Is haar apk verlopen ja/nee en hoeveel kilometers op de teller? Essentiële vragen in deze complexe situatie.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:51 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat zouden jullie doen en wat zou de marktwaarde kunnen zijn van anale seks met haar?
Jaa ik heb haar lekker vol gespoten...quote:Op donderdag 11 april 2024 21:30 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is ze er op in gegaan?
Of ben jij er in gegaan?
Dat betekend dus een dikke kras en deuk van koplamp tot remlicht. Ai.....nee, zoveel is anale seks niet waard.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:51 schreef dikkedaniel het volgende:
Een meisje die op Tinder date bij me was, heb ik vorige week mn auto uitgeleend. Dit omdat ze op een plek woont waar snachts geen treinen meer rijden, taxi nam niet op en ik was te dronken om te rijden. De volgende dag zou ze em terugbrengen en terug gaan met het OV.
In plaats daarvan appt ze me dat ze snachts dicht langs de vangrail is gereden en dat mn halve auto vol diepe krassen zit.
Ze zei dat het haar erg speet, ze waset een vriendin aan t bellen en appen en lette niet op.
Vervolgens stelt ze me voor om de schade te vergoeden door anale seks met haar te hebben. Ze weet dat ik dit wel wilde, maar dat betekent dat ik de reparatie van mn auto zelf moet betalen.
Ik vertelde haar dat ik niet weet of ik op haar aanbod moet ingaan. Dit omdat ik niet weet wat de marktwaarde van anale seks met haar is, in verhouding tot de kosten van de relatie.
Het wordt ook geen makkelijk rekensommetje. Een hoger segment prositue is ook duurder dan een lelijke oude hoer op de Wallen.
Wat zouden jullie doen en wat zou de marktwaarde kunnen zijn van anale seks met haar?
Van die grietjes waar je zorgeloos de boel kunt wittenquote:Op vrijdag 12 april 2024 06:19 schreef hoechst het volgende:
[..]
Jaa ik heb haar lekker vol gespoten...
Maar eerst zat ik even bij haar ouders fat was super ongemakkelijk..
Wakker worden, pissen en mijn tanden gaan poetsen.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:51 schreef dikkedaniel het volgende:
Een meisje die op Tinder date bij me was, heb ik vorige week mn auto uitgeleend. Dit omdat ze op een plek woont waar snachts geen treinen meer rijden, taxi nam niet op en ik was te dronken om te rijden. De volgende dag zou ze em terugbrengen en terug gaan met het OV.
In plaats daarvan appt ze me dat ze snachts dicht langs de vangrail is gereden en dat mn halve auto vol diepe krassen zit.
Ze zei dat het haar erg speet, ze waset een vriendin aan t bellen en appen en lette niet op.
Vervolgens stelt ze me voor om de schade te vergoeden door anale seks met haar te hebben. Ze weet dat ik dit wel wilde, maar dat betekent dat ik de reparatie van mn auto zelf moet betalen.
Ik vertelde haar dat ik niet weet of ik op haar aanbod moet ingaan. Dit omdat ik niet weet wat de marktwaarde van anale seks met haar is, in verhouding tot de kosten van de relatie.
Het wordt ook geen makkelijk rekensommetje. Een hoger segment prositue is ook duurder dan een lelijke oude hoer op de Wallen.
Niet zomaar 1 keer...quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:36 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Wakker worden, pissen en mijn tanden gaan poetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |