Vroeger herinner ik me dat je daarvoor een VPN nodig had om dat te kunnen streamen. Of om tenminste een account aan te maken. Maar gisteren kon ik probleemloos "NLziet" downloaden op de
Apple TV accountje aanmaken en probleemloos naar RTL4 Net5 enzo kijken in België. (zonder VPN)
Ik wil in België NEt5 ontvangen omdat het nieuwe seizoen van The Rookie daar afgespeeld wordt

.
Ja ik ben een The rookie fan
Maar ik vroeg me eigenlijk af of ik er uit geflikkerd kan worden? Omdat ik in België woon.
https://europa.eu/youreur(...)-abroad/index_nl.htmHierboven de link zeggen ze dat ze maar op 2 manieren mogen controleren. Maar tijdens het aanmaken van het NLziet account hebben ze dat niet gecontroleerd.
Als je netflix kijkt in het buitenland kan je de eerste week in je eigen taal de ondertiteling zetten. Maar na een verloop van tijd verschijnt de ondertiteling in het land van waar je bent.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo