https://www.bnnvara.nl/sp(...)ordenboek/b/beflapjequote:Een beflapje is eigenlijk niet meer dan een dun laagje rubber. Dit leg je over de vagina als er gebeft gaat worden. Het beffen zelf gaat uiteraard op precies dezelfde manier. Fijne bijkomstigheid: met deze methode houd je bacteriën weg waar je niet op zit te wachten.
Baflapje
Een beflapje is ook hartstikke prima als je wilt baffen! Zeker in en rond de anus kunnen bacteriën leven die het mondje niet waarderen. Uiteraard kun je ook zonder lapje beffen en/of baffen. Je loopt dan dus alleen wel kans op soa’s. Beflapjes zijn vaak alleen in speciaalzaken en online te krijgen, daarom kan je ook zelf een beflapje maken door een condoom open te knippen. Werkt net zo goed! Tutorial nodig? Kijk dan Jurre’s knutselclub.
Even serieus ik zou dat beflapje wel gebruiken bij een kont als ik homo zou zijn, dat lijkt me echt heel vies zeg om daar te likken, maarja daarom ben ik misschien ook heteroquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:51 schreef Dven het volgende:
Je gaat een smakelijk aarsje toch niet verpesten met een rubbersmaakje
Ook niet goed voor het milieu. Weet je hoe lang het duurt voordat een baflap door de natuur afgebroken wordt?
Bij een mannelijke anus zou ik nog eerder een geweer in m'n mond stoppen en de trekker overhalenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Even serieus ik zou dat beflapje wel gebruiken bij een kont als ik homo zou zijn, dat lijkt me echt heel vies zeg om daar te likken, maarja daarom ben ik misschien ook hetero
Raar dat je nog leeft Dven.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij een mannelijke anus zou ik nog eerder een geweer in m'n mond stoppen en de trekker overhalen
Strijderquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:00 schreef Jahr00n het volgende:
ik had een keer een een chick opgepikt in de kroeg
die meurde zo erg van beneden maar wilde fucking graag helemaal schoon gebeft worden
toen maar improviseren en een boterhamzakje eroverheen gelegd
daarna wel zelf pzc
Ik heb niet gezegd in welke richting de loop stond.quote:
Een vrouwenanus lik je wel gewoon?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Even serieus ik zou dat beflapje wel gebruiken bij een kont als ik homo zou zijn, dat lijkt me echt heel vies zeg om daar te likken, maarja daarom ben ik misschien ook hetero
Nou nou nou nou zoiets kan gewoon gebeuren hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij een mannelijke anus zou ik nog eerder een geweer in m'n mond stoppen en de trekker overhalen
Een chick uit de kroeg laat je toch niet douchenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Is gewone basis hygiene niet meer een ding als mensen seks hebben ofzo? Ff douchen voorhand? Ff washandje er overheen op z'n minst? Al trek je een chick uit de kroeg mee naar huis, ff 5 minuten nemen om op te frissen?
Verder lijkt een beflapje me net zo kansloos als man, als pijpen met condoom voor een vrouw moet zijn. Beetje aan rubber zitten lebberenAan te raden als je weet dat iemand een soa heeft en je toch orale seks wil, maar als je redelijkerwijs aan mag nemen dat iemand clean is dan vind ik orale seks met condoom of lapje echt helemaal kansloos.
Ff doekie eroverheen op z'n minstquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een chick uit de kroeg laat je toch niet douchenbeetje aroma geeft de puni juist karaktér (Frans uitgesproken)
Vraag me af of het beschreven geval “aroma” was of gewoon dagen niet gewassen. Anders meur je niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een chick uit de kroeg laat je toch niet douchenbeetje aroma geeft de puni juist karaktér (Frans uitgesproken)
quote:
Ook niet als het een mooi roze sterretje is?quote:
Zei ik ook tegen je zusje toen ze voorstelde om een condoom aan te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:51 schreef Dven het volgende:
Je gaat een smakelijk aarsje toch niet verpesten met een rubbersmaakje
Ook niet goed voor het milieu. Weet je hoe lang het duurt voordat een baflap door de natuur afgebroken wordt?
Even douchen was geen optie?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:00 schreef Jahr00n het volgende:
ik had een keer een een chick opgepikt in de kroeg
die meurde zo erg van beneden maar wilde fucking graag helemaal schoon gebeft worden
toen maar improviseren en een boterhamzakje eroverheen gelegd
daarna wel zelf pzc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |