Maar wat willen ze nu dan? Kom ik op deze manier überhaupt wel langs de check-ins van de beveiliging?quote:Please proceed to the check-in counter to check in group bookings of 10 passengers or more
Ja, maar ik verwacht het niet. Nooit eerder gehad dit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Staat er toch duidelijk wat ze willen.
Waarschijnlijk heb je bij een touroperator geboekt?quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwacht het niet. Nooit eerder gehad dit.
Klopt. Maar dat heb ik wel eens vaker gedaan en toen kreeg ik dit niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je bij een touroperator geboekt?
Als je iemand onder 18 jaar in een rij met een nooduitgang probeert te boeken loopt het boekingsproces ook nogal eens vast.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:03 schreef bianconeri het volgende:
Of jij iets fout gedaan hebt kunnen we aan de hand van dit niet zien.
Ze willen je gewoon bij de check-in hebben, dat is alles.
Dat komt wel eens vaker voor. Soms ivm de bagage om even te kijken en te zeuren om die in het ruim te krijgen ipv de cabin (als ze weten dat vlucht vol is).
Er is dus wel iets, maar dat kan gewoon vrij standaard zijn.
Jammer dat dat er dan niet bij staat.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als je iemand onder 18 jaar in een rij met een nooduitgang probeert te boeken loopt het boekingsproces ook nogal eens vast.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Morgen ga ik met qatar airways vliegen, dus nu wil ik inchecken maar krijg ik onderstaande melding (dat ook klopt):
[..]
Maar wat willen ze nu dan? Kom ik op deze manier überhaupt wel langs de check-ins van de beveiliging?
Die liggen nu lekker op een of ander tropisch strand te genieten, en probeer dan FOK! maar eens op te starten met de vage beveiliging die er blijkbaar op zit. Lukt dan echt niet anders dan dat er wat MS-DOS achtige tekst wordt voorgetoverdquote:Op zondag 24 maart 2024 19:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jammer dat dat er dan niet bij staat.
Ook heel jammer dat die users niet weer terug komen om te vertellen hoe het gegaan is.
[..]
O?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jammer dat dat er dan niet bij staat.
Ook heel jammer dat die users niet weer terug komen om te vertellen hoe het gegaan is.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |