Zoals @Mutsaers_78 zei, of via de puntjepuntjeboer of streamen op een website.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 10:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus tot dat Rick verdween uit de serie. Dan weet je genoeg om deze spinoff te kunnen volgen. Hou er rekening mee dat MichonneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:16 schreef Vlinder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Wel heel benieuwd wat die Echelon briefing nou is die Thorne gekregen heeft en Rick niet.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3Wanneer is Michonne eigenlijk weggegaan? Heeft ze uberhaupt een beetje The Commonwealth meegemaakt of was ze daarvoor al weg? Of bleef ze achter in Alexandria toen de anderen naar de Commonwealth gingen?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Nu dus on the road. Vraag me erg af of de CRM nu nog een grote rol blijft behouden. Zou wel vreemd zijn als die ineens weg zijn. Het lijkt er wel op namelijk.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Aflevering 4 is toch wel de beste aflevering tot nu toe wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van dit soort afleveringen; teveel van dit soort series zijn te actierijk naar mijn mening. De originele TWD had daar ook vaak last van: teveel actie, te weinig drama.Was weer een hele fijne aflevering. Benieuwd naar het einde. Waar ik me wel aan stoor dit seizoen is het vele sentimentele gedoe tussen Rick en Michonne. Je hoeft niet altijd te neuken...A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Topic is aardig stil.
Vanavond de laatste. Ben benieuwd of het met een gesloten of open einde eindigt en of we nog een soort verbinding krijgen met de originele serie of andere spin offs.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.zondag 31 maart 2024 @ 22:58:21 #16uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggenIk zit nu midden in deel 4 en ik ga het hierbij laten denk ik.
Weer zelfde oude meuk:
Flashbacks die me niks boeit gooit je helemaal uit de flow
Geen gevoel van gevaar, want hoofdpersonen gaan toch niet dood
En als er al gevaar is, dan zijn het niet de zombies maar mensen
Cringy keuzes
Vrouwen zijn zogenaamde girl bosses
Ze hebben niks geleerd, dus zoek het maar uitJe weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.Prima afluister inderdaad. Vraag me wel af,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me nog wel leuk om twee of drie seizoenen van een overkoepelende spin off te zien met iedereen. Dan is The Walking Dead voor mij wel een gesloten boek.
Dead City is ook niet renewed toch? Enige wat we nog krijgen is seizoen twee van de Daryl spin off?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.Ik had verwacht dat The Ones who LiveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar daar lijkt het dus niet op....dinsdag 2 april 2024 @ 15:29:19 #20junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.hebben jullie ook TWD afgekeken? ik kon het na S06 geloof ik niet meer aanzienIk boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.dinsdag 2 april 2024 @ 16:55:39 #21uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggenEpisode 4. Toen dat lelijke wijf met dat raar kapseltje de neukende Rick en Michonne onder schot hield en zij echt op de meeste debiele manier uit deze situatie kwamen, had ik mijn tv uitgezetquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Welk deel 4? Van deze serie is net seizoen 1 afgerond....Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.dinsdag 2 april 2024 @ 16:57:20 #22uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggenNee joh. Op een gegeven moment werd het gewoon te slecht. Volgens mij kapte ik ermee toen Carl eraan ging. Heb ik het nog lang volgehouden volgens mijquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:29 schreef junkiesietze het volgende:
hebben jullie ook TWD afgekeken? ik kon het na S06 geloof ik niet meer aanzienJe weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.Wat een infantiel taalgebruik.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:55 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Episode 4. Toen dat lelijke wijf met dat raar kapseltje de neukende Rick en Michonne onder schot hield en zij echt op de meeste debiele manier uit deze situatie kwamen, had ik mijn tv uitgezetJa, dat heb ik. Ja, dat vond ik leuk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:29 schreef junkiesietze het volgende:
hebben jullie ook TWD afgekeken? ik kon het na S06 geloof ik niet meer aanziendinsdag 2 april 2024 @ 20:05:53 #25uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggenBedankt. Doe ik niks meequote:Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.maandag 8 april 2024 @ 16:48:18 #26Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!Nou uit.
Wat een saai seizoen. Ze moesten hem maken omdat het anders niet af was, maar dit is wel heel slap.
Mooi dat deze klaar is. Hoop dat ze Carol, Negan, Maggie en Daryl nog wat leuker kunnen maken.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!Begreep ik nou laatst dat er nog een seizoen komt?♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡Xaobotnik
KABLAAHHHH!!Kennelijk niet heel erg populair? Maar ik heb dus de main serie gezien, Fear en het eerste seizoen van Daryl Dixon en Dead City. World Beyond heb ik niet gekeken (is dat een aanrader?)
Ik begon met The Ones Who Live, maar in het begin zie ik allemaal beelden waaruit het lijkt alsof er iets anders is waarin ze Rick vonden. Ik had tot nu toe alleen de beelden gezien (uit volgens mij TWD-main serie) dat hij in een helicopter ligt.
Klopt het dat er wat anders is? Of komen die flashes niet uit een andere serie en moet ik het gewoon gaan kijken en aanschouwen wat ze voorschotelen?Na de laatste aflevering van de standaard TWD (geloof ik) zie je nog een stuk van Rick waar hij ergens op een strand staat. Dat geeft een beetje context aan die serie.quote:Op donderdag 7 november 2024 12:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Kennelijk niet heel erg populair? Maar ik heb dus de main serie gezien, Fear en het eerste seizoen van Daryl Dixon en Dead City. World Beyond heb ik niet gekeken (is dat een aanrader?)
Ik begon met The Ones Who Live, maar in het begin zie ik allemaal beelden waaruit het lijkt alsof er iets anders is waarin ze Rick vonden. Ik had tot nu toe alleen de beelden gezien (uit volgens mij TWD-main serie) dat hij in een helicopter ligt.
Klopt het dat er wat anders is? Of komen die flashes niet uit een andere serie en moet ik het gewoon gaan kijken en aanschouwen wat ze voorschotelen?
The Ones Who Live vond ik trouwens behoorlijk teleurstellend. Rick, de grote held uit de serie, wordt neergezet als een half watje.
Daarbij had de hele serie geen bijzonder verhaal; het was meer van hetzelfde.
Ik kan er wel meer over uitwijden,maar dan verpest ik teveel voor je. Dat laat ik nog even achterwege.
Sowieso vind ik van de spin offs Dead City nog veruit de leukste. World Beyond mis je niks aan als je die niet kijkt.Ja, er komt nog een seizoen 3. Seizoen 2 is net afgelopen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:18 schreef Vlinder het volgende:
Begreep ik nou laatst dat er nog een seizoen komt?
Te zien via streamingsdienst AMC+. Kun je geen abonnement afsluiten, dan moet je ze zien binnen te halen via de bekende kanalen.Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!Oké top. Ik kan alles kijken, dus dat komt helemaal goed 👍🏼quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, er komt nog een seizoen 3. Seizoen 2 is net afgelopen.
Te zien via streamingsdienst AMC+. Kun je geen abonnement afsluiten, dan moet je ze zien binnen te halen via de bekende kanalen.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
[USA] The Walking Dead: The Ones Who Live
Forum Opties Forumhop: Hop naar: