Samenvatting (over Europapa): "ik vind het nog steeds een verschrikkelijk nummer, maar ik hou enorm van de stage performance. Dit soort artiesten máákt het Eurovisie Songfestival".quote:
Die reactie van haar erbij voegt niets toequote:
Gelukkig jouw posts wel.quote:Op maandag 15 april 2024 12:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Die reactie van haar erbij voegt niets toe
quote:Op zondag 14 april 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Samenvatting (over Europapa): "ik vind het nog steeds een verschrikkelijk nummer, maar ik hou enorm van de stage performance. Dit soort artiesten máákt het Eurovisie Songfestival".
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:43 schreef Rebel- het volgende:
Bron
Eurovision songs, as ranked by 6 and 8 year old girls (with commentary by their dad)
My kids love Eurovision. As Australians, last year we went to sleep all together in the sofa bed and I set an alarm to 4:59 am so we all woke up with Eurovision. Girls are very excited for Eurovision this year! Here is what they think on the songs and their music videos, sorted alphabetically. (my interpretation in brackets).
Wife walks in: "this is stupide but I think he is going to win".
Ik kwam hier om deze te posten. Ik kijk deze gast al jaren, echt grappig dat-ie nu ook naar Joost Klein heeft geluisterd.quote:
Deze man heeft er kijk opquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Deze voetbalfan zet Nederland op 1 en is verbaasd dat we zo laag staan bij de bookmakers.
En hij zegt wel dat de bookmakers hem vorig jaar toch beïnvloed hebben en dat hij die nu niet bekeken had vooraf.quote:
Het is wel duidelijk dat ze in Duitsland fan zijn. Benieuwd of we dat in de televote terug gaan zien.quote:
De meest mensen kijken niet naar de bookmakers. Het zal wellicht vermeld worden door de commentatoren, maar net zo groot is de kans dat ze vermelden dat zijn video verreweg de meeste views heeft van alle inzendingen. Denk jezelf nou niet een depressie in. Woensdag gaat Joost weer omhoog bij de odds. Niet dat het voor de meeste stemmers iets uitmaakt. Trust the processquote:Op zondag 5 mei 2024 01:31 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
En hij zegt wel dat de bookmakers hem vorig jaar toch beïnvloed hebben en dat hij die nu niet bekeken had vooraf.
Dat is inmiddels toch wel mijn angst voor nu: Nederland valt tegen, bla bla. Van drie naar vijf. Kan niet goed zijn. En dat terwijl we het niet eens gezien hebben en toch kan dit beïnvloeden blijkt wel uit wat hij ook zegt. Er hangt ineens een wat negatieve sfeer rondom de inzending van Joost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |