quote:
Het was de tweede keer al, hij heeft elders nog een kind.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Wie? En tevens je vriendin eerst twee keer volpompen achter elkaar en dan weggaan als ze net bevallen is. Wat een pauper ben je dan
Die is dus een maandje of achttien zwanger geweest en Chiel wilde er toch gewoon op dus dan maar elders.quote:
Misschien dacht die vrouw dat de relatie zo nog te redden viel. Ze zou de eerste niet zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Dus je relatie is kut en je besluit samen om nog even snel 2 baby's te maken.
Of de man dacht datquote:Op maandag 18 maart 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien dacht die vrouw dat de relatie zo nog te redden viel. Ze zou de eerste niet zijn.
Je hebt een baby van een paar maanden oud en je denkt dat zwanger worden om je relatie te redden een optie is?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien dacht die vrouw dat de relatie zo nog te redden viel. Ze zou de eerste niet zijn.
Ja erg horsequote:Op maandag 18 maart 2024 21:31 schreef benhorse het volgende:
[..]
En hij heeft nog een kind ergens lopen, dit waren nummer 2 en 3.
Gek dat je die term nooit hoortquote:Op dinsdag 19 maart 2024 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat deze term bestond. Deze ga ik vaak gebruiken
LIVE FAST DIE YOUNGquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:33 schreef Mrmime het volgende:
In drie jaar tijd samenwonen, relatietherapie, twee kinderen krijgen. Tjemig wat een tempo.
Ik had helemaal niet in de gaten dat zij zoveel jonger is dan Chiel; 24 is ze pas!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:33 schreef Mrmime het volgende:
In drie jaar tijd samenwonen, relatietherapie, twee kinderen krijgen. Tjemig wat een tempo.
quote:De zanger wil daarnaast benadrukken dat er nog geen andere vrouw in het spel is.
Omdat er niet geneukt is?quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:02 schreef gelestipjes het volgende:
Hij komt wel over als een lul ja.
Maar dat vreemdgaan is niet bevestigd toch?
Op de site van shownieuws staat het volgende:
Toen we haar vroegen of Thomas daadwerkelijk ontrouw is geweest, zei ze dat hij op zondag al met andere vrouwen 'dirty talk' had. Hij zei zelfs dat hij zijn kleren wilde uittrekken. Elianne beschouwt dit als ontrouw, omdat ze nog steeds een geregistreerd partnerschap hebben.
Douwe Bob modelquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:13 schreef Eightyone het volgende:
3 kinderen van 2 exen. Logistiek wordt het er iig niet makkelijker op.
Nee, omdat de relatie toen al voorbij was. De relatie werd op donderdag verbroken en dit ging om de zondag erna zoals ik het begreep.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er niet geneukt is?
Meeste kerels (en vrouwen) in een monogame relatie zouden dit wel beschouwen als een vorm van vreemdgaan.
Zo'n actie zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:19 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, omdat de relatie toen al voorbij was. De relatie werd op donderdag verbroken en dit ging om de zondag erna zoals ik het begreep.
En dan drie dagen er na ook, lekker awkwardquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:33 schreef Stepperoller het volgende:
Het wekt bij mij vooral de indruk dat een goede afhandeling met oog op de belangen van de kinderen niet echt prioriteit heeft voor hem.
Met een ex waarmee je omwille van de kinderen nog minstens bijna twee decennia contact moet hebben getuigt het niet van goede wil dat je gelijk openlijk de pervert gaat lopen uithangen voordat je samen stappen hebt ondernomen zoals het opstellen van een ouderschapsplan.
Leuk dat je dan formeel netjes eerst je oude schoenen hebt weggegooid, maar daar hebben die kinderen bar weinig aan.
Ik denk eerder een man..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |