if you ask me.
Ja leuk hoor maar ik heb helemaal geen afspraak met die gasten gemaakt dus moeten de aso's niet op m'n intercom gaan zitten en niet keihard op m'n deur gaan kloppen. Twats.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tsja de rest van de wereld werkt wel gewoon overdag he
En als ze niet hadden aangebeld was je gaan lopen janken dat ze je hebben overgeslagenquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja leuk hoor maar ik heb helemaal geen afspraak met die gasten gemaakt dus moeten de aso's niet op m'n intercom gaan zitten en niet keihard op m'n deur gaan kloppen. Twats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop