Sterkte gewenst.En dan meelezen is ook prima.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Ik lurk veel (gewoon soms ff teveel allemaal prive en dan is tikken pffffffff) en lees alles bij.
Gezellig hier![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte gewenst.En dan meelezen is ook prima.
Klopt maar je bent ook bijna niet in de SCquote:
Hier ook van alles aan de hand privequote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Ik lurk veel (gewoon soms ff teveel allemaal prive en dan is tikken pffffffff) en lees alles bij.
Gezellig hier![]()
Ik las zoiets,gaat het al weer wat beter?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook van alles aan de hand prive
Lurken hou ik niet zo van eigenlijk
Dat is minder Dotquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook van alles aan de hand prive
Lurken hou ik niet zo van eigenlijk
Ook al, het zit in de luchtquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las zoiets,gaat het al weer wat beter?
Hier ook wel wat aan de hand privé,maar daar hou ik me lekker van buiten.
Lurk natuurlijk wel bij de buren.![]()
Soul haar vader is afgelopen week overleden.Ik heb die man nog nooit gezien.quote:
Dat is waar ook, las hierover eerder idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar vader is afgelopen week overleden.Ik heb die man nog nooit gezien.
Nu gelijk al gezeik over een mogelijke erfenis.
Ja had je verteld van de weekquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las zoiets,gaat het al weer wat beter?
Hier ook wel wat aan de hand privé,maar daar hou ik me lekker van buiten.
Lurk natuurlijk wel bij de buren.![]()
Fijn toch dat je dat gevoel hebt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is minder Dot![]()
Dat lurken geeft mij toch wel afleiding en het gevoel van dat alles gewoon ook doorgaat.
Dat is dus iets wat ik nooit snapquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar vader is afgelopen week overleden.Ik heb die man nog nooit gezien.
Nu gelijk al gezeik over een mogelijke erfenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Och jee, alweer misquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had je verteld van de week
Henk is nu onderweg naar Zwolle met de ambbu voor een stent, ze hebben een vernauwing gevonden.
Ik vind dat echt niets aan dat meelurken en niets kunnen zeggen
Ik vind daar ook niet meer zo heel veel aan,
Sterkte voor Henk.Goed dat ze er op tijd bij zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had je verteld van de week
Henk is nu onderweg naar Zwolle met de ambbu voor een stent, ze hebben een vernauwing gevonden.
Ik vind dat echt niets aan dat meelurken en niets kunnen zeggen
Ik vind daar ook niet meer zo heel veel aan,
Dat ja, en dan is het gewoon even bewust kiezen voor "het leven gaat ook door"quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch dat je dat gevoel hebt.
ALles gaat altijd gewoon door wat er ook in je leven gebeurd en dat kan soms een raar gevoel beginnen.
Ik ben forumbreed best wel een lurkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte voor Henk.Goed dat ze er op tijd bij zijn.
En lurken en een like zetten is soms al genoeg.
Ik lees vaak in de nacht wel veel terug.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben forumbreed best wel een lurker![]()
Tik ook her en der, maar toch
Nee bedoelde ik BB niet mee maar daar waar FF lurktquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Och jee, alweer mis![]()
Ook zwaar steeds weer.
Dat daar (BB bedoel je?) vind ik ook minder, maakt ook dat ik minder tik
Sterkte iig met Henk
kan ook lekker zijn, en ook soms verbazingwekkend te lezen wat er allemaal getikt wordt overal.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees vaak in de nacht we veel terug.
Thnx en jij ook met die erfenis kwestiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte voor Henk.Goed dat ze er op tijd bij zijn.
En lurken en een like zetten is soms al genoeg.
Ah waar je punten kan scoren?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee bedoelde ik BB niet mee maar daar waar FF lurkt
Waar je zin in hebt, dat doe ik alleen op de subforums waar ik mod ben, elders echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees vaak in de nacht wel veel terug.
Is voor mij niet echt een kwestie,een luisterend oor voor Soul zijn is genoeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx en jij ook met die erfenis kwestie
Je bent er toch bij betrokken, je krijgt alles meequote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is voor mij niet echt een kwestie,een luisterend oor voor Soul zijn is genoeg.
Maar je hebt ook wel een flinke taak op dit moment met BB.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt, dat doe ik alleen op de subforums waar ik mod ben, elders echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch ook een aardige taak, je wilt het zo goed mogelijk doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is voor mij niet echt een kwestie,een luisterend oor voor Soul zijn is genoeg.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar je hebt ook wel een flinke taak op dit moment met BB.
Btw
Vond eerder de moderatie (eerdere rls's soms lastig.)
Maar petje af hoe je het doet.
Er is een goed evenwicht.
En dat in je eentje in de COS
Wel eens,dat gaat dit jaar prima.Soms is de sfeer in de COS iets minder maar dat ligt niet aan Dot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Valt mee.Na het overlijden van mijn ouders hadden we 1 dwarsligger in de fam. Die heeft me echt veel energie gekost.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is toch ook een aardige taak, je wilt het zo goed mogelijk doen.
Is ook best zwaar
Klopt, maar al snel wordt er weer evenwicht gebracht.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eens,dat gaat dit jaar prima.Soms is de sfeer in de COS iets minder maar dat ligt niet aan Dot.
Wat is dat toch hoor hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt mee.Na het overlijden van mijn ouders hadden we 1 dwarsligger in de fam. Die heeft me echt veel energie gekost.
Maar hou gewoon afstand.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er toch bij betrokken, je krijgt alles mee
Klopt.Het ligt nu ook best wel uit elkaar.Wat wel jammer is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat is dat toch hoor he
Dan is het al zwaar en dan zit er vaak zo eentje tussen
"Maar wat" is een understatement, flink je best gedaanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
Ik heb maar wat in het SV gezet
zag dat er nog niks in is gezet vandaag![]()
heb zelf geen foto's / filmpjes gemaakt, staan er dus ook niet bij nu
Dank je, lief dat je dat zegtquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
"Maar wat" is een understatement, flink je best gedaan
dan zet je die maar zelf erbijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik mis nog wel wat foto`s en filmpjes.
Hoef je toch ook niet te vragen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
geen zin om mensen te vragen of het oke is dat ik hun foto's / filmpjes erbij zet in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan maak je maar zin.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
geen zin om mensen te vragen of het oke is dat ik hun foto's / filmpjes erbij zet in een spoiler
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:09 schreef Ireth het volgende:
Ben de streams ff zat, ga ff wat anders kijken...Veel succes.Wel interessant trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:09 schreef Ireth het volgende:
Ben de streams ff zat, ga ff wat anders kijken...Oja, daar zag ik een trailer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ik ook nog zien
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar je hebt ook wel een flinke taak op dit moment met BB.
Btw
Vond eerder de moderatie (eerdere rls's soms lastig.)
Maar petje af hoe je het doet.
Er is een goed evenwicht.
En dat in je eentje in de COS
Dank je wel fijn te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dank uquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel eens,dat gaat dit jaar prima.Soms is de sfeer in de COS iets minder maar dat ligt niet aan Dot.
Genoeg veren weer nu.quote:
Ik ga zo even lezen, mis alles door al die apjes telefoontjes en de buuf die steeds even binnen wip[tquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
Ik heb maar wat in het SV gezet
zag dat er nog niks in is gezet vandaag![]()
heb zelf geen foto's / filmpjes gemaakt, staan er dus ook niet bij nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |