abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 maart 2024 @ 19:35:31 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_212789278
Ja hallo daar altezaam,

Wat die gekke broer van mij nauw weder uitgespookt heeft daar lusten de honden geen brood van, maar een paard zou er de hik van krijgen. Hattie een tinderdate met een meisje uit het Gooi geregeld omdat ie het verschil wellus wilde ervaren tussen vadsige boerinnen en het andere extreem: een keurige hockeydame.
Maar ik had er geen weet van en heurde wat rare geluiden van boven komen en dacht, het zal toch geen inbrekert zijn? Ik doe de deur open en zie nog net een meisje naakt en schichtig naar de badkamer racen, terwijl Tinus naar de deur loopt met alleen een stropdas om. Ik zeg, waar ben je nauw mee bezig?
Zegt ie: ik ben deftig aan het neuk'n, want zie kumpt oet ut Gooi.

Klacht: oh nee, hier hoeft dat niet.

Maar toch, wat je zo allegaar meemaakt hier bij ons.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_212789426
Europapa

[ Bericht 48% gewijzigd door benhorse op 11-03-2024 19:56:28 ]
Met vriendelijke groet,
Ben Horse
pi_212789837
Gekke Tinus
pi_212790360
Alleen als jullie beide horse zijn
  maandag 11 maart 2024 @ 20:24:09 #5
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212790382
pohh, hendig sjiek jung!
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_212826360
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja hallo daar altezaam,

Wat die gekke broer van mij nauw weder uitgespookt heeft daar lusten de honden geen brood van, maar een paard zou er de hik van krijgen. Hattie een tinderdate met een meisje uit het Gooi geregeld omdat ie het verschil wellus wilde ervaren tussen vadsige boerinnen en het andere extreem: een keurige hockeydame.
Maar ik had er geen weet van en heurde wat rare geluiden van boven komen en dacht, het zal toch geen inbrekert zijn? Ik doe de deur open en zie nog net een meisje naakt en schichtig naar de badkamer racen, terwijl Tinus naar de deur loopt met alleen een stropdas om. Ik zeg, waar ben je nauw mee bezig?
Zegt ie: ik ben deftig aan het neuk'n, want zie kumpt oet ut Gooi.

Klacht: oh nee, hier hoeft dat niet.

Maar toch, wat je zo allegaar meemaakt hier bij ons.
_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')