quote:Ik had je wel in gedachten...
Op zondag 16 februari 2003 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb er gewoond, jawel, aber dass war einmal...
quote:Ik op de Westermarkt... En volgens mij telt dat ja...
Op zondag 16 februari 2003 13:33 schreef yvonne het volgende:
Ik heb op de Prinsengracht gewoond, telt dat ook?
Doe ik nou een beetje mee ?
quote:je woont nu in een teloorgegane arrebeiders stad, nee dus.
Op zondag 16 februari 2003 13:33 schreef yvonne het volgende:
Ik heb op de Prinsengracht gewoond, telt dat ook?
quote:Why......?
Op zondag 16 februari 2003 13:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik had je wel in gedachten...
quote:De grachtengordel! Een stad heeft verschillende ringen, beginnend met de grachtengordel (of, een andere term hanterend, prijzige huizen), vervolgens de 19de eeuwse arbeiderswijken (denk bijvoorbeeld aan de Pijp) en daarna kwam geloof ik de bijgebouwde, niet bij de stad horende huizen (zie zuidoost).
Op zondag 16 februari 2003 13:35 schreef Henkmanz het volgende:
hallooooooooohoooooooooooooooobeetje opheldering voor de niet-hoogbegaafde mensen hiero?
quote:Ik ernaast... Wij zaten in de tuin van Anne Frank...
Op zondag 16 februari 2003 13:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Prinsengracht t.o Anne Frank huis......maar das al weer even geleden
Ik woon in een Utrechtse arbeiderswijk (Zuilen) dus ik ben bang van niet
quote:Eerst dacht ik dat je student was, later toen ik hoorde dat je wat ouder was, zag ik je wel zitten in een volumineus grachtenpand, al trekkend aan een sigaar en nippend aan een goed glas rode wijn, je mening ventilerend over 's-werelds toestand op fok..
Op zondag 16 februari 2003 13:35 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Why......?
quote:Grappig....het huis 2 panden links van het Anne Frankhuis had een prachtige daktuin waar ik op uitkeek.....ik moest het doen met een brede dakgoot aan de grachtkant en een klein balkonnetje aan de achterzijde...
Op zondag 16 februari 2003 13:39 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik ernaast... Wij zaten in de tuin van Anne Frank...
quote:Ik zat rechts in het studentenhuis. Wij hadden trouwens ook nog een platje, op de derde verdieping geloof ik...
Op zondag 16 februari 2003 13:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Grappig....het huis 2 panden links van het Anne Frankhuis had een prachtige daktuin waar ik op uitkeek.....ik moest het doen met een brede dakgoot aan de grachtkant en een klein balkonnetje aan de achterzijde...
quote:Dus de trap af rollen zo het terras van de Rumrunners op??
Op zondag 16 februari 2003 13:46 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik zat rechts in het studentenhuis. Wij hadden trouwens ook nog een platje, op de derde verdieping geloof ik...
quote:Maar, zoals ik schreef "dass war einmal", tegenwoordig metterwoon alweder enige jaren gevestigd à la campagne...
Op zondag 16 februari 2003 13:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Eerst dacht ik dat je student was, later toen ik hoorde dat je wat ouder was, zag ik je wel zitten in een volumineus grachtenpand, al trekkend aan een sigaar en nippend aan een goed glas rode wijn, je mening ventilerend over 's-werelds toestand en oude trouwe zwarte schoenen op fok..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |