abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2024 @ 21:30:34 #1
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212791490
https://www.nu.nl/misdaad(...)ngen-in-utrecht.html

Een 23-jarige man uit Hilversum is maandag door de rechtbank Midden-Nederland veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf, waarvan één voorwaardelijk, voor het verkrachten van twee vrouwen.

Sam van Z. werd verdacht van het verkrachten van in totaal drie vrouwelijke studenten. De rechtbank oordeelde maandag dat in twee van de drie gevallen "wettig en overtuigend is bewezen" dat de vrouwen zijn verkracht.

Het begon in september 2022, toen Van Z. en een van de slachtoffers elkaar tegenkwamen na een uitgaansavond. De vrouw ging vrijwillig met hem mee naar huis, waar de twee seks hadden. De vrouw gaf na enige tijd aan niet meer te willen, maar hij dwong haar door te gaan.

De vrouw deed daarna aangifte van verkrachting. Toen bekend werd dat de man is aangehouden, deden twee andere vrouwen ook aangifte van verkrachting door dezelfde man. Het zou om vergelijkbare situaties gaan, in de (vroege) ochtend na het uitgaan. Nog vijf andere jonge vrouwen hebben identieke verklaringen over hem afgelegd bij de politie, schrijft RTV Utrecht.
Een van vrouwen gaf aan pijn te hebben

Van Z., voormalig lid van het Utrechts studentencorps, wordt door de rechtbank verweten dat hij niet naar de vrouwen luisterde toen zij aangaven geen seks meer te willen. Nee is nee, stelt de rechtbank.

Eerder verklaarde de verdachte al dat het in zijn omgeving algemeen geaccepteerd was dat een vrouw seks wilde als ze bleef slapen. Ook zei hij veel gedronken te hebben. Maar volgens de rechtbank zijn seksuele gewoontes binnen een studentengroep en het gebruik van veel alcohol geen excuus. De vrouwen hebben duidelijk gemaakt dat ze niet wilden, zegt de rechtbank.

In twee van de drie zaken vindt de rechtbank dat er voldoende bewijs is. Een van de vrouwen gaf aan pijn dat ze pijn had tijdens de seks. Het andere slachtoffer zei: "Stop, ik voel me niet goed. Ik wil geen seks, een andere keer." In beide gevallen ging Van Z. door.

De verklaringen van de vrouwen worden ondersteund door blauwe plekken op het lichaam van een van de vrouwen na de verkrachting. Daarnaast werd bloed gevonden in het ondergoed van dit slachtoffer. In de zaak van deze vrouw gaf Van Z. zelf ook aan dat de vrouw zei geen seks te willen.
Verdachte staat open voor behandeling

De opgelegde straf van de rechtbank is minder dan de vier jaar cel die werd geëist. De rechtbank zegt rekening te hebben gehouden met het feit dat Van Z. heeft laten zien dat hij zijn gedrag moet veranderen en dat hij openstaat voor behandeling.

Onder de voorwaarden die de rechtbank heeft opgelegd zijn een meldplicht, een behandeling voor gedrag en controles op drugs en alcohol. Van Z. moet een van de slachtoffers 8.000 euro schadevergoeding betalen en de ander 6.000 euro.

Van Z. heeft twee weken de tijd om te bepalen of hij in hoger beroep gaat. Dat mag hij in vrijheid afwachten, meldt NH Nieuws.

===
===

Zijn er mannen die toevallig ook ervaring hebben met vrouwen die halverwege de daad willen stoppen maar dat het niet altijd lukt om te stoppen ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212791524
Je bent dan ook helemaal maf als je na een avondje stappen met een vreemde het bed induikt. Los van wat deze gast doet.
  maandag 11 maart 2024 @ 21:33:52 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212791537
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:30 schreef sturmpie het volgende:
Zijn er mannen die toevallig ook ervaring hebben met vrouwen die halverwege de daad willen stoppen maar dat het niet altijd lukt om te stoppen ?
Je bedoelt dat ik dus een vrouw onder dwang heb vastgehouden tot ik klaar was en dus heb verkracht in Ali B stijl?
Nee, genoeg onzin uitgehaald, maar dat gelukkig niet. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212791560
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Je bedoelt dat ik dus een vrouw onder dwang heb vastgehouden tot ik klaar was en dus heb verkracht in Ali B stijl?
Jij was al klaar voordat het slipje uitging 😂
  maandag 11 maart 2024 @ 21:35:12 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212791566
Knap trouwens dat ze hem in de cel weten te krijgen.
Normaal valt zoiets juridisch niet goed te bewijzen.
  maandag 11 maart 2024 @ 21:35:47 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212791579
Hele avond op de apenrots rondhangen en dan klagen over een piemoltje.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator maandag 11 maart 2024 @ 21:36:33 #7
382129 crew  Donna
pi_212791589
Hoezo dat het niet lukt te stoppen? Wat is dit voor een vraag/topic? 8)7
pi_212791594
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
Alleen zo weinig straf voor het verwoesten van zoveel levens is dan weer minder.
pi_212791624
Je bent dan ook helemaal maf als je door blijft gaan nadat een dame niet meer wil en dan nog verder gaat tot blauwe plekken en bloeden toe.
Los van dat deze dames direct na het stappen wel nog zin hadden in een fijn avontuurtje.
pi_212791644
quote:

Wat een ontzettend vreemde vraag. Je vraagt dus of er mannelijke users zijn die weleens een vrouw verkracht hebben? Waar wil je naartoe met dit topic?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 11 maart 2024 @ 21:39:43 #11
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212791661
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
nee nee nee
ik bedoel, je bent lekker bezig, ze maakt van die geluidjes waardoor 't tempo verhoogd wordt richting climax en opeens zegt ze: stop
pi_212791664
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:33 schreef Chadi het volgende:
Je bent dan ook helemaal maf als je na een avondje stappen met een vreemde het bed induikt. Los van wat deze gast doet.
Nooit student geweest cq. op kamers gewoond?
  maandag 11 maart 2024 @ 21:40:56 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212791679
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:35 schreef Chadi het volgende:

[..]
Jij was al klaar voordat het slipje uitging 😂
Daarna heb ik haar meteen naar de Turk gestuurd om een broodje shoarma te halen. Voor mij alleen.
pi_212791700
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:39 schreef sturmpie het volgende:

[..]
nee nee nee
ik bedoel, je bent lekker bezig, ze maakt van die geluidjes waardoor 't tempo verhoogd wordt richting climax en opeens zegt ze: stop
Stop aub met reageren in je eigen topic.
  maandag 11 maart 2024 @ 21:43:00 #15
240618 Micson
The lonely stoner
pi_212791710
Uurtje in een kelder met de vaders van deze meisjes en een paar gloeiend hete tangen lijkt me een betere straf, maar wie ben ik?
pi_212791712
Al dat verkrachten overal. Persoonlijk heb ik de charme er nooit van gezien.
Conscience do cost.
pi_212791720
Deze TS :X
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 maart 2024 @ 21:43:52 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212791721
quote:
Dat het 'niet lukt' om te stoppen? Je bedoelt dat het degene die halverwege niet meer wil niet lukt om te stoppen, neem ik aan? Voor de ander is het immers simpelweg een kwestie van, nou ja, stoppen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 11 maart 2024 @ 21:44:43 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212791730
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:43 schreef Micson het volgende:
Uurtje in een kelder met de vaders van deze meisjes en een paar gloeiend hete tangen lijkt me een betere straf, maar wie ben ik?
Jij bent Micson zo te lezen. The lonely stoner.
  maandag 11 maart 2024 @ 21:44:57 #20
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212791735
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
ik vind dit onder 'harde sex' vallen
verkrachten is iets anders vind ik, dan moet 't vanaf 't begin ongewenst zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door sturmpie op 11-03-2024 22:03:08 ]
pi_212791737
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Daarna heb ik haar meteen naar de Turk gestuurd om een broodje shoarma te halen. Voor mij alleen.
Extra knoflook..
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 maart 2024 @ 21:45:35 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212791745
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:44 schreef sturmpie het volgende:

[..]
verkrachten is iets anders vind ik, dan moet 't vanaf 't begin gewelddadig en ongewenst zijn.
Dus als het halverwege of op eender welk moment ongewenst is, dan is het gewoon 'helaas, pindakaas!'? Heel bijzonder.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212791746
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:44 schreef sturmpie het volgende:

[..]
verkrachten is iets anders vind ik, dan moet 't vanaf 't begin gewelddadig en ongewenst zijn.
Idioot.
pi_212791759
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Nooit student geweest cq. op kamers gewoond?
Zeker wel. Maar vroeger zochten we dan een rustig steegje op zodat je haar gelul niet de hele nacht aan hoefde te horen.
pi_212791767
quote:

Nee, wel met vrouwen die door willen gaan maar dat dat even niet lukt. Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat zou willen maar dan nog, als je daar de zelfbeheersing niet voor hebt moet je nog niet aan seks doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')