Hier zijn ook voorbeelden van maar die mogen we niet postenquote:
Geil, ik ben nu lekker wat cocktails aan het maken. Als je hier was kreeg je ook eentje.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb wel zin om flink uit elkaar getrokken te worden door een echte Nederlander.
Wel wat erin stoppen zodat ik in een weerloos hertje verander danquote:Op zondag 10 maart 2024 20:38 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Geil, ik ben nu lekker wat cocktails aan het maken. Als je hier was kreeg je ook eentje.
Natuurlijk, heb alleen sterk spul. Ik ben zelf vooral een rum drinker maar heb ook gin, wodka en whiskey.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wel wat erin stoppen zodat ik in een weerloos hertje verander dan
Wodka zal het doenquote:Op zondag 10 maart 2024 20:44 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb alleen sterk spul. Ik ben zelf vooral een rum drinker maar heb ook gin, wodka en whiskey.
Prima heb nog een liter fles Finlandia, en een 9 mile uit Duitsland van 7 cl. Moet genoeg zijnquote:
Nee helaas. Onze mod is nogal editgeil. Niet horse dus.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hier zijn ook voorbeelden van maar die mogen we niet posten
Met die mini-me van je, zal het bij dromen blijven!quote:Op zondag 10 maart 2024 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
ik droom er van dat zo'n mokkel haar paardrijskills op mijn banaan van 13cm laat zien
ik druk hem in alle gaten waar de zon niet schijnt foi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |