abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 13 maart 2024 @ 20:10:15 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_212814310
Vroeger herinner ik me dat je daarvoor een VPN nodig had om dat te kunnen streamen. Of om tenminste een account aan te maken. Maar gisteren kon ik probleemloos "NLziet" downloaden op de Apple TV accountje aanmaken en probleemloos naar RTL4 Net5 enzo kijken in België. (zonder VPN)

Ik wil in België NEt5 ontvangen omdat het nieuwe seizoen van The Rookie daar afgespeeld wordt :@.

Ja ik ben een The rookie fan :@

Maar ik vroeg me eigenlijk af of ik er uit geflikkerd kan worden? Omdat ik in België woon.
https://europa.eu/youreur(...)-abroad/index_nl.htm

Hierboven de link zeggen ze dat ze maar op 2 manieren mogen controleren. Maar tijdens het aanmaken van het NLziet account hebben ze dat niet gecontroleerd.

Als je netflix kijkt in het buitenland kan je de eerste week in je eigen taal de ondertiteling zetten. Maar na een verloop van tijd verschijnt de ondertiteling in het land van waar je bent.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:11:59 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_212814357
Nooit van gehoord maar die kun je kennelijk ook op Netflix kijken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator woensdag 13 maart 2024 @ 20:13:21 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_212814383
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
Nooit van gehoord maar die kun je kennelijk ook op Netflix kijken
De eerste 4 seizoenen( in België )
Seizoen 5 is op goplay (Belgische streamingsdienst)
Seizoen 6 alleen op net5 (Nederland)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_212814489
piratebay _O_
#Anoniem graag
  woensdag 13 maart 2024 @ 21:14:12 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212815496
Ik heb al heel lang NLZiet in het buitenland, via de app op een smart tv en werkt prima.
  woensdag 13 maart 2024 @ 21:45:01 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_212816259
Nooit meegemaakt met de ondertiteling van Netflix en KPN ITV werkt perfect.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_212816366
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb al heel lang NLZiet in het buitenland, via de app op een smart tv en werkt prima.
Zou ook niet weten waarom het voor NLZiet uit zou maken waar je als betalende klant op de wereld bent.
  Moderator woensdag 13 maart 2024 @ 21:50:22 #8
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_212816406
NLziet werkt bij mij overal in Europa wel zonder moeilijk te doen.

In tegenstelling tot VRT Max, die wil steeds een Belgisch telefoonnummer of 'Mijn Burgerprofiel' :(. Die heb ik toch niet, maar wil wel Belgische tv kijken.
pi_212817908
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:50 schreef noodgang het volgende:
NLziet werkt bij mij overal in Europa wel zonder moeilijk te doen.

In tegenstelling tot VRT Max, die wil steeds een Belgisch telefoonnummer of 'Mijn Burgerprofiel' :(. Die heb ik toch niet, maar wil wel Belgische tv kijken.
hier om die reden viavia een Belgische simkaart geregeld. Allen jammer dat goplay niet op die manier werkt en je daar alleen vanuit België naar kan kijken (en zonder VPN)

NL-ziet weet ik niet hoe dat werkt, dat is eigenlijk de enige nl streamingsdienst die ik niet gebruik (misschien toch eens gaan checken)
  vrijdag 15 maart 2024 @ 23:19:38 #10
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_212842952
De volgende dingen zijn sneu:

- Geolocks
- Betalen voor streaming
- Geen Usenet of torrents gebruiken
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: